۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تعمیرات مشترک آبگرمکن گازی یا برقی

برخلاف بخاری های بدون تانک ، بخاری های استاندارد آب به سبک مخزن از مخزن ذخیره شده عایق استفاده می کنند که در هر زمان 30 تا 80 گالن آب را در خود نگه می دارد. بخاری های آب معمولاً بسیار قابل اعتماد هستند ، اما بعضی اوقات مشکلاتی از قبیل آب گرم کم یا بدون آب ، زنگ زدگی یا بو بو ، صداهای عجیب و غریب و حتی نشتی دارند. در صورت نیاز به بازرسی آبگرمکن یا هر نوع تعمیر ، حتماً منبع تغذیه و یا گاز را خاموش کنید:

با خاموش کردن مدار شکن یا جدا کردن فیوز روی بخاری آب در جعبه شکن یا پنل فیوز منزل ، برق را به یک بخاری برقی خاموش کنید.

تعمیرکار آبگرمکن تهران


با چرخاندن شیر کنترل خلبان گازی به تنظیمات "خلبان" روی شیر گازی آب ، گاز را خاموش کنید.
در صورت لزوم ، با بستن دریچه خاموش کردن لوله آب سرد که به بالای مخزن بخاری می رسد ، منبع تغذیه آبگرمکن را خاموش کنید. آب را خاموش نکنید مگر اینکه برق و گاز بخاری خاموش شود.
مشکل: آب گرم نیست
چیزی که لرزنده و ناخوشایند تر از دوش گرفتن باشد وجود ندارد. اگر آب شما در دمای قابل قبولی قرار نگیرد ، بخاری آب شما می تواند در ریشه مشکل باشد. موارد کلیدی برای بررسی آبگرمکن گاز خلبان ، ترموکوپل و شیر کنترل گاز است. روی یک واحد برقی ، ترموستات ها و عناصر گرمایش را نگاه کنید.

چالش روز زمین
رابرت دی. بارنز / گتی ایماژ
مشکل: آب گرم ناکافی
آب گرم ناکافی به معنی گرم شدن حمام شما است و به سرعت سرد می شود. اگر آبگرمکن شما در حال تولید مقداری آب گرم است اما برای تأمین نیازهای شما کافی نیست ، چندین مسئله ممکن برای رفع آن وجود دارد از جمله تنظیم دما ، عناصر گرمایش (فقط بخاری برقی) ، رسوب در مخزن و یک غرق آسیب دیده یا قطع شده. لوله

دمای آبگرمکن بدون تابش انگشت نر
BanksPhotos / تصاویر گتی
مشکل: آب زنگ زده یا بو
این می تواند بسیار نگران کننده باشد وقتی شیر آب خود را روشن می کنید تا آب مقطر یا بوی نامطبوع تخم مرغ کشف شود. خوردگی لوله یا ساخت باکتری می تواند عاملان احتمالی این مورد باشد.

مشکل: صداهای عجیب و غریب
اگر صداهای مرموز را می شنوید که از زیرزمین شما بیرون می آید ، احتمالاً فقط بخاری آب شماست. صدای کم صدا یا صدای کم صدا صدای جوشاندن آب است. ایجاد بیش از حد رسوب در قسمت زیر مخزن باعث گرم شدن مخزن و به نوبه خود باعث جوشاندن آب می شود. شما باید با ریختن بخاری آب ، رسوبات خود را از بین ببرید.

صداهای ناگهانی ناشی از آبگرمکن می تواند نشتی در مخزن باشد که باعث می شود آب روی مشعل فرو رود. اگر آبگرمکن جدید باشد یا مدتی خاموش شده باشد و اخیراً دوباره روشن شود ، می توان از پایین مخزن که به درون مشعل می ریزد ، چگالشی ایجاد کرد. پس از گرم شدن کامل مخزن ، فروکش می کند.

پسر تماشاگر پدر ، مخزن آب گرم را با استفاده از انرژی روی رایانه لوحی دیجیتال بررسی می کند
مونی راکوزن / گتی ایماژ
مشکل: نشت آب در اطراف پایه بخاری
هر نوع نشتی همیشه مزاحم است. یک بخاری آب نشتی می تواند نتیجه یک شیر امدادی معیوب T&P (دما و فشار) باشد ، یا نشتی از اتصال لوله کشی نزدیک یا حتی خود مخزن باشد. دریچه T&P و نشت لوله کشی قابل تعمیر است ، اما مخزن بخاری آب نشتی نمی تواند. واحد باید در اسرع وقت تعویض شود.

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

نحوه نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم

سیستم تهویه مطبوع اسپلیت گزینه ای عالی برای خنک کردن و راحتی خانه شما در ماه های تابستان است. این واحدها همچنین ساکت تر ، نصب راحت تر و از نظر تهویه مطبوع مرکزی انرژی بیشتری دارند. این نوع A / C خالی است ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید نصب واحد خنک کننده در داخل و واحد کمپرسور و کندانسور در خارج ، سپس لوله کشی و کابل برق بین واحدها است. اگر نمی خواهید برای نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم اسپلیت حرفه ای استخدام کنید و تجربه ای در زمینه لوله کشی و کار برقی دارید ، می توانید واحد را به تنهایی نصب کنید. هر واحد تهویه مطبوع برای سازنده خود بی نظیر است ، اما روند نصب عمومی همان است.

قسمت
1
واحد داخلی را تنظیم کنید
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 1
1
یک مکان بدون مانع را بر روی دیوار داخلی خود انتخاب کنید تا واحد داخلی را سوار کنید. برای تغذیه لوله ها از واحد داخلی به واحد فضای بیرونی ، باید سوراخ هایی را از طریق دیواره برید ، بنابراین مطمئن شوید مکانی که انتخاب می کنید به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. برای رسیدن به بهترین نتیجه یک نقطه دور از نور مستقیم خورشید و منابع گرما انتخاب کنید. واحد 7 فوت (2.1 متر) را از کف آن سوار کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل 6 تا 12 اینچ (15 تا 30 سانتی متر) فضای باز در هر طرف واحد وجود داشته باشد تا جریان هوای مناسب را فراهم کند. [1]
مکانی را با گل میخ ها انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که دیوار به اندازه کافی قوی است تا وزن واحد را نگه دارید.
واحد را حداقل 3/3 پا (1.0 متر) دور از آنتن ها و برق یا خطوط اتصال که برای تلویزیون ، رادیو ، سیستم های امنیتی منزل ، دستگاه مخابره داخل ساختمان یا تلفن استفاده می شود ، نصب کنید. سر و صدای الکتریکی ناشی از این منابع می تواند باعث ایجاد مشکلات عملیاتی در سیستم تهویه مطبوع شما شود.
از مکان هایی که گاز در آن ممکن است نشت کند و یا جایی که غبار روغن یا گوگرد وجود دارد ، خودداری کنید
اکثر این واحد ها دارای کنترل از راه دور هستند به گونه ای که می توانید آنها را به راحتی روشن یا خاموش کرده و درجه حرارت را تنظیم کنید حتی اگر روی دیوار نصب شده باشد.
نکته: برای واحد داخلی که در آن هوای خنک به راحتی در خانه شما جریان یابد ، مانند اتاق نشیمن ، یک مکان مرکزی را انتخاب کنید.

