تاسیس شرکت نصب کاشی یا شاید انجام پروژه های نصب کاشی برای مدتی؟ حتماً می دانید که این پروژه ها روی حیله و تزویر است و تنها در صورت داشتن ابزار مناسب هنگام نصب کاشی ، موفق خواهید شد. ما از متخصصان و شرکت های پیشرو محصولات نصب کاشی در مورد ابزارهای مناسب برای تکمیل این نصب ها پرسیده ایم و آنها بازخورد ابزارهای موردعلاقه مورد استفاده نصب کنندگان کاشی را ارائه داده اند. اطمینان حاصل کنید که همه این موارد را از لیست شخصی خود بررسی کرده اید.

ابزار نصب کاشی: برش دستی
برش دستی
برش دستی ابزارهای روبی
 برش دستی یکی از ابزارهایی است که شما همیشه باید داشته باشید. حمل ، استفاده و تقریباً برای هر نوع کار ، برش دستی برای برش های مستقیم یا مورب استفاده می شود. به دنبال برش هایی با راهنماهای اضافی باشید که هنگام امتیازدهی و برش ، قابلیت مشاهده را افزایش می دهند. این ابزار کاشی مناسب هنگام کار با موزاییک شیشه ای یا کاشی است زیرا تاثیری در کیفیت سطح شیشه نخواهد داشت و یک برش تیز و تمیز ایجاد می کند. به یاد داشته باشید شما همیشه می توانید با یکی از بهترین اره های کاشی موجود در بازار ، یک اره برقی ، از فن آوری پیشرفته استفاده کنید.


برای ایجاد سوراخ روی کاشی ها بیت مته بزنید
انسان با استفاده از مته برق
منبع تصویر / گتی ایماژ
ایجاد سوراخ و کاشی کاری به ابزار دقیق و با کیفیت نیاز دارد. بیت های مته ابزاری بسیار مهم برای نصب کاشی است که به شما امکان می دهد روند دقیق حفاری را داشته باشید. Rubi Tools چند قطعه مته عالی ، تولید شده با دهانه های جانبی ، ارائه می دهد که خنک کننده سوراخ سوراخ را بهبود می بخشد. این دهانه ها همچنین به از بین بردن بقایای حفاری بعد از هر حفاری کمک می کنند. به یاد داشته باشید که اکثر بیت های مته فقط 20-25 سوراخ دوام خواهند داشت ، بنابراین اگر بیت شما به درستی کار نمی کند این نکته را به خاطر بسپارید.

پنس کاشی (نیپرس)
نمره گذاری و برش کاشی ضربه محکم و ناگهانی
روت جنکینسون / گتی ایماژ
یکی دیگر از ابزارهای کاشی مفید و آسان است. انبر یا کاغذ دیواری کاشی برای بزرگتر شدن سوراخ های کاشی و تشکیل لبه های کاشی استفاده می شود. ابتدا نمره گذاری کاشی را با استفاده از برش کاشی شروع کنید و سپس با استفاده از نیکنک ها کاشی را به شکل دلخواه برش دهید. نیپر کاشی برای ساخت الگوهای دایره ای شکل روی کاشی و سرامیک توصیه می شود. برخی از نیپرها بخشی از کیت های تسطیح هستند ، مانند موارد ذکر شده در مرحله بعدی. به یاد داشته باشید ، هنگام استفاده از دزدگیرهای کاشی همه چیز در مورد دقیق و آرام ساختن آن است ، سرعت بیش از حد ممکن است به کاشی آسیب برساند.

کیت نصب سطح کاشی
کیت تسطیح کاشی
کیت تسطیح کاشی. ابزارهای روبی
 این یکی از علایق من است. کیت ابزار نصب کاشی دارای تمام ابزارهای کوچک مورد نیاز یک نصب کننده کاشی است. شروع با نوارهای کاشی ، طراحی شده برای تضمین عرض اتصال دوغاب و همراه با کلاهک های سریع که وزن کاشی را توزیع می کنند. این درپوش باعث می شود تا در بررسی ارتفاع و تراز بودن کاشی ها صرف شده باشد. نیپر کاشی نیز بخشی از کیت است که به شما کمک می کند تا وزن کاشی را توزیع و تراز کنید. ابزارهای Rubi یک کیت تسطیح بسیار خوب ارائه می دهد.

ابزار کاشی: سطل های لاستیکی
سطل های لاستیکی
ابزارهای روبی
برای مخلوط کردن ملات خود از سطل های لاستیکی استفاده کنید. تمیز کردن سطل های لاستیکی از سطل راحت تر است ، قابل جمع شدن و حمل آسان است. این سطل ها ، گرچه لزوماً فقط به عنوان یک ابزار نصب کاشی نیستند ، اما برای مخلوط کردن سیمان ، حمل مواد و ذخیره سازی چیزهای جزئی برای کارهای فردا استفاده می شود. سطل ها در اندازه ها و حجم های مختلف موجود هستند.

