در اینجا نحوه DIY جایگزینی صفحه نمایش تلفن آسیب دیده است. اگر صفحه را بشکنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات تلفن های هوشمند ندارید!

از آنجا که نمایشگرهای تلفن همراه بسیار سخت تر از گذشته هستند ، به نظر می رسد که غیر قابل تخریب هستند. متاسفانه ، آنها نیستند. با انداختن تلفن اغلب می توانید نمایشگر را خراب کنید. دیگر نمی توان تلفن شما را مفید دانست.

ضمانت-شکن-آیفون-شکسته
آیا می خواهید یک صفحه نمایش آسیب دیده تلفن هوشمند را جایگزین کنید؟ این یک فرآیند نسبتاً ارزان و سرراست است. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.


هزینه های تعویض صفحه تلفن شما
نمایشگر ترک خورده تلفن را جایگزین کنید
نمایشگر تلفن همراه شما شکسته است؟ آن را در خیابان رها کرد ، یا آن را له کرد بازی فوتبال؟ روی آن نشست ، حتی؟ شما تاکنون می دانید که به خودتان سردرد کرده اید. آیا می توان تلفن را تعمیر کرد و در این صورت ، هزینه های آن چقدر است؟

بسیاری از سرویس های موجود بصورت آنلاین و محلی تلفن همراه شما را با یک قیمت تعمیر می کنند. اما اگر به قطعات دسترسی دارید و قطعات ارزان قیمت هستند ، چرا خود این روش را انجام نمی دهید؟

همچنین باید هزینه های غیر پولی را در نظر بگیرید: زمان صرف شده بدون تلفن ، داده هایی که نیاز به بایگانی از دستگاه دارند. امیدوارم سرویس ابری پلت فرم تلفن همراه شما بتواند در اینجا کمک کند یا شاید یک برنامه دسک تاپ بتواند محتوای تلفن را بررسی کند.

نصب یک نمایشگر جدید که هزینه آن همانند تلفن تعویض باشد بی معنی است. با این حال ، اگر تعویض صفحه تلفن همراه نزدیک به 15 دلار باشد ، منطقی است که خودتان دست به کار شوید.


اگر نمی خواهید تعمیر کنید ، در اینجا نحوه بازیابی اطلاعات از تلفن ترک خورده آورده شده است.

cracked-display-restore
نحوه استفاده از تلفن با نمایشگر ترک خورده و بازیابی اطلاعات خود
نمایشگر تلفن شما خراب است. حالا چه اتفاقی می افتد؟ آیا هنوز می توانید از دستگاه استفاده کنید یا داده هایتان از بین رفته است؟ بیایید گزینه ها را بررسی کنیم.

صفحه تلفن جایگزین را از کجا پیدا کنید
نمایشگر و ابزارهای جایگزین تلفن های هوشمند
بارزترین مکان برای نمایشگر جایگزین eBay است. به سادگی با جستجوی مدل تلفن همراه و نمایش واژه ، قسمت های مورد نیاز را پیدا خواهید کرد. فقط به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از eBay با خیال راحت خرید کنید.

در مورد من ، "نمایشگر nexus 5" تعداد زیادی از نتایج دقیق (و متأسفانه کمی نادرست) را به همراه داشت. وقت بگذارید و بررسی کنید که قطعه انتخابی شما برای دستگاه شما کاملاً مناسب است. غالباً ، به لطف لیست نامناسب نوشته شده ، ممکن است اجزای سازنده در نتایج ظاهر شوند.

آمازون همچنین منبعی برای صفحه نمایش های جایگزین است ، اما شما همچنین باید یک جستجوی کلی در Google را در نظر بگیرید زیرا این امر باعث می شود تامین کنندگان متخصصی که ممکن است بتوانند قیمت کمتری ارائه دهند ، پیدا کنند.

توجه داشته باشید که ممکن است لیست هایی پیدا کنید که فقط نمایشگر را ارائه دهند ، در مقابل لیست هایی با نیمی از شاسی گوشی. اینکه کدام یک را بخرید به میزان پیچیده ای که می خواهید اتفاقات بیندازد بستگی دارد. به عنوان مثال ، فقط نمایشگر به معنای ذوب شدن چسب با استفاده از سلاح گرم یا سشوار است.