تصویر با عنوان نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 2
2
صفحه نصب را به دیوار داخلی ایمن کنید. صفحه نصب را در مقابل دیوار جایی که می خواهید واحد داخلی را نصب کنید نگه دارید. برای اطمینان از سطح افقی و عمودی از یک سطح استفاده کنید. برای مشخص کردن محل سوراخ های پیچ ، از یک مداد استفاده کنید ، صفحه را جدا کنید ، سپس سوراخی را به دیواره سوراخ کنید که هر پیچ در آن می رود. [2]
صفحه را طوری قرار دهید که با سوراخ ها مطابقت داشته باشد ، لنگرهای پلاستیکی را در سوراخ ها قرار دهید و صفحه را با پیچ های ضربه زدن به دیوار محکم کنید.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 3
3
سوراخ 3 در (7.6 سانتی متر) را از طریق دیوار سوراخ کنید تا بتوانید لوله ها را از بیرون تغذیه کنید. در مرکز سوراخ در صفحه نصب علامت بزنید. برای ایجاد اطمینان از زهکشی کافی از سوراخ سوراخ کلید یا مته ای با اتصال سوراخ برش استفاده کنید تا یک دهانه 3 در (7.6 سانتی متر) از طریق دیواره ایجاد شود که کمی به سمت پایین شیب دارد. [3]
قبل از سوراخ کردن یا بریدن سوراخ مطمئن شوید که هیچ لوله یا سیم در پشت دیوار وجود ندارد.

اتصالات الکتریکی را در واحد داخلی بررسی کنید. صفحه جلوی واحد A / C را بلند کرده و پوشش را بردارید. اطمینان حاصل کنید که سیم های کابل به ترمینال های پیچ وصل شده اند و سیم کشی با نمودار موجود در واحد مطابقت دارد.
تصویر با عنوان تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 5
5
لوله ها و کابل ها را از طریق سوراخ در دیوار اجرا کنید ، سپس آنها را به واحد وصل کنید. لوله های مسی ، کابل برق و لوله تخلیه را به همراه نوار الکتریکی ایمن کنید. لوله تخلیه را در پایین قرار دهید تا از جریان آزاد آب اطمینان حاصل شود. لوله ها و کابل را از طریق سوراخ در دیوار اجرا کنید ، سپس آنها را مطابق دستورالعمل دستورالعمل در قسمت داخلی در قسمت داخلی محکم کنید.
هر خط از قبل عایق بندی شده است ، بنابراین لازم نیست نگران اضافه کردن عایق اضافی باشید.
تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن مقدار لوله ها و کابل برای اطمینان از عملکرد خوب دستگاه انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که لوله زهکشی اجازه می دهد تا آب در مکانی مناسب تخلیه شود. برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای موجود در کیت خود مراجعه کنید.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 6
6
واحد داخلی را به صفحه نصب کنید. برای اتصال تهویه هوا به دیوار ، به سادگی اتصالات زن در پشت واحد را با اتصالات نر موجود در صفحه نصب کنید و محکم را فشار دهید تا واحد در محل محکم شود. اطمینان حاصل کنید که واحد 2-3 درجه به عقب کج می شود تا آب از لوله تخلیه خارج شود. [4]
این ممکن است به شما کمک کند تا در حین برقراری اتصالات ، دوست را در محل نگه دارید.
قسمت
2
نصب کندانسور در فضای باز
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 7
1
واحد فضای باز را به دور از مناطق بسیار قاچاق ، گرد و غبار و گرم قرار دهید. سوراخی را که از طریق صفحه نصب برای واحد داخلی حفر می کنید پیدا کنید و واحد بیرونی را در فاصله 50 فوت (15 متر) قرار دهید تا لوله و کابل به راحتی وصل شوند. [5] مکانی را با حداقل 12 اینچ (30 سانتی متر) فضای اطراف محیط آن انتخاب کنید تا از عملکرد مناسب اطمینان حاصل شود. در صورت امکان ، علاوه بر گرد و غبار و ترافیک ، مکان سایه ای را که از باد پناه می رود ، انتخاب کنید تا واحد شما در بهترین حالت کار کند.
اطمینان حاصل کنید که هیچ آنتن از رادیو یا تلویزیون در 10 فوت (3.0 متر) از کندانسور در فضای باز قرار ندارد.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 8
2
یک بالشتک بتونی روی زمین بگذارید. واحد فضای باز را مستقیماً روی زمین قرار ندهید ، زیرا سنگین است و می تواند روی خاک یا سنگ بچرخد. لازم است که کندانسور را روی یک پد بتنی نصب کنید ، که می توانید در فروشگاه های بهسازی منزل پیدا کنید. پد را در جایی که می خواهید واحد نصب کنید قرار دهید و از یک سطح استفاده کنید تا مطمئن شوید صاف و یکدست است. [6]

نکته: روی پد بتونی بنشینید تا به اندازه کافی زیاد باشد که دستگاه را از هر آبی که ممکن است بر اثر باران یا برف بر روی زمین لکه بریزد ، دور نگه دارید.

تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 9
3
واحد فضای باز در بالای پد بتونی را ایمن کنید. یک بالشتک لاستیکی را در بالای پد قرار دهید تا لرزش را به حداقل برساند ، سپس واحد کندانسور در فضای باز را در بالای پد قرار دهید. با پیچ و مهره های لنگر ، واحد را به بتن ایمن کنید. [7]
تصویری با عنوان نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 10
4
سیم کشی برق را در واحد فضای باز بررسی کنید. پوشش روی خازن را بردارید. در دفترچه راهنما به نمودار سیم کشی واحد مراجعه کنید و مطمئن شوید که سیمها مطابق نمودار پیشنهاد شده اند. هرگونه تنظیم را در صورت لزوم انجام دهید.
کابل ها را با گیره کابل ببندید و کاور را تعویض کنید.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 11
5
لوله کشی و کابل را به واحد فضای باز وصل کنید. برای اطمینان از 2 لوله مس از واحد داخلی به واحد فضای باز طبق دستورالعمل دستورالعمل استفاده کنید. کابل برق که از واحد داخلی کار می کند را به واحد فضای باز نیز وصل کنید.
در آخر ، منبع تغذیه را به یک پریز برق تعیین شده وصل کنید.
در صورت لزوم می توانید لوله های مسی را برای از بین بردن اضافی برش دهید.
قسمت
3
تکمیل پروژه
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 12
1
هوا و رطوبت را از مدار مبرد دفع می کند. درپوش ها را از دریچه های دو طرفه و 3 طرفه و از درگاه سرویس خارج کرده و یک شلنگ پمپ خلاء را به درگاه سرویس وصل کنید. خلاء را روشن کنید تا به خلاء مطلق 10 میلی متر جیوه برسد. دکمه فشار کم را ببندید و خلاء را خاموش کنید.
تمام دریچه ها و اتصالات را برای نشت تست کنید ، سپس خلاء را جدا کنید. درگاه خدمات و درپوش ها را جایگزین کنید.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 13
2
لوله ها را با گیره به دیوار وصل کنید. برای اطمینان از اینکه لوله ها و کابلها از هم جدا نشده و از هم جدا نمی شوند ، آنها را با استفاده از گیره هایی که با کیت همراه بوده اند ، به دیواره خارجی خانه خود وصل کنید. جهت اطمینان از کافی بودن فاصله گیره ، دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما را دنبال کنید.
تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 14
3
سوراخ در دیوار را با استفاده از کف فوم پلی اورتان ببندید. کف سوراخ کف پلی اورتان را به سوراخی که حفر کردید برای تغذیه کابل و لوله کشی از طریق دیوار اسپری کنید. مطمئن شوید که سوراخ کاملاً آب بندی شده است تا از هوای گرم یا حشرات جلوگیری شود.
بگذارید کف قبل از روشن کردن تهویه هوا ، طبق دستورالعمل موجود در برچسب خشک شود.
تصویر با عنوان نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 15
4
واحد را روشن کنید و از هوای خنک لذت ببرید! تمام کارهایی که باید انجام دهید اینست که A / C را شروع کنید ، که می توانید از واحد داخلی انجام دهید. فقط باید یک دقیقه یا 2 طول بکشد تا هوای خنک شروع به وزیدن به خانه شما کند. [8]
اگر مشکلی در کار با سیستم تهویه مطبوع جدید خود دارید به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

5 نکته در خرید کولر تبخیری در نظر بگیرید

کولرهای تبخیری که به عنوان کولرهای باتلاقی نیز شناخته می شوند ، روشی مناسب برای مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای خنک کردن فضاها در داخل و خارج از خانه دارند. آنها معمولاً برای خنک کردن سریع گاراژها ، پاسیوی روباز ، رواقهای پوشیده شده ، انبارها و موارد دیگر استفاده می شوند.

این مباحث را قبل از خرید یکی در نظر بگیرید:

نحوه کار کولرهای تبخیری و مزایای آنها
بهترین شرایط آب و هوایی برای کولرهای تبخیری
اندازه کولر تبخیری
نگهداری
تفاوت ها و ویژگی های کلیدی
نحوه کار کولرهای تبخیری و مزایای آنها
کولرهای هوای تبخیری مسکونی از روند طبیعی تبخیر برای خنک کردن هوا استفاده می کنند. یک فن در هوای گرم خنک کشیده می شود و در آنجا از روی لنت های خنک کننده با آب عبور می کند که بلافاصله هوا را خنک می کند.

سپس کولرهای تبخیری این هوای مرطوب مرطوب را به فضای شما منتقل می کنند. آنها فوراً هوا را تا 25 درجه فارنهایت خنک می کنند.

توجه: استفاده از کولر تبخیری در داخل خانه به یک منبع هوای تازه مانند درب باز یا پنجره نیاز دارد.

مزایای کولر تبخیری
چه چیزی باعث می شود کولرهای تبخیری از سایر گزینه های خنک کننده بهتر باشند؟ چندین مزیت وجود دارد:

خنک کننده مقرون به صرفه

کولرهای تبخیر کننده هوا شما را خنک می کنند. آنها فقط مانند طرفداران آن را گردش نمی کنند. سیستم های تهویه مطبوع سنتی از کمپرسورها و مبرد ها استفاده می کنند که قبض های انرژی را افزایش می دهند. کولرهای باتلاق برای خنک کردن فضای شما فقط از آب ، پنکه و پمپ استفاده می کنند و فقط یک ساعت کار می کنند.

طراحی سنگین و قابل حمل

چرخ های سنگین

کولرهای تبخیری به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط سخت مانند پاسیو ، گاراژ ، انبار و… مورد استفاده قرار می گیرند. چرخ های سنگین نیز باعث می شوند تا بتوان به راحتی در جای خود قرار گرفت.

به عنوان یک فن درجه یک تجاری دو برابر می شود

کولرهای تبخیری می توانند به عنوان پنکه سنگین در داخل یا خارج (در صورت استفاده از آب) دو برابر شوند.

رطوبت را به هوا می افزاید

روند خنک کننده تبخیر به طور طبیعی هوای خشک را مرطوب می کند - باعث کاهش علائم هوای خشک مانند خارش چشم ، گلو یا پوست در آب و هوای خشک می شود. اما شما نمی توانید در مقابل یک نفر نشسته باشید و یک هوادار دوست داشتنی نشسته باشید.

بهترین محیط برای کولرهای تبخیری
کولرهای باتلاق هنگام استفاده در فضاهای روباز یا نیمه فضای آزاد ، راه حلهای خنک کننده ای کارآمد و مؤثر هستند. همچنین می توان از آنها در شرایط خشک و گرم در محیط داخلی استفاده کرد. در زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید:

برنامه های کاربردی در فضای باز

کولرهای تبخیری راه حل های خنک کننده در فضای باز برای هر محیطی هستند. آنها بلافاصله هنگامی که آنها را به جای خود چرخانید ، هوای خنک را اضافه کنید ، آنها را وصل کنید و آب اضافه کنید.

کولر تبخیر کننده در برنامه های کاربردی حیاط خلوت خانه های عرشه ، دمپایی ، حیاط خلوت و پشتی پوشانده شده است. برای فضاهای بزرگ در فضای باز ، سردتر Hessiare MC61M را در نظر بگیرید. این قدرتمند و بسیار رتبه بندی شده توسط مشتریان Sylvane است.

کولرهای تبخیری در فضای باز را خریداری کنید.

برنامه های نیمه در فضای باز

کولرهای تبخیری صرف نظر از سطح رطوبت برای استفاده در فضاهای نیمه روباز ایده آل هستند. طرح های سنگین و خنک کننده فوری آنها برای استفاده در مناطق نیمه فضای باز مانند گاراژها ، ایوان های پوشیده و ... ایده آل است.

حتما درب گاراژ را کمی باز کنید تا در هنگام استفاده از کولر خود در گاراژها از منبع هوای تازه استفاده کنید. Hessaire MC37M یک انتخاب محبوب برای خنک کردن گاراژ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین راه های خنک کردن کارگاه خود ، مقاله ما را چگونه می توانید کارگاه گاراژ خود را خنک کنید.

کولر تبخیری در کارگاه گاراژ

تمام کولرهای تبخیری نیمه باز را خریداری کنید.

