پایانه های ترانسفورماتور احتراق مشعل روغن شل است. الکترودهای روی نازل مشعل کثیف هستند یا روی شکاف مناسب تنظیم نشده اند. روغن آلوده است و به سختی قابل اشتعال است. ترانسفورماتور ضعیف شده یا سوخته است (به دنبال قطره ای باشید که از ظرف ترانسفورماتور احتراق خارج می شود) نازل مشعل روغن مسدود شده است و مانع تماس روغن با قوس جرقه احتراق می شود. الکترود (ها) احتراق بر روی لوله هوا مشعل قرار می گیرند.

3. تعمیر پکیج کرج

4. عملکرد کنترل سیستم گرمایشی معیوب: سنسور ایمنی که بررسی می کند شعله خوب مشعل روغن ایجاد شده است کار نمی کند. یک فنر رله پشته یا چشم سلول cad ممکن است با دوده کثیف باشد. دمای پشته ممکن است برای رله پشته خیلی کم باشد (دیگ بخار کم است) مشعل روغن به طور مکرر روشن و خاموش است (مشکلی در ترموستات).

نکته: به دنبال اتصالات شل برق باشید: قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کنترل یا سوئیچ از کار افتاده است ، تأیید کنید که سیستم برق دارد ، همه سوئیچ ها روشن هستند و اتصال سیم از بین نرفته است.

در تماس اخیر بدون گرما ، ما خجالت کشیدیم که از باب ، تکنسین خدمات ، مطلع شدیم که این مشکل به احتمال زیاد کسی (من کی هستم) ممکن است به طور تصادفی اتصال برق را در شیر تأخیر روغن از بین ببرد (معروف به "توقف سریع") شیر فلکه").

به نظر می رسد کانکتور هنوز در جای خود قرار دارد اما ممکن است کمی به عقب رانده شود و یا کج شود. نتیجه این است که در اثر تماس با موتور ، موتور مشعل کار می کند اما مشعل هرگز مشتعل نمی شود. جزئیات مربوط به تشخیص اتصال شل و درمان شیر توقف سریع یا شیر تأخیر روغن یا PD Timer است

در OIL LINE دریچه های سریع توقف.

سایر اتصالات شایع الکتریکی ممکن است در سیم کشی به هر کنترل گرما یا در خود مشعل روغن باشد.

5- دمای نامنظم پشته: در دودکش می تواند باعث ایجاد رانش و دمای مشعل روغن یا مشکلات کنترل شود. پایین آمدن خط تولید (از بین رفتن درپوش دودکش) ، کشش ناکافی به دلیل مشکلات دودکش یا نوسان شعله مشعل روغن ممکن است مقصر باشد. همچنین

به تعمیر تشخیص تشخیص دودکش مراجعه کنید.

- برخی از این مطالب از آودل نقل شده است.

مشعل روغن اجرا می شود - مشکلات
مشکلات عملیاتی مشعل روغن: مشعل روغن یا گاز خشن ، پر سر و صدا ، دود ، بو است
مشعل حرارتی کار می کند اما به درستی کار نمی کند.

به BORNER NOISE SMORE SMORE BORS مراجعه کنید

در مرحله بعدی بیایید هر علت عدم گرما را به طور دقیق بررسی کنیم. اگر سیستم شما به جای آب یا بخار از گرمای هوای گرم استفاده می کند ، قبل از رفتن موارد زیر را در زیر مرور کنید
تی
o مبلمان از دست دادن گرمایش.

هشدار ایمنی: اگر مشعل روغن سیستم گرمایشی عمداً "خاموش" شده است و شما نمی دانید این مرحله چه موقع یا توسط چه کسی انجام شده است ، مراقب باشید که بدون بازرسی و بررسی ایمنی توسط یک تکنسین متخصص ، سیستم گرمایش را روشن کنید.