متناوباً ، یک کیت نمایشگر جایگزین که شامل نیمی از بدنه گوشی است ، نیاز به انتقال اجزای سازنده از بدنه قدیمی به دستگاه تعویض دارد.

ابزارهای جایگزینی صفحه تلفن شما
غالباً ، نمایشگرهای جایگزین با ابزارهای موجود کشتی را نمایش می دهند. به طور معمول ، شما دریافت خواهید کرد:

پیچ گوشتی های کوچک
درایورهای Mini Torx
موچین پلاستیکی
گوه های پلاستیکی
یک گیتار / انتخاب
شما همچنین باید:

موچین منحنی
چاقوی دقیق یا چاقوی دستی
سشوار یا اسلحه گرم
این ابزارها برای از بین بردن کیس و از بین بردن م componentsلفه هایی که مانع تعویض نمایشگر می شوند ، وجود دارد. به عنوان مثال ، یک تلفن همراه دارای پیچ های Torx در زیر درپوش باتری است که قبل از اینکه به آرامی پرونده را از هم جدا کنید ، باید برداشته شود.

توجه داشته باشید که صرف هزینه برای این ابزارها کاملاً ضروری نیست. شن و ماسه زدن در انتهای دو اهرم پلاستیکی چرخ دوچرخه جایگزین های قابل استفاده ای ایجاد می کند - در غیر این صورت ، می توان آنها را نسبتاً ارزان تهیه کرد.

اصول تعویض صفحه تلفن
مدلهای مختلف تلفن همراه بسیار متنوعی در بازار وجود دارد (جدید یا دست دوم) که ارائه راهنمای استاندارد غیرممکن است. بعلاوه ، برخی از مدلها بدون ارسال مجدد آنها به سازنده قابل تعمیر نیستند.

برای بررسی نحوه جایگزینی نمایشگر تلفن خاص خود به YouTube بروید. شما بسیاری از راهنماهای دقیق خاص دستگاه را در مورد روش کار پیدا خواهید کرد.

بیشتر تلفن های هوشمند اساساً از چندین لایه از اجزا تشکیل شده اند. برای جایگزینی نمایشگر شیشه باید هر لایه با دقت جدا شود.

این راهنماها معمولاً از این روش برای تعویض نمایشگر تلفن هوشمند شما پیروی می کنند:

تلفن را باز کنید
نمایشگر را بردارید
چسب را عوض کنید
نمایشگر جدید را متناسب کنید
از اتصال صحیح کابل اطمینان حاصل کنید
برای یادگیری نحوه نصب یک صفحه نمایش جایگزین تلفن هوشمند ، ادامه مطلب را بخوانید.

مرحله 1: تلفن را باز کنید
برای شروع ، در قسمت پشتی ، باتری را برداشته و مشخص کنید که پیچهای Torx (یا استاندارد) کجا پنهان شده اند. به زیر برچسب ها و کنار پورت های USB نگاه کنید. اگر دستگاهی با سلول متحرک داشته باشید ، ممکن است پیچ هایی را در حفره باتری پیدا کنید.

تلفن را با استفاده از اهرم ها و خمار جدا کنید. پیچ های اضافی نیز باید برداشته شوند.

برای باز کردن تلفن خود از ابزارهای ارائه شده استفاده کنید
مراقب کابلهای روبان باشید که نیاز به باز شدن دقیق اتصالات آنها دارند. برای این کار از یک تیغه یا خلال پلاستیک تخت استفاده کنید.

برای باز کردن تلفن خود از ابزارهای ارائه شده استفاده کنید
این موارد اغلب از طریق لایه های مختلف سخت افزاری درون تلفن مشاهده می شوند. کابل های روبان ظریف هستند به راحتی شکسته می شود ، مراقبت کنید زیرا آسیب به آنها می تواند پویایی تعمیر را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

مرحله 2: صفحه را بردارید
در حال حاضر باید جلوی تلفن را در دست داشته باشید ، خالی ، و صفحه نمایش شیشه آن را برای برداشته شدن آماده کرده است. چسب را با اسلحه گرم کن نرم کنید.