برنامه های داخلی

از کولرهای تبخیری می توان در داخل منازل استفاده کرد ، اما فقط در محیط های گرم بسیار گرم. آنها برای استفاده در آب و هوای مرطوب توصیه نمی شوند. منبع هوای تازه (مانند پنجره باز) نیز هنگام استفاده در داخل خانه لازم است.

از نقشه ما در زیر استفاده کنید تا ببینید آیا استفاده از یک خانه در فضای باز برای منطقه شما پیشنهاد شده است:

کولر تبخیری مناطق ایده آل برای استفاده

مشتریان ساحل غربی از کولرهای تبخیری در اتاقهای آفتاب ، مناطق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می کنند. فقط مطمئن شوید که یک منبع هوای تازه وجود دارد. همچنین می توانید در هر محیطی از آن به عنوان یک فن قوی (بدون آب) استفاده کنید.

تمام کولرهای تبخیری داخلی را خریداری کنید.

برنامه های تجاری

کولرهای تبخیری در مناطق تجاری به دلیل داشتن قدرتمند ، بزرگ ، ارزان برای اجرا و جابجایی آسان محبوب هستند. آنها را در خنک کردن انبارها ، فضاهای رویدادهای تجاری ، جشنواره ها ، رویدادهای ورزشی ، بارگیری خلیج ها ، انبارها و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

Portacool چندین کولر تبخیری درجه تجاری از جمله Portacool Cyclone را برای استفاده در پایگاههای نظامی و رویدادهای خارج از منزل ارائه می دهد.

کولرهای تبخیری تجاری ما را مرور کنید.

سایر گزینه های خنک کننده داخلی

برای افرادی که در آب و هوای مرطوب بیشتری زندگی می کنند و به دنبال جایگزین مقرون به صرفه برای سیستم های تهویه مطبوع مرکزی هستند ، تهویه مطبوع قابل حمل یا تهویه هوا پنجره را در نظر بگیرید.

اندازه کولر تبخیری
برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کولر تبخیری خود ، مطمئن شوید که از نظر اندازه مناسب فضای شما باشد. یک کولر آبی تبخیری که برای منطقه شما خیلی کم است ، مجبور است برای خنک نگه داشتن فضا ، انرژی زیادی را بخاطر داشته باشد.

فوت مکعب در دقیقه (CFM) مقدار هوای تازه ای است که در هر دقیقه از محیط شما عبور می کند. نمودار اندازه گیری تبخیر تبخیر

آیا به دنبال کولر تبخیری برای متناسب شدن فضای خود هستید؟ موارد زیر را پیدا کنید:

کولرهای تبخیری را برای فضاهایی تا 500 فوت مربع خریداری کنید.
کولرهای تبخیری را برای فضاهایی تا 1000 فوت مربع خریداری کنید.
کولرهای تبخیری را برای فضاهای بزرگتر از 1000 فوت مربع خریداری کنید.
نگهداری
کولرهای تبخیری گزینه های خنک کننده نگهداری کم هستند. این سه مورد اساسی را در خاطر داشته باشید:

تعمیر و نگهداری اساسی

محفظه بیرونی کولر باتلاق قابل حمل را بصورت دوره ای با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

تمیز کردن و جایگزینی رسانه های خنک کننده

مواد تبخیر شده باید حداقل یک بار در ماه با آب ولرم و یک ماده شوینده ملایم تمیز شوند تا از گرد و غبار ، خاک ، قالب و کپک زدگی جلوگیری شود.

رسانه خنک کننده کولر تبخیری نزدیک است

در نهایت ممکن است بسته به اینکه مدلی را خریداری می کنید نیاز به جایگزین کردن رسانه داشته باشید.

تعطیل فصلی

وقتی استفاده از کولر باتلاق خود را برای فصل به پایان رسانید ، مخزن و خط آب را تخلیه کنید ، خط آب را جدا کنید و کولر را بپوشانید. عملکرد فن فن (در صورت وجود) را به مدت 30 تا 60 دقیقه انجام دهید تا دستگاه و رسانه قبل از ذخیره سازی کاملاً خشک شوند.

تفاوت ها و ویژگی های کلیدی
طراحی های کولر باتلاق بسیار شبیه به هم هستند ، اما باید چند تفاوت اساسی در خاطر داشته باشید:

استفاده مداوم: کولرهای تبخیری با اتصال شیلنگ امکان استفاده مداوم را دارند. فقط کافی است شیلنگ خود را برای هوای خنک وصل کنید تا زمانی که به آن نیاز دارید. انتخاب ما از کولرهای باتلاقی را با یو پی اس قلاب شیلنگ مرور کنید.
بلندگوهای نوسانگر: اگر نیاز دارید که در فضای وسیعی خنک شوید ، مدلی را با لامپهای نوسان در نظر بگیرید تا هوا از یک طرف به طرف دیگر حرکت کند. یک مدل با لامپهای نوسانی پیدا کنید.
کاستورها: به دنبال کولرهای تبخیری با کاستور باشید تا به راحتی آن را به مکانهای مختلف و برای ذخیره سازی ساده در فصل تعطیل منتقل کنید.
ABS Plastic: برای سرمایش سنگین در فضاهای صنعتی ، حتما به دنبال مدل های بادوام با پلاستیک ABS باشید. انتخاب ما از کولرهای باتلاق صنعتی را در اینجا مرور کنید.
در خلاصه
قبل از خرید کولر تبخیری ، مطمئن شوید که در آب و هوای کافی خشک زندگی می کنید ، یکی از اندازه مناسب آن را خریداری کنید و درک کنید که چگونه کار می کند.

کولرهای تبخیری در بیرون از منزل

هنوز سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کولرهای تبخیری ، به مرکز دانش خنک کننده تبخیر ما مراجعه کنید. مطمئن نیستید چه چیزی برای شما مناسب است؟ ما می توانیم حدس و گمان را از تصمیم گیری بگیریم.

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

راهنمای نهایی سیستم های چیلر. تمام آنچه نیاز است بدانید.

سیستم های چیلر چیست؟
ساختمانهای تجاری از سیستمهای گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) برای کمبود هوا و خنک کننده ساختمان استفاده می کنند. ساختمانهای تجاری مدرن به عنوان بخشی از ابتکارات گسترده تر با محوریت عملکرد ساختمان و پایداری ، به دنبال سیستم ها و مؤلفه های HVAC کارآمد هستند. به طور مشابه سرنشینان ساختمان انتظارات زیادی را به همراه دارند ، که سیستم HVAC همانطور که در نظر گرفته شده عمل خواهد کرد. . . صرفنظر از شرایط بیرونی ساختمان ، محیط داخلی راحت ایجاد شود.

چیلرها به یک مؤلفه اساسی HVAC از طیف گسترده ای از امکانات تجاری ، از جمله هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، عرصه های ورزشی ، کارخانه های صنعتی و تولیدی و غیره تبدیل شده اند. این صنعت از مدت ها قبل شناخته شده است که سیستم های چیلر نماینده بزرگترین مصرف کننده برق در اکثر موارد است. امکانات آنها به راحتی می توانند بیش از 50٪ از کل مصرف برق را در دوره های فصلی مصرف کنند. طبق اعلام وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) ، چیلرها می توانند با استفاده از تقریباً 20٪ از کل انرژی الکتریکی تولید شده در آمریکای شمالی. علاوه بر این ، DOE تخمین می زند که چیلرها به دلیل ناکارآمدی های مختلف عملیاتی می توانند تا 30٪ در مصرف انرژی اضافی هزینه کنند. این عدم کارآیی تأیید شده برای شرکت ها و تأسیسات ساخت سالانه میلیارد ها دلار است.

به طور کلی ، یک چیلر انتقال گرما از یک محیط داخلی به یک محیط خارجی را تسهیل می کند. این وسیله انتقال گرما به حالت جسمی مبرد در گردش در سیستم چیلر متکی است. مطمئناً چیلرها می توانند به عنوان قلب هر سیستم HVAC مرکزی عمل کنند.

چیلر چگونه کار می کند؟
یک چیلر روی اصل فشرده سازی بخار یا جذب بخار کار می کند. چیلرها جریان مداوم مایع خنک کننده را به سمت سرد سیستم آب فرآوری با دمای مطلوب حدود 50 درجه فارنهایت (10 درجه سانتیگراد) تأمین می کنند. مبدل خنک کننده از طریق فرآیند پمپ می شود ، و گرما را از ناحیه یک تاسیسات (به عنوان مثال ، ماشین آلات ، تجهیزات پردازش ، و غیره) بیرون می کشد زیرا دوباره به قسمت برگشت سیستم آب فرآیند جریان می یابد.

چیلر از سیستم تبرید مکانیکی فشرده سازی بخار استفاده می کند که از طریق وسیله ای به نام اواپراتور به سیستم آب فرآیند متصل می شود. مبرد از طریق تبخیر کننده ، کمپرسور ، کندانسور و دستگاه انبساط چیلر در گردش است. یک فرایند ترمودینامیکی در هر یک از اجزای فوق چیلر اتفاق می افتد. اواپراتور بعنوان مبدل حرارتی عمل می کند به گونه ای که گرمای حاصل از جریان مایع خنک کننده فرآیند به مبرد مبدل می شود. با انتقال گرما ، مبرد مبدل می شود و از یک مایع با فشار کم به بخار تبدیل می شود ، در حالی که درجه حرارت مایع خنک کننده فرایند کاهش می یابد.

مبرد سپس به یک کمپرسور جریان می یابد ، که عملکردهای مختلفی را انجام می دهد. ابتدا مبرد را از تبخیر کننده خارج کرده و اطمینان حاصل می کند که فشار در اواپراتور به اندازه کافی باقی می ماند تا گرما را با سرعت مناسب جذب کند. دوم ، این فشار در بخار مبردهای خروجی را افزایش می دهد تا اطمینان حاصل شود که دمای آن به اندازه کافی بالا باقی می ماند تا هنگام رسیدن به کندانسور ، گرما آزاد شود. مبرد در حالت خازن به حالت مایع باز می گردد. گرمای نهانیده شده با تغییر مبرد از بخار به مایع ، توسط محیط خنک کننده (هوا یا آب) از محیط خارج می شود.

انواع چیلرها:
همانطور که توضیح داده شد ، دو ماده خنک کننده مختلف (هوا یا آب) می توانند انتقال گرمای نهان را با تغییر مبرد از بخار به مایع تسهیل کنند. بنابراین ، چیلرها می توانند از دو نوع خازن مختلف ، هوا خنک و آب خنک شده استفاده کنند.

کندانسورهای خنک کننده هوا شبیه "رادیاتورها" هستند که موتورهای اتومبیل را خنک می کنند. آنها از نیروی منفی استفاده می کنند تا هوا را از طریق شبکه خطوط مبرد مجبور کند. مگر در مواردی که به طور خاص برای شرایط محیط بالا طراحی شده باشند ، کندانسورهای خنک کننده هوا برای کارآمد کار کردن نیاز به دمای محیط 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) یا پایین تر دارند.
کندانسورهای خنک کننده با آب همان عملکرد کندانسورهای خنک کننده هوا را انجام می دهند ، اما برای تکمیل انتقال حرارت به دو مرحله نیاز دارند. اول ، گرما از بخار مبرد به داخل آب کندانسور حرکت می کند. سپس ، آب کندانسور گرم به یک برج خنک کننده پمپ می شود که در نهایت حرارت فرآیند به جو منتقل می شود.
چیلرهای با آب سرد:
چیلرهای دارای آب خنک کننده دارای کندانسور آب خنک شده و متصل به برج خنک کننده هستند. آنها معمولاً برای تاسیسات متوسط ​​و بزرگ که دارای منبع کافی آب هستند مورد استفاده قرار می گیرند. چیلرهای خنک کننده آب به دلیل استقلال نسبی نسبت به نوسانات دمای محیط ، می توانند عملکرد ثابت تری در تهویه مطبوع تجاری و صنعتی ایجاد کنند. چیلرهای با آب خنک از مدل های کوچک ظرفیت 20 تنی تا چندین مدل هزار تنی که بزرگترین امکانات جهان مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید و سایر امکانات را خنک می کند ، متفاوت است.

چیلر معمولی با آب خنک کننده از آب کندانسور چرخشی از برج خنک کننده برای چگال کردن مبرد استفاده می کند. چیلر با آب خنک کننده حاوی مبرد وابسته به دمای آب کندانسور ورودی (و سرعت جریان) است که در رابطه با دمای لامپ مرطوب محیط کار می کند. از آنجا که دمای لامپ خیس همیشه پایین تر از دمای لامپ های خشک است ، دمای چگالش مبرد (و فشار) در یک چیلر با آب خنک می تواند اغلب به میزان قابل توجهی پایین تر از چیلر با هوا خاموش عمل کند. بنابراین ، چیلرهای با آب خنک می توانند کارآمدتر عمل کنند.

چیلرهای با آب خاموش معمولاً در محیطی که از عناصر محافظت می شود ، در داخل خانه مستقر می شوند. از این رو ، چیلر با آب خنک می تواند طول عمر بیشتری داشته باشد. چیلرهای با آب خاموش معمولاً تنها گزینه نصب های بزرگتر را نشان می دهند. سیستم برج خنک کننده اضافی در مقایسه با چیلرهای خنک کننده هوا به هزینه نصب و نگهداری اضافی احتیاج دارد.

چیلرهای خنک کننده با هوا:
چیلرهای خنک کننده هوا به یک خازن خنک شده توسط هوای محیط تکیه می کنند. بنابراین ، چیلرهای خنک کننده هوا ممکن است کاربردهای متداول را در تاسیسات کوچکتر یا متوسط ​​که محدودیت های فضایی وجود دارد پیدا کنند. چیلر با هوا می تواند عملی ترین انتخاب را در سناریوهایی نشان دهد که آب نشانگر یک منبع کمیاب است.

چیلر خنک کننده هوا معمولی می تواند فن های پروانه یا چرخه های برودتی مکانیکی را به منظور جلب هوای محیط بر روی یک سیم پیچ ریز دار برای خنک کننده مبرد داشته باشد. تراکم بخار مبرد در کندانسور هوا خنک شده امکان انتقال گرما به جو را فراهم می کند.

چیلرهای خنک کننده هوا مزیت قابل توجهی از هزینه های نصب پایین تر را ارائه می دهند. نگهداری ساده تر نیز به دلیل سادگی نسبی آنها در مقایسه با چیلرهای با آب خنک انجام می شود. چیلرهای خنک کننده هوا فضای کمتری را اشغال می کنند ، اما اکثراً در خارج از یک مرکز مستقر می شوند. بنابراین ، عناصر در فضای باز طول عمر عملکردی آنها را به خطر می اندازند.

طبیعت فراگیر چیلرهای خنک کننده هوا هزینه های نگهداری را کاهش می دهد. سادگی نسبی آنها همراه با کاهش نیازهای فضا در بسیاری از انواع تاسیسات مزایای بزرگی را ایجاد می کند.

اقدامات برای افزایش بهره وری از سیستم های چیلر:
هزینه های چیلر بخش قابل توجهی از قبض های سودمندی ساختمان شما را مصرف می کند. برای دستیابی به صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق بهره وری حداکثر سیستم چیلر ، چه اقداماتی باید انجام شود؟ بگذارید برخی از احتمالات را بررسی کنیم.

تعمیر و نگهداری مداوم
سیستم های چیلر از طریق نگهداری مناسب در حال انجام کارایی بیشتری خواهند داشت. اکثر سازمانها این ارزش را به رسمیت می شناسند و بعنوان بخشی از بهترین روش های مدیریت تسهیلات روزانه خود گام برداشته اند. برخی از بهترین روشهای رایج در سیستم های چیلر عبارتند از:

کویل های کندانسور را بازرسی و تمیز کنید. انتقال حرارت تأثیر زیادی در سیستم های چیلر دارد و برای تولید کارآمد چیلر اساسی است. تعمیر و نگهداری معمول باید از کویل های کندانسور برای گرفتگی و عبور هوای آزاد بازرسی کند.
شارژ مبرد را حفظ کنید. مقدار خنک کننده یک چیلر به میزان مناسب مبرد در سیستم بستگی دارد. حفظ شارژ مناسب مبرد می تواند با کاهش هزینه های خنک کننده نزدیک به 5-10٪ بازده انرژی را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد.

حفظ آب کندانسور: حلقه های آب کندانسور که از برج های خنک کننده استفاده می شود باید جریان آب مناسب را به عنوان طراحی شده حفظ کند. هر گونه آوار مانند ماسه ، مواد جامد فرسایش و مواد آلوده کننده می تواند بر حلقه آب کندانسور تأثیر بگذارد. پاشیدن یا مقیاس گذاری می تواند جریان آب را مهار کرده و کارایی عملکرد چیلر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.
تعمیرات قابل پیش بینی
هوش مصنوعی (AI) در کاربردهای عملی روزمره به پیشرفت خود ادامه می دهد. ماشین آلات مانند سیستم های چیلر از الگوریتم های هوش مصنوعی بهره مند می شوند که می توانند خرابی های احتمالی را قبل از بروز آنها تشخیص دهند. پیش بینی پیش بینی جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های عملیاتی سیستم چیلر برای تعیین اینکه چه زمانی اقدامات تعمیر و نگهداری باید قبل از خرابی فاجعه بار انجام شود. از آنجا که سیستم های چیلرها قلب اکثر سیستم های HVAC مدرن را نشان می دهند ، جلوگیری از خرابی فاجعه بار که باعث ایجاد "خرابی مهمی" می شود ، در هزینه های تعمیرات اضطراری و همچنین شهرت صرفه جویی می کند. نقش اساسی که توسط سیستم چیلر ایفا می شود ، افزایش دقیق آن را ضمانت می کند. داده های بزرگ و هوش مصنوعی خرابی را به حداقل می رسانند و بهره وری را به حداکثر می رسانند.

اینترنت اشیاء (IoT) ابزار جمع آوری داده ها را فراهم می کند که می تواند برنامه های هوش مصنوعی مانند نگهداری پیش بینی را فعال کند. در حقیقت ، آینده HVAC AI و IoT است. IoT جمع آوری داده های زمان واقعی از چیلر را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل مداوم از عملکرد آن را انجام دهد. داده های گرانشی IoT که از یک چیلر جمع می شوند بسیار فراتر از اطلاعات بدست آمده توسط بازرسی بصری هستند. IoT مهندسان ساختمان را به دید واقعی دارایی های HVAC در زمان واقعی متصل می کند ، از این طریق امکان نظارت آگاهانه از شرایط عملیاتی را فراهم می کند.

بهینه سازی
چیلرها به عنوان بخشی از یک سیستم پیچیده HVAC کار می کنند. چیلرهای خنک کننده آب به دلیل اتصال به سیستم برج خنک کننده دارای پیچیدگی بیشتری هستند. بنابراین ارزیابی عملکرد کلی کارخانه چیلر شامل تجزیه و تحلیل مصرف کل انرژی کمپرسور ، پمپ ها ، پنکه های برج خنک کننده ، و غیره خواهد بود تا اقدامات جامع بهره وری مانند kW / t را ارزیابی کند.

بهینه سازی گیاه چیلر کلی باید بصورت جامع انجام شود. تنظیمات مختلف با تمرکز بر روی نقاط تنظیم بهینه آب سرد ، توالی چیلر و توازن بار ، مدیریت تقاضای اوج ، مدیریت آب برج خنک کننده و غیره فقط با داده های عملیاتی قابل انجام است. IoT می تواند ابزارهایی را برای چنین بهینه سازی با ارائه نظارت در زمان واقعی بر مصرف انرژی از هر قسمت از کارخانه چیلر ، دمای تأمین / بازگشت از چیلر و برج خنک کننده ، میزان جریان آب از حلقه آب کندانسور و غیره IoT پیدا کرده است. کاربرد عملی در HVAC برای تسهیل بهینه سازی واقعی.

نتیجه:
بهره وری عملیاتی چیلر تأثیر زیادی روی هزینه های عملیاتی ساختمان شما خواهد گذاشت. تعمیر و نگهداری روزمره حداقل از منظر مدیریت تأسیسات را نشان می دهد. پیش بینی و بهینه سازی سیستم چیلر به داده های عملیاتی در زمان واقعی نیاز دارد. IoT درهای مختلفی از کارآیی چیلر را باز کرده است.

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

تعمیر شیرآلات

صدای چکه چکه آب، گاهی سوهان روحمان می شود. بلند می شویم شیر آب را محکم می بندیم و برمی گردیم سرجایمان می شینیم. اما آب بدون توجه به ما به باز چکه چکه کنان روح ما را آزار می دهد. اینبار حرکت می کنیم که شیرآب را محکم تر ببندیم. اما می بینیم نه مشکل فراتر است و شیرآب خراب شده و به تعمیر نیاز دارد. خب این سوال در ذهنمان می آید تعمیر شیرآلات سخت است یا آسان؟ خودم می توانم انجامش دهم؟ نکند ریسک کنم و میزان خرابی خیلی بیشتر شود.

 

تعمیر شیرآلات آن بخش از کارهایی است که اصلا نمی توان به تعویق انداخت و باید سریع برای تعمیر آن اقدام کنیم. برای این کار بهتر از است از متخصص این کار کمک بگیریم. همانطور که می دانید شیرآلات تنوع بسیار زیادی در بازار دارد و افرادی که تخصص نصب و تعمیر شیرآلات دارند با انواع آن آشنایی دارند و در صورتی که تعمیر نشود و نیاز به تعویض قطعه باشد به خوبی می توانند ما را راهنمایی کنند یا خودشان این کار را انجام دهند.

 

چگونه خومان در منزل تعمیر شیرآلات انجام دهیم؟

در ابتدا باید بدانیم که تعمیر انواع شیرآلات متفاوت است و تعمیر شیرآلات قدیمی با تعمیر شیرآلات چشمی یا تعمیر شیر هرمی یا حتی تعمیر کاتریج شیر هرمی متفاوت است.

 

زمانی که تصمیم گرقتید تعمیر شیرآلات در منزل را انجام دهید در مرحله اول، باید منبع اصلی آب یا شیرفلکه منزل را ببندید. به کمک یک پیچ گوشتی، پیچ داخلی درپوش‌ شیرآلات را باز کنید. بعد از آن دسته شیرآلات را جدا کرده و باید سیستم داخلی شیرآلات را بررسی نمایید.

 

در صورتیکه شیر آب از نوع پیچی باشد، مغزی آن را می بینید. بعد از جدا کردن مغزی، واشر خراب شده را بیرون بیاورید و سپس یک واشر نو جایگزین آن نمایید. در صورتی که متوجه خرابی مغزی شدید، آن را تعویض کنید. در مرحله آخر، درپوش شیرآلات و دسته را سرجایش قرار دهید.

 

با انتخاب مناسب، تعمیر شیرآلات را به تعویق بیندازیم

همانطور که اشاره شد در بازار، مدل های بسیار متنوعی از شیرآلات وجود دارد. بهتر است در هنگام خرید دقت کنیم و با کمی تحقیق، در نهایت جنس باکیفیت انتخاب کنیم و فقط براساس ظاهرشان تصمیم گیری نکنیم. اگر در هنگام خرید کمی بیشتر زمان بگذاریم و در صورت نیاز هزینه بیشتری را بگذاریم، در بلندمدت این به نفع ما خواهد بود و سبب می شود شیرآلاتی که خریداری کردیم، طول عمر بیشتری داشته باشند و کمتر خراب شوند.

تعمیر شیرآلات در بخش کارهای تاسیسات قرار می گیرد به همین دلیل نوع ابزار به کار رفته مهم است.

۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

مراحل نصب پنجره دوجداره

شلوغی روزافزون شهرها سبب شده همه به دنبال راه‌هایی برای کم کردن اثر این شلوغی و سروصدا بر زندگی خود باشیم. یکی از راه‌های بسیار خوب و تاثیرگذار، درب و پنجره های دوجداره است. درب و پنجره دوجداره به دلیل ساختاری که دارند سبب می شود صدای بیرون به داخل ساختمان منتقل نشود. به همین علت، نصب پنجره دوجداره این به شدت آرامش ساکنین ساختمان را افزایش می دهد.


نصب پنجره دوجداره

 ازجابه‌جا کردن بیش از اندازه پنجره دوجداره پیش از نصب جلوگیری کنید و نصب باید در دمای استاندارد 5 الی 35 درجه انجام  شود. 

 

مراحل نصب پنجره دوجداره

1. قرار دادن چهارچوب در مکان نصب
در مرحله اول باید داخل درگاهی که نصب قرار است انجام شود از مواد اضافی تمیز شود. سپس پنجره دوجداره در درگاه قرار گیرد اما توجه کنید فاصله از دو سمت یکسان باشد.

 

2. تراز و شاقول کردن پنجره دوجداره
یکی از مهم ترین مراحل عملیات نصب پنجره دوجداره این بخش است زیرا درستی عملکرد قسمت های متحرک و یراق آلات پنجره، وابسته به تراز بودن چهارچوب است. به همین دلیل حتما از تراز بودن اطمینان حاصل شود.

 

3. مرحله بستن پیچ های اتصال
بعد از اطمینان از تراز بودن پنجره دوجداره در محل نصب، باید پیچ های اتصال محکم شوند. 


4. تزریق فوم و سیلیکون
گاهی اندازه گیری به درستی انجام نمی شود و اندازه پنجره ها به گونه‌ای گرفته می شود که پنجره با اعمال فشار و با فاصله خیلی کم درگاه جا می گیرد و از بیرون فقط با یک چسب سیلیکون آب بندی می شود. این نصب کاملا اشتباه است. زیرا زیر مقطع پنجره خلی می ماند و پس از گذشت چند مدت، به علت سردی و گرمی هوا، اثر چسب سیلیکون از بین می رود و در نهایت کیفیت پنجره پایین می آید.

 

5. جاگذاری شیشه ها
هر شیشه را با رجوع به شماره ثبت شده روی آن،  در محل خود قرار دهید.

 

6. رگلاژ پنجره و اعمال نیرو

برای تنظیم و رگلاژ بازشو پنجره ها به کمک پکرها، در دو سوی قطری پنجره به استفاده از زیر بالا کن شیشه ها اعمال نیرو می گردد.


7. نصب زهوارهای پنجره دوجداره
زهوار برای نگهداری شیشه ها با استفاده از چکش (pvc)زهوار در محل خود نصب می گردد.

 

8. بستن دستگیره ها بر روی پنجره
در حین پروژه نصب پنجره دوجداره، پلیت و توپی درب ها و دستگیره ها باید بر روی پنجره نصب شوند.

 

9. رگلاژ و کنترل نهایی
در مرحله آخر پروژه نصب پنجره دوجداره، باید کنترل های لازم جهت صحت عملکرد پنجره ها انجام شود و ایرادات احتمالی با رگلاژ نهایی برطرف گردد.

نصب پنجره دوجداره مثل دیگر موارد ساختمانی نیازمند متخصص باتجربه و کاربلد است.
 

۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

همه‌ی آنچه برای “نقاشی ساختمان” در سال 99 باید بدانید!

در زندگی شهری و شلوغ امروزی، نیاز به تغییر در محیط زندگی بیشتر از گذشته است. یکی از کارهای شگفت انگیز که تغییر بی‌نظیری در محیط اطراف می‌تواند ایجاد کند، نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوارهای خانه است. لذت تغییر رنگ دیوارها تنها به خاطر تنوع آن نیست. رنگ ساختمانی، آثار دود و آلودگی‌های چند ساله را از دیوارها محو می‌کند و ساختمان را مانند روزهای اولش دلچسب می‌کند. 

همه‌ی آنچه برای

شاید روش‌هایی مانند کاغذ دیواری یا کناف نیز به شما در نوسازی ساختمان کمک کند. در این مطلب نمی‌خواهیم به تفاوت نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری بپردازیم. یکی از مزایایی که نقاشی دارد این است که انواع طرح‌های رنگ آمیزی با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد و با هر بودجه‌ای می‌توان آن را اجرا کرد. همه چیز به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

چک لیست اولیه، قبل از شروع نقاشی ساختمان

  • انتخاب رنگ ساختمانی
  • انتخاب طرح رنگ آمیزی
  • برآورد هزینه نقاشی ساختمان
  • آماده سازی قبل از نقاشی ساختمان
  • انتخاب بهترین نقاش ساختمان در شهر خودتا

انواع رنگ ساختمانی برای نقاشی ساختمان

انتخاب نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان در اولین مرحله تصمیم گیری است. برای آنکه بتوانید به خوبی تصمیم بگیرید، باید با انواع رنگ ساختمانی و ویژگی‌های هریک آگاه باشید.

رنگ روغن: یکی از انواع رنگ ساختمان است که استفاده از آن بسیار رواج دارد. رنگ روغن قابل شستشو است، دوام و پوشش دهی مناسب دارد و برای رنگ آمیزی درب و پنجره مناسب است. از معایب رنگ روغن می‌توان به بوی شدید رنگ و دیر خشک شدن آن اشاره کرد

رنگ پلاستیک: رنگ پلاستیک محلول در آب است و بیشتر برای رنگ آمیزی سقف کاربرد دارد و روی پنجره و فلز کاربرد ندارد. سادگی رنگ آمیزی، نداشتن بوی نامطبوع، سریع خشک شدن از مزایای رنگ پلاستیک است. اما این نوع رنگ ساختمانی جاذب رطوبت و غیر قابل شستشو است و دوام کمتری دارد.

رنگ اکریلیک: یکی از رنگ‌های ساختمانی جذاب است که رنگ‌های متنوعی دارد. رنگ اکرلیک سازگار با محیط زیست، محلول در آب اما ضدرطوبت است و سریع خشک می‌شود. پوشش دهی و دوام بالایی دارد و نیازی به زیر کاری نخواهید داشت.

همه‌ی آنچه برای

بهترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان در تهران

در شهری مانند تهران که آلودگی و دود زیاد است، باید رنگی با دوام بالا و قابل شستشو برای نقاشی ساختمان تهران انتخاب کنید. رنگ کنیتکس و مولتی کالر برای رنگ آمیزی دیوار راهروها و رنگ روغن برای نقاشی منزل می‌تواند بهترین تصمیم باشد.

طرح رنگ آمیزی ساختمان

این روزها صنعت نقاشی ساختمان بسیار پیشرفت کرده است. رنگ آمیزی دیوارها با متدها و روش‌های نوین در ایران انجام می‌شود. رنگ بلکا، مولتی‌ کالر، کنیتکس، رنگ آمیزی با شابلون و طرح‌های مدرن از انواع روش‌های رنگ آمیزی ساختمان هستند. البته هر یک از روش‌ها متناسب با کاربردشان می‌توانند برای ساختمان شما مناسب باشند.

رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس یکی از تکنیک‌های نوین رنگ آمیزی است که در کشور سوییس ساخته شده است. پوشش کنیتکس نرم و ضخیمی دارد که دیوار را در مقابل آسیب‌های خارجی مقاوم می‌کند. اسپری‌های مخصوص کنیتکس با سرعت و شدت زیاد دیوار را می‌پوشانند. به این ترتیب، نقص‌های دیوار را به خوبی پوشش می‌دهد.

عوامل اثرگذار بر هزینه نقاشی ساختمان

  • نوع رنگ ساختمانی انتخابی
  • متراژ ساختمان برحسب مترمربع
  • دستمزد نقاش ساختمان
  • زمان نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در سال 99 (به ازاء هر متر مربع)

قیمت نقاشی ساختمان در سال 99 برای هر نوع رنگ ساختمانی به ازای هر متر مربع مشخص است. البته توجه داشته باشید به علت نوسانات قیمت‌ها، ممکن است این قیمت‌ها کمی دستخوش تغییر شوند. در واقع لیست قسمت زیر به صورت حدودی برآورد شده است.

  • قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی: 10,000 تا 15,000 تومان
  • قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: 9,000 تا 13,000 تومان
  • قیمت نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر: 15,000 تا 22,000 تومان
  • قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: 11,000 تا 16,000 تومان

چه زمانی نقاشی ساختمان کنیم؟

اگر کودک در خانه دارید، بهتر است تا بزرگ شدن او، دست نگه دارید. به صورت کلی، نقاشی ساختمان در هر زمانی قابل اجراست. اما فصل تابستان بهترین زمان برای اجرای نقاشی ساختمان محسوب می‌شود.

همه‌ی آنچه برای

قبل از شروع نقاشی ساختمان چه کار کنیم؟

رنگ آمیزی ساختمان اگر در حجم وسیعی باشد، ممکن است تا چندین هفته شما را درگیر کند. برای اینکه خسته نشوید، باید قبل از نقاشی ساختمان در مورد نحوه اجرای آن فکر کنید و در یک زمان مناسب کار را آغاز کنید. قبل از شروع رنگ آمیزی بهتر است به نکات زیر توجه کنید

  • اسباب و اثاثیه منزل مانند مبلمان، کمدها و میزها را به مرکز منزل منتقل کنید و وسایل را با پارچه و پلاستیک بپوشانید.
  • لوسترها و دیوارکوب‌ها را جدا کنید. هالوژن‌ها را می‌توانید با نوار چسب مخصوص یا پلاستیک بپوشانید.
  • قاب کلید و پریز، فیوز برق و آیفون را بردارید و آن‌ها را درون یک جعبه مخصوص بگذارید. برای جلوگیری از رنگ گرفتن آن‌ها بهتر است حتما انجام شود.
  • برای پوشاندن کف اتاق‌ها و سالن از برزنت یا پارچه‌های ضد آب استفاده کنید.
  • قرنیزها را با نوار چسب پهن بپوشانید تا رنگ روی آن‌ها نریزد.

متخصص هر کاