تقریباً هر ساختمانی با آشپزخانه یا سرویس بهداشتی دارای کابینت است که ساخته شده توسط مشاغل کابینت سازی است.

با ساخت دائمی ساختمانهای جدید و بازسازی منظم ساختمانهای موجود ، تقاضای قوی و مداوم برای این مشاغل وجود دارد. طبق IBISWorld ، در طی پنج سال گذشته صنعت کابینه و صنعت با رشد 5.2 درصدی سالانه روبرو بوده و هر ساله بیش از 16 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.

بیاموزید که چگونه کابینه سازی خود را راه اندازی کنید و آیا این کار مناسب شما است.

پرش به جلو

9 مرحله برای شروع تجارت کابینه خود
این تجارت برای چه کسانی مناسب است؟
گام بعدی را بردارید
لینک های مفید
ابزارهای رایگان تجاری TRUIC را امتحان کنید

ایده پرداز تجاری

تولید کننده نام تجاری

آرم ساز رایگان

ایده های مشاغل خانگی کابینت سازی کسب و کار
با دنبال کردن این 9 مرحله ، کابینه سازی را شروع کنید:
شما ایده کامل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید. راه اندازی مشاغل بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده برای شروع تجارت کابینت شما را ارائه داده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

مرحله 1: کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید
یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم برای در نظر گرفتن:

هزینه های راه اندازی و هزینه های جاری چیست؟
بازار هدف شما کیست؟
چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟
نام تجاری خود را چه می گذارید؟
خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

هزینه های ایجاد کابینت برای ایجاد مشاغل چقدر است؟
هزینه های شروع کار برای ساخت یک کابینت از 2000 تا 10 هزار دلار است. اینکه در کجای این محدوده هزینه های خاص یک کسب و کار جدید کاهش می یابد ، تا حدودی به نوع مغازه های نجاری و ابزارهای صاحب مشاغل وابسته است. هزینه ها به سمت زیر است:

ابزارها
یک کارگاه
یک کامیون
تبلیغات
صاحبان مشاغل که بودجه محدودی دارند ، می توانند با خرید ابزارهای اساسی مورد استفاده و نه جدید ، هزینه ها را حداقل حفظ کنند. در ابتدا یک گاراژ دو اتومبیل نیز می تواند به عنوان کارگاه کافی باشد و می توان یک کامیون را برای تحویل کابینت در زمان آماده شدن اجاره کرد.

هزینه های مداوم برای ساخت یک کابینت چقدر است؟
هزینه های مداوم برای ایجاد یک کابینت تجاری قابل کنترل است. این موارد شامل هزینه مواد ، پرداخت هزینه کارگاه ، هزینه وسایل نقلیه ، دستمزد کارمندان و استهلاک تجهیزات می شود.

بازار هدف کیست؟
بازار هدف تجارت کابینت سازی عمدتا پیمانکاران ، خانه سازان ، طراحان داخلی و معماران است. اگرچه صاحبان املاک افرادی هستند که در نهایت هزینه کابینت را پرداخت می کنند ، اما این متخصصان دروازه ورود صاحبان املاک هستند. صاحبان املاک از شما درخواست توصیه می کنند و بسیاری از سازندگان کابینت که پیمانکار ، سازنده ، طراح داخلی یا معمار آنها توصیه می کنند استفاده می کنند.

چگونه کابینت تجاری می تواند درآمد کسب کند؟
کابینت سازی با فروش کابینت های تمام شده درآمد کسب می کند. کابینت ها ممکن است به صورت جداگانه فروخته شوند ، یا ممکن است برای یک پروژه هزینه مشخصی دریافت شود.

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟
قیمت کابینت اغلب از نظر پای خطی مورد بحث قرار می گیرد:

قیمت هر کابینت بورس بین 60 تا 200 دلار است
قیمت هر کابینت کابینت های نیمه سفارشی بین 100 تا 650 دلار است
قیمت هر کابینت کابینت سفارشی بین 500 تا 1200 دلار است
در نهایت بیشتر سازندگان کابینت در هر ساعت بین 40 تا 70 دلار درآمد کسب می کنند و هزینه کابینت ها تقریباً 30 درصد از کل قیمت برای بازسازی آشپزخانه است.

کابینه ای که تجارت می کند چقدر می تواند سود کسب کند؟
یک تجارت کابینت سازی می تواند سود قابل توجهی کسب کند. با تولید پنج کابینت در روز ، یک کابینت سفارشی می تواند روزانه بین 2500 تا 6000 دلار درآمد کسب کند. با تولید 2000 کابینت سهام در روز ، یک شرکت بزرگ ممکن است روزانه بین 12000 تا 24،000 دلار درآمد کسب کند.

چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟
بسیاری از سازندگان کابینت ها نیز دستشویی می زنند و اصلاح کابینت را ارائه می دهند. برخی از صاحبان مشاغل همچنین به میزهای میز و / یا مبلمان وارد می شوند.

