آیفون صوتی با اینکه کمتر از گذشته در ساختمان ها استفاده می شود، اما هنوز در بسیاری از ساختمان ها و منازل دیده می شود. دربازکن و آیفون صوتی مانند هر وسیله برقی دیگری دچار مشکلات برقی و خرابی می شود. برای رفع عیب زنگ نخوردن آیفون صوتی یا عیب یابی علت قطع صدای آیفون صوتی باید یک متخصص تعمیر آیفون صوتی مشورت کنید و برای رفع عیب اقدام کنید.

 

عیب یابی و تعمیر آیفون صوتی

  • تعمیر آیفون صوتی تابان
  • عیب یابی آیفون صوتی تامر
  • تعمیر ضعیف بودن صدای آیفون صوتی
  • عیب یابی علت قطع صدای آیفون صوتی
  • علت زنگ نخوردن آیفون صوتی الکتروپیک، گویا
  • تعمیر آیفون صوتی الکتروپیک
  • زنگ نخوردن آیفون صوتی گویا
  • علت سوت کشیدن آیفون صوتی

 

تعمیر ضعیف بودن صدای آیفون صوتی

یکی از رایج ترین و مهم ترین مشکلاتی که در زمان عیب یابی آیفون صوتی معمولا مطرح می‌شود این است که آیفون ما زنگ می‌خورد صدا هم دارد اما صدای آن ضعیف است یا هنگام زنگ خوردن آن صدای ضعیفی دارد. در این حالت به احتمال زیاد سیم کشی‌ آیفون دچار مشکل شده است. حتما با کمک یک متخصص از درست بودن سیم کشی آیفون صوتی مطمئن شوید.

 

عیب یابی علت قطع صدای آیفون صوتی

این مشکل که یکی از مشکلات رایج آیفون صوتی تابا است، می‌تواند از سه بخش سیم کشی آیفون صوتی، بلندگوی آیفون و یا برد آیفون باشد که ابتدا لازم است سیم کشی‌ها کاملا بررسی و در صورت قطع اتصال یا عدم اتصال صحیح درست شود یا اینکه بلندگوی آیفون دچار سوختگی شده است. قطع صدای ایفون گاهی ناشی از مشکلات جدی تر و عمیق تر نیز می شود. حتما تعمیر آیفون صوتی را در برنامه خود قرار دهید.

 

علت سوت کشیدن آیفون صوتی

گاهی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آیفون صوتی بی علت سوت بکشد. در این صورت حتما تعمیرکار باید آیفون را بررسی و عیب یابی کند.

 

درب بازکن صوتی عمل نمی‌کند

هنگام تعمیر آیفون صوتی و باز نکردن در 4 مشکل وجود دارد. ترانس مشکل دارد، قفل درب بازکن ایراد دارد، سیم رابط بین رله و قفل درب بازکن اتصالی دارد، رله درب بازکن خراب است.

نحوه عیب یابی آیفون صوتی

هر یک از موارد خرابی ذکر شده باید به صورت دقیق توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی شوند. معمولا تعمیرکار ابتدا برق کشی و سیم کشی آیفون را بررسی می کند و در نهایت قطعات آیفون صوتی را متناسب با مشکل شما تعویض یا تعمیر می کند.