برق در دیگهای گرمایش یا مشعل روغن خاموش است: قطع کننده مدار یا فیوز منبع تغذیه واحد را بررسی کنید. کلید سرویس را در کوره یا کنترل کننده هوا بررسی کنید و اگر سیستم تهویه هوا یا پمپ حرارت است ، سوئیچ سرویس را در قسمت کمپرسور / کندانسور بررسی کنید تا از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

مطمئن شوید که برق برای تمام اجزای سیستم گرمایش روشن است. کلیدهای محلی در دیگ بخار ، سوئیچ های دیگ بخار نصب شده در راه پله را به زیرزمین یا اتاق تاسیسات یا در مناطق دیگر بررسی کنید و قطع کننده های مدار یا فیوزها را در صفحه برق بررسی کنید.
آیا دیگ بخار روشن است؟ آیا تمام اجزای سیستم گرمایش مانند مشعل روغن در دیگ بخار و پمپ های گردش خون برق دارد؟


عکس رله پشته بخاری نفتی
سوئیچ تنظیم مجدد ایمنی روغن سوز خاموش یا ثابت است: سیستم گرمایش یا تهویه مطبوع ممکن است هنگام تنظیم مجدد خاموش باشد - به "خاموش کردن در هنگام تنظیم مجدد" ما مراجعه کنید و سایر توصیه ها

در CAD CELL RELAY SWITCH (تجهیزات مدرن).

تجهیزات گرمایشی LP و گاز طبیعی و بخاری های آب همچنین دارای کنترل ایمنی از جمله کنترل محدودیت دما و سنسورهای پاشش گاز هستند (به لیست سوئیچ های تنظیم مجدد در زیر مراجعه کنید).

برای گرم کردن گاز ، با استفاده از سوئیچ سرویس برق را به بخاری گازسوز خاموش کنید. دو دقیقه صبر کنید و دوباره برق را روشن کنید.

به منبع تغذیه برق برای گرمایش مراجعه کنید. با این کار اکثر تجهیزات گرمایشی گاز دوباره تنظیم می شوند.

برای گرمای روغن: آیا مطمئن هستید که دکمه ایمنی یا تنظیم مجدد قطع نشده است؟
همه دکمه های تنظیم مجدد سیستم گرمایش کجا هستند؟ اگر به دنبال دکمه اصلی تنظیم مجدد تجهیزات گرمایشی هستید

رجوع کنید به: توابع کنترل AQUASTAT

و سوئیچ رله سلول CAD (دیگهای آب گرم و برخی از آبگرمکن ها) ،

Stack Relay روشن دیگهای بخار و کوره های قدیمی تر روغن ،

FLIP GAS SPILL SWIPCH TRIPPING & RESET (تجهیزات گازسوز) ،

و کنترل های قطع آب کم در سیستم های گرمایش بخار.

در ELECTRIC MOTOR OVERLOAD RESET SWITCH ما در مورد کلید اضافه بار حرارتی و دکمه تنظیم مجدد بحث می کنیم که در بسیاری از موتورهای الکتریکی از جمله فن های تهویه هوا ، مشعل روغن سیستم گرمایش ، و دمنده ها و موتورهای کوره وجود دارد.

یک سوئیچ رله Stack ممکن است روی اتصال دریچه دودکش نصب شده باشد و ممکن است در موقعیت "ایمن خاموش" باشد. برای شناسایی و تنظیم مجدد این کنترل ، به STACK RELAY SWITCH مراجعه کنید. رله های پشته ای در کوره های قدیمی و دیگهای بخار روغن وجود دارد.

تأمین سوخت گرمایش - دوباره بررسی کنید: اگر کوره گاز است ، آیا گاز روشن است؟ اگر بنزین شما از گاز بطری یا LP است ، مخزن خالی است؟ اگر کوره گرمایشی با روغن است ، اندازه گیری مخزن روغن را بررسی کنید. آیا شما از روغن خارج شده اید؟