نام تجاری خود را چه می گذارید؟
انتخاب نام مناسب بسیار مهم است. اگر قبلاً نامی در ذهن ندارید ، راهنمای دقیق ما را در مورد چگونگی نامگذاری مشاغل بخوانید یا با طوفان مغزی یک نام را با کابینه تولید کننده نام تجاری خود راهنمایی کنید.

سپس ، هنگام ثبت نام کسب و کار ، توصیه می کنیم بررسی کنید که آیا نام تجاری در ایالت شما موجود است ، با جستجوی علامت تجاری ، جستجوی وب و اطمینان از اینکه نام انتخابی شما به عنوان دامنه وب در دسترس است ، بررسی کنید تا خیر دیگری می تواند آن را بگیرد.

پس از ثبت نام دامنه ، راه اندازی یک حساب ایمیل حرفه ای (@ yourcompany.com) را در نظر بگیرید. یک سرویس ایمیل تجاری ارائه می دهد که دارای ابزارهای مفید دیگری از جمله پردازش متن ، صفحه گسترده و موارد دیگر است.
مرحله 2: یک شخصیت حقوقی تشکیل دهید
تأسیس یک نهاد تجاری حقوقی مانند LLC مانع مسئولیت شخصی شما در صورت شکایت از تجارت کابینه شما می شود. بسیاری از ساختارهای تجاری برای انتخاب وجود دارد از جمله: شرکتها ، LLC و DBA.

LLC خود را تشکیل دهید

راهنمای ما را برای تشکیل LLC خود بخوانید


ایالت خود را انتخاب کنید
یک سرویس حرفه ای LLC خود را برای خود تشکیل دهید

دو سرویس قابل اطمینان چنین:

چهار نقطه هفت از پنج ستاره ZenBusiness (39 دلار + هزینه های دولتی)
سه نقطه چهار از پنج ستاره LegalZoom (79 دلار + هزینه های دولتی)
خدمات برتر تشکیل مشاغل را از دوستان ما در StartupSavant بررسی کنید.
همچنین باید به شما کمک کند از یک سرویس نمایندگی ثبت شده برای محافظت از حریم خصوصی خود و پیروی از آن استفاده کنید.

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات
قبل از اینکه بتوانید برای تجارت باز کنید ، باید برای انواع مالیات های ایالتی و فدرال ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در مالیات باید درخواست EIN بدهید. این واقعا آسان و رایگان است!

مکعبی که LLC در کناره های آن چاپ شده است
می توانید EIN خود را از طریق وب سایت IRS ، از طریق نمابر یا پست الکترونیکی به صورت رایگان خریداری کنید. اگر می خواهید درباره EIN ها و اینکه چگونه می توانند برای LLC شما مفید باشند بیشتر بدانید ، مقاله ما را بخوانید ، EIN چیست؟

مرحله 4: حساب بانکی و کارت اعتباری باز کنید
استفاده از حساب های بانکی و اعتباری اختصاصی برای محافظت از دارایی های شخصی ضروری است.

هنگامی که حساب های شخصی و شغلی شما مخلوط می شود ، در صورت شکایت از تجارت شما ، دارایی های شخصی شما (خانه ، ماشین و سایر اشیا valu با ارزش شما) در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت ، از این به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکت شما یاد می شود.

علاوه بر این ، یادگیری نحوه ایجاد اعتبار تجاری می تواند به شما کمک کند کارت های اعتباری و سایر منابع مالی را به نام کسب و کار خود (به جای خودتان) دریافت کنید ، نرخ بهره بهتر ، خط اعتباری بالاتر و موارد دیگر.

یک حساب بانکی تجاری باز کنید
این دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند ، سرمایه ای که برای محافظت از دارایی شخصی لازم است.
همچنین حسابداری و تشکیل پرونده مالیاتی را آسان می کند.
مکعبی که LLC در کناره های آن چاپ شده است
توصیه می شود: BlueVine یک بانک آنلاین با چک رایگان تجارت و بدون هزینه مخفی است. عالی برای مشاغل که اغلب با پول نقد سر و کار ندارند.

کارت اعتباری کسب کنید
این کار با قرار دادن هزینه های مشاغل خود در یک مکان به شما کمک می کند تا هزینه های شخصی و شغلی خود را جدا کنید.
همچنین تاریخچه اعتبار شرکت شما را ایجاد می کند ، که می تواند بعدا برای جمع آوری پول و سرمایه گذاری مفید باشد.
توصیه می شود: برای یافتن بهترین کارتهای اعتباری مشاغل کوچک ، راهنمای ما را بخوانید.

مرحله 5: حسابداری تجارت را تنظیم کنید
ثبت هزینه های مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما حیاتی است. نگهداری دقیق و دقیق حساب ها همچنین تشکیل پرونده سالانه مالیات شما را بسیار ساده می کند.

مرحله 6: دریافت مجوزها و مجوزهای لازم
عدم دستیابی به مجوزها و مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین یا حتی تعطیل شدن تجارت شما شود.