میکسر ملات کاشی - نحوه مخلوط کردن ملات
ملات ملات
ملات ملات. ابزارهای روبی
یک مخلوط ملات خوب فقط به اندازه مخلوط کن ملات است. میکسر ملات متصل شده با انواع مختلف پدل ، در انواع سرعت و موتور موجود است. میکسر ملات هنگام مخلوط کردن چسب های سیمان ، رزین ها ، رنگ ها و سایر مواد عالی کار می کنند. اهمیت داشتن مخلوط کن ملات قابل اطمینان این است که باعث کاهش هوای محبوس شده در ملات می شود تا مقاومت آنها افزایش یابد. اطمینان حاصل کنید که از پاروی مناسب مطابق با مقدار مخلوط استفاده شده استفاده شده است.

ماله-اندازه ماله کاشی مناسب را انتخاب کنید
کارمند کاشی با استفاده از چسب روی کاشی.
gilaxia / گتی ایماژ
ماله و ماله بریده از جمله ابزاری است که نه تنها نصب کنندگان کاشی بلکه ابزارهایی هستند که برای سایر پیمانکاران نیز مفید هستند. هنگام انتخاب ماله ، مطمئن شوید که ماده مناسبی را برای مراحل نصب کاشی انتخاب کرده اید. ماله ها از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و برخی از آنها به دسته های سنگین مجهز هستند و اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به مجموعه نازک ، چقدر باید برجستگی ها بالا باشد. ماله سبک و در عین حال محکم ، روند استفاده از ملات را تسهیل می کند و می توانید نرخ تولید بهتری داشته باشید. مطمئن شوید که طرح ماله شما به شما امکان می دهد آن را در لبه سطل لاستیک برای دسترسی سریعتر آویزان کنید. ماله ها اشکال مختلفی دارند (برش مربع و بریده بریده) و به شما امکان می دهد ابزار مناسب را برای نصب صحیح انتخاب کنید. ماله های مختلفی مانند 1/2 ، 3/8 اینچ ، 1/4 اینچ یا هر سایز دیگری در بازار موجود است.

ابزار نصب کاشی: دوغاب شناور
مردی که نصب موزیک تراورتن را در Backsplash نصب می کند. سنت آلبرت ، آلبرتا ، کانادا
LJM Photo / گتی ایماژ
شناورهای دوغاب برای دستیابی به بهترین نتیجه در هنگام اتمام اتصالات دوغاب مورد نیاز است. شناورهای جامد باید بتوانند چندین کاربری و نصب را بدون پوسیدگی تحمل کنند. هرچه بافت شناور نرمتر باشد ، برای سنگ طبیعی و یا کاشی های بافت بهتر است. بعضی از شناورها مانند یک چسب مخصوص عمل می کنند که می تواند دوغاب اضافی را از بالای سطح کاشی پاک کند. برخی از طرح ها فقط برای مناطق صعب العبور و برخی دیگر از مدل های صنعتی توصیه می شود که به شما امکان می دهد دوغاب ماسه دار یا بدون سنباده را به راحتی در مناطق بزرگتر پخش کنید.

فاصله کاشی
تخمگذار کاشی و سرامیک
abbesses / گتی ایماژ
برای حفظ یک اتصال مستقیم و یکنواخت بسیار مهم است. فاصله کاشی ها می توانند به شما کمک کنند تا فاصله مناسب بین کاشی ها را بدست آورید و حتی به الگوهای کاشی یا مناطقی که فاصله در آنها متفاوت است ، برسید. شما می توانید اسپیسرهای معمولی ، T-spacers و گوه هایی را که امکان نصب سریعتر کاشی را دارند ، بدست آورید. یکی از محصولات خوب موجود ، فاصله کاشی های TWINFLEX از ابزارهای Rubi است. این شامل دو اندازه در همان مدل (1/16 "تا 1/8 اینچ و 3/32 تا 3/16 اینچ) است که با عملکردهای مختلف سازگار است. متقاطع ، T و جدا کننده خطی. آنها قابل استفاده مجدد هستند و امکان کار همزمان در دو سطح مختلف را دارند. با این کار ، پیمانکاران نصب کاشی می توانند خطی بودن نصب خود را به صورت افقی یا عمودی از یک سطح به سطح دیگر منتقل کنند.

ابزار کاشی
این لیست می تواند ادامه داشته باشد ، اما این چند مورد از مهمترین ابزارهایی است که یک نصب کننده کاشی به آنها نیاز دارد. مواد ، محصولات و اشکال زیادی برای استفاده در آنجا وجود دارد ، بنابراین قبل از انتخاب این ابزارها ، نوع نصب خود را درک کنید.