راهنمای گام به گام متخصص ما را در مورد نحوه نصب گرمایش از کف در سرویس بهداشتی خود بخوانید.
نحوه نصب گرمایش از کف کف حمام
مزایای نصب گرمایش از کف در حمام شما چیست؟
آنچه شما نیاز دارید؟
مرحله 1. آماده سازی
مرحله 2. تخمگذار عایق های کف / تخته های حرارتی
مرحله 3. قرار دادن گرمایش از کف
مرحله 4. چرخش گوشه ها
مرحله 5. مناطق ناجور
مرحله 6. نصب سنسور / پروب
مرحله 7. اتصال ترموستات
مرحله 8. ادامه افزودن طبقه حمام خود در بالا

با کلیک روی پیوند بالا به بخشی از این پست بروید.

راهنمای نصب گرمایش از کف کف

تصور ترک تختخواب گرم و مطبوع شما در یک صبح یخ زده با آگاهی از این که کف دستشویی شما به لطف گرمایش از کف در دمای مناسب قرار دارد بسیار آسان تر می شود. این یک احساس عالی است و این روزها افراد بیشتری با نصب این فناوری کف از پس انداز خود می گذرند.

انتخاب گرمایش از کف به عنوان روشی برای گرم کردن حمام انتخاب هوشمندانه ای است. کاهش انرژی مصرف شده برای گرم کردن سرویس بهداشتی خود را مشاهده خواهید کرد و در صورت کمبود تعمیر و نگهداری مورد نیاز است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته گرمایش از کف این است که فضای حمام شما را باز می کند زیرا اکنون دیگر نیازی به نصب رادیاتور بر روی دیوار نیست. این برای حمام های کوچک که فضای آن می تواند بسیار مناسب باشد فوق العاده است.

نصب گرمایش از کف یک فرایند ساده و ساده است که هر فرد توانمندی می تواند خودش آن را انجام دهد. انجام برخی از کارها ، اگر نه همه مشاغل نصب در هنگام بازسازی سرویس بهداشتی ، واقعاً می تواند به صرفه جویی در هزینه شما کمک کند و امیدوارم با استفاده از این راهنمای متخصص بتوانید از هزینه استخدام متخصص برای این کار جلوگیری کنید. نصب گرمایش از کف یک کار DIY متوسط ​​است که به این معنی است که شما به تجربه انجام سایر کارهای DIY در اطراف خانه خود احتیاج دارید و به توانایی خود اعتماد سالم دارید. مثل همیشه با راهنماهای DIY ، وقت گذاشتن ، برنامه ریزی دقیق و عزم راسخ برای یادگیری مهارت های جدید مهم است.

لطفا توجه داشته باشید که اگر در هر مرحله از نصب ، احساس کردید بیشتر از آنچه جویده اید گاز گرفته اید یا از هر چیزی مطمئن نیستید ، پس توصیه می کنیم با یک متخصص تماس بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که اتصال گرمایش از کف خود به برق اصلی برای خانه شما همیشه باید توسط یک برقکار واجد شرایط قسمت P انجام شود.

مزایای نصب گرمایش از کف در حمام شما چیست؟

● کاهش هزینه های انرژی
space فضای بیشتری در سرویس بهداشتی شما وجود دارد زیرا نیازی به رادیاتور نیست
● توزیع یکنواخت گرما
maintenance حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز است
● نصب آسان
feature ویژگی لوکس که ارزش خانه شما را افزایش می دهد

آنچه شما نیاز دارید؟

. گرمایش از کف
therm ترموستات گرمایش از کف
bo عایق / صفحات حرارتی (اختیاری)
tape نوار ضد آب (اختیاری)
knife چاقو کمکی (اختیاری)
● چند متر
● نوار چسب
قیچی
● نوار اندازه گیری
● اسکنه (اختیاری)
● چکش (اختیاری)

آماده؟ بیا بریم!

مرحله 1. آماده سازی

اولین کاری که باید حتی قبل از سفارش گرمایش از کف انجام دهید اندازه گیری دقیق رد پای کف حمام است. دیگر نیازی به قرار دادن گرمایش از کف در زیر هیچ یک از وسایل ثابت در حمام مانند دستگاه غرور ، توالت یا حمام نیست. همچنین به خاطر داشته باشید که می خواهید تقریباً 150 میلی متر (6 اینچ) بین گرمایش از کف و هرگونه دیوار یا وسایل ثابت فاصله داشته باشید. نکته متخصص: کمی بیشتر از آنچه که فکر می کنید برای پوشاندن هر فضای نامناسب در سرویس بهداشتی خود نیاز به گرمایش از کف دارید سفارش دهید (به قسمت های نامناسب زیر مراجعه کنید).

هنگامی که سفارش خود را انجام دادید و به خانه شما رسید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های همراه با گرمایش از کف را بخوانید. باور کنید وقتی به شما می گویم 30 دقیقه صرف کنترل کردن دستورالعمل ها می شود ، ساعت ها بعد از شروع کار برای نصب و نصب سیستم جدید صرفه جویی می کنید. همچنین ، توجه داشته باشید که این راهنما جایگزین دستورالعمل هایی نیست که با گرمایش از کف دریافت می کنید.

مورد بعدی که واقعاً مهم است این است که کف حمام شما تا حد ممکن تمیز باشد. برقرار کردن هوور خود در اطراف یک سیستم گرمایش از کف نصب شده یک کابوس واقعی است ، بنابراین اکنون این شغل را کنار بگذارید تا بعداً درد قلبی را نجات دهید.

سرانجام ، پس از بسته بندی گرمایش از کف و اطمینان از وجود همه قطعات و محاسبه شما ، اکنون می خواهید مقاومت دقیق را از سیمهای انتهایی خارج شده از زیرانداز مش گرم کننده کف بگیرید. شما این اطمینان را برای اطمینان از عملکرد گرمایش از کف خود و همچنین اطمینان حاصل کنید که در هنگام زایمان به خانه شما آسیبی نرسیده است.