الزامات صدور مجوز کسب و کار محلی و محلی
برای راه اندازی تجارت کابینه ممکن است مجوزها و مجوزهای خاصی از کشور لازم باشد. با مراجعه به مرجع SBA به مجوزها و مجوزهای ایالت ، درباره شرایط صدور مجوز در ایالت خود بیشتر بیاموزید.

بیشتر مشاغل موظفند مالیات فروش کالاها یا خدماتی را که ارائه می دهند دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر مالیات فروش بر کسب و کار شما ، مقاله ما ، مالیات فروش برای مشاغل کوچک را بخوانید.

برای اطلاعات در مورد مجوزها و مجوزهای محلی:

با دفتر کارمند شهر ، شهر یا شهرستان خود تماس بگیرید
از یکی از انجمن های محلی ذکر شده در فهرست منابع کسب و کار محلی انجمن های مشاغل کوچک ایالات متحده کمک بگیرید.
گواهی اشغال
تجارت کابینت سازی عموماً در کارگاه تمام می شود. مشاغل فعال خارج از مکان فیزیکی معمولاً به گواهی اشتغال (CO) نیاز دارند. یک CO تأیید می کند که تمام قوانین ساختمانی ، قوانین منطقه بندی و مقررات دولتی رعایت شده است.

اگر قصد اجاره مکانی را دارید:
به طور کلی مسئولیت صاحبخانه به دست آوردن CO است.
قبل از اجاره ، تأیید کنید که صاحبخانه شما CO معتبری دارد که قابل استفاده برای تجارت کابینت است.
پس از یک بازسازی اساسی ، غالباً نیاز به انتشار یک CO جدید است. اگر قبل از افتتاح محل کار شما نوسازی شود ، توصیه می شود که در قرارداد اجاره خود زبانی را ذکر کنید مبنی بر اینکه پرداخت اجاره نامه تا زمان صدور CO معتبر آغاز نمی شود.
اگر قصد خرید یا ساخت مکانی را دارید:
شما مسئول دریافت CO معتبر از یک مقام دولت محلی خواهید بود.
برای اطمینان از انطباق و تطابق کسب و کار با کابینت و ایجاد کد CO ، کلیه کدهای ساختمان و شرایط منطقه بندی محل کسب و کار خود را مرور کنید.
الزامات ایمنی کار
ساخت و نصب کابینت شامل استفاده از ابزاری است که در صورت استفاده نادرست می تواند خطرناک باشد. بنابراین مهم است که تجارت شما از کلیه الزامات ایمنی کار که در اینجا یافت می شود پیروی کند.

مرحله 7: بیمه تجارت دریافت کنید
دقیقاً مانند مجوزها و مجوزها ، کسب و کار شما برای فعالیت ایمن و قانونی به بیمه نیز نیاز دارد. بیمه تجارت از سلامت مالی شرکت شما در صورت خسارت تحت پوشش محافظت می کند.

انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای انواع مختلف مشاغل با ریسک های مختلف ایجاد شده است. اگر از انواع ریسک هایی که ممکن است تجارت شما با آن روبرو باشد مطمئن نیستید ، با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید. این رایج ترین پوششی است که مشاغل کوچک به آن نیاز دارند ، بنابراین مکانی عالی برای شروع کار شماست.

درباره بیمه مسئولیت عمومی بیشتر بیاموزید.
بیمه نامه قابل توجه دیگری که بسیاری از مشاغل به آن نیاز دارند ، بیمه جبران خسارت کارگران است. اگر شغل شما کارمند داشته باشد ، احتمالاً ایالت شما از شما برای جبران خسارت کارگران خواسته است.

مرحله 8: نام تجاری خود را تعریف کنید
نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما برای آن مطرح است و همچنین نحوه درک تجارت شما توسط عموم مردم است. یک مارک قدرتمند به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.

چگونه می توان تجارت و ساخت کابینت را تبلیغ و به بازار عرضه کرد
جدا از دادن کابینت به صورت رایگان ، بهترین راه تجارت یک کابینت تجاری می تواند شبکه سازی با سایر متخصصان این صنعت باشد. ملاقات حضوری با مردم ، توضیح آنچه یک کابینه خاص برای تجارت ارائه می دهد و ارجاع یا مثالهایی در نهایت منجر به ایجاد روابطی می شود که کار را فراهم می کند.

چگونه مشتری ها را برگردانیم؟
تا زمانی که مشاغل ساخت کابینت کابینت های با کیفیت را به موقع و با بودجه فراهم کند ، حرفه ای ها به توصیه تجارت ادامه می دهند. پیمانکاران و سایر متخصصان هنگامی که رابطه خوبی با یک سازنده کابینت دارند ، دلیل کمی برای به خطر انداختن شهرت خود در برابر یک رقیب ناشناخته دارند.

مرحله 9: حضور وب خود را ایجاد کنید
یک وب سایت تجاری به مشتریان این امکان را می دهد تا درباره شرکت شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بدانند. همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری یا مشتری جدید استفاده کنید.