گرمایش از کف، یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی است که به صورت معمول، در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به دلیل گرمایش بهینه این سیستم گرمایشی، به نسبت به رادیاتور شوفاژ یا دیگر سیستم ها، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. 

در این نوشته از بازار آنلاین خدمات، در مورد گرمایش از کف، قیمت اجزای گرمایش و موارد زیر، خواهید خواند. 

 

  • هزینه گرمایش از کف برقی
  • لیست قیمت گرمایش از کف
  • پکیج مناسب گرمایش از کف
  • هزینه گرمایش از کف سال ۹۹
  • تفاوت قیمت گرمایش از کف با رادیاتور
  • معایب گرمایش از کف

گرمایش از کف، سیستمی است که پیش از اتمام ساخت خانه یا در حین بازسازی کامل خانه، از آن استفاده می شود. در کف ساختمان، لوله هایی قرار می گیرد که جریان آب گرم در آن ها جریان دارد و به این موجب، کف ساختمان گرم خواهد شد. 

یکی از اصلی ترین مزیت های این سیستم، توزیع یکسان گرما در میان نقاط مختلف خانه است. در رادیاتور، گرما به صورت نقطه ای و منطقه ای در یک گوشه توزیع می شود؛ اما در گرمایش از کف، گرما با شدت کمتر؛ اما در تمامی نقاط خانه توزیع می شود. 

البته برخی از افراد، در مجاورت قرار گرفتن با چنین گرمایشی، دچار حالتی نامطلوب خواهند شد؛ که در چنین حالت هایی پیشنهاد می شود کمی از در یا پنجره باز شود تا تبادل دمایی اتفاق افتد. 

از جمله مزیت های این سیستم، بی نیازی به پوشاندن زمین، با فرش یا ... است. برخی افراد تمایلی به دکوراسیون خانه خود با این موارد را ندارند؛ اما به دلیل سرمایش کف، از این راهکار استفاده می کنند. 

با استفاده از سیستم گرمایش از کف، دیگر رادیاتور یا ... ای هم در خانه استفاده نخواهید کرد و این موجب سهولت طراحی خانه شما خواهد شد. 

قیمت اجزای گرمایش از کف، به چند مورد بستگی دارد. متراژ خانه. طبیعی است که هر چه متراژ خانه بیشتر باشد، قمت اجزای گرمایش از کف بیشتر خواهد بود. البته قیمت کمتری در متراژهای بیشتر باید پرداخت کنید. 

نوع لوله ها، مصالح و لوازم به کار رفته در گرمایش از کف. مانند دیگر موارد که درجه های کیفی مختلف آن ها، قیمت مختلفی دارند؛ گرمایش از کف هم، این چنین است. 

در صورتی که می خواهید آن را پیاده سازی کنید، سعی در استفاده از بهترین موارد کنید تا در آینده نیاز کمتری به تعمیر یا سرویس سیستم بشود.