متناوباً ، می توانید تلفن را برای مدتی در مکان گرم (مانند رادیاتور) بگذارید.

متقاعد کردن نمایشگر تلفن خود برای جدا شدن از بدنه معمولاً دشوار نیست. برای شروع از سوراخ دوربین به سمت شیشه فشار دهید ، به آرامی نمایشگر شیشه را از بدنه جایزه بگیرید.

همانطور که اشاره شد ، برخی از تعویض ها اساساً نیمی از تلفن هستند.

در این حالت ، نیازی به حذف نمایشگر نخواهید داشت ، اما باید اجزای سازنده (و حتی مادربرد) را از دستگاه آسیب دیده به بدنه جدید برسانید.

مرحله 3: چسب را جایگزین کنید
رول های باریک چسب جایگزین را می توانید بصورت آنلاین خریداری کنید. آیا نوار چسب دو طرفه ای دور هم گذاشته اید؟ این را به صورت برش های باریک 1 میلی متری برش دهید ، سپس چسب را به جای شیشه به قاب گوشی بچسبانید.

مرحله 4: صفحه جدید را نصب کنید
هنگامی که چسب در محل قرار گرفت ، نوارهای محافظ روی چسب را برداشته و لیوان را به محل خود فشار دهید.

فشار نور را در جایی که صفحه نمایش با چسب روبرو است اعمال کنید. مراقب باشید که به وسط نمایشگر شیشه فشار وارد نکنید. نیروی بیش از حد می تواند قوی ترین شیشه گوریل را نیز بشکند.

مرحله 5: از اتصال صحیح کابل اطمینان حاصل کنید
اکنون وقت آن است که دوباره تلفن را کنار هم قرار دهیم.

کابلهای مربوطه را دوباره وصل کرده و در صورت لزوم آنها را قفل کنید. با احتیاط ، اجزا را دوباره در کیس قرار دهید و بررسی کنید که هیچ کابل یا پیچ دیگری باقی نمانده است. تلفن را تست کنید تا کار کند.

در هنگام مونتاژ مجدد کابل ها را به تلفن متصل کنید
برای بررسی عملکرد باید بتوانید تلفن را بدون اطمینان از پیچ های آخر روشن کنید.

آیا قصد استفاده از راهنمای ویدئویی را دارید؟ قبل از شروع به آشنایی با مراحل ، آن را مرور کنید.

آیا صفحه نمایش تلفن جدید کار می کند؟
نمایشگر تعمیر شده تلفن هوشمند
لحظه حقیقت: آیا صفحه نمایش جدید کار می کند؟ به یاد داشته باشید ، یک صفحه نمایش لمسی دارای دو هدف است: تعامل لمسی ، و نمایش سیستم عامل تلفن.

با یک جایگزین موفقیت آمیز ، ظاهر "تقریباً جدیدی" به گوشی شما می بخشد و اگر صفحه نمایش لمسی کار می کند ، خوب است.

با این حال ، همیشه قایقرانی ساده نیست. من یک صفحه نمایش جایگزین نصب کرده ام که باعث گرم شدن بیش از حد تلفن می شود. بنابراین ، مهم است که قطعات را از فروشندگان معتبر خریداری کنید و اطمینان حاصل کنید که قطعات مناسب تلفن خود را خریداری می کنید.

تعمیر گوشی های هوشمند DIY ، موفق باشید!
مطمئن؟ تعویض صفحه تلفن همراه کار ساده ای نیست ، اما موضوعی است که مطمئناً در صورت مناسب بودن قیمت باید به آن توجه کنید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد --- دستگاه ها از سازنده به سازنده دیگر متفاوت هستند --- مراحل ارائه شده باید حاکی از آن باشد.

مهمتر از همه ، در ابتدا انجام چنین تعمیراتی را بدون انجام تحقیقات خاص دستگاه انجام ندهید. راهنماهای ویدئویی به ویژه مفید هستند. پس از آماده شدن ، ابزار مناسب را در دست بگیرید و خود را متعجب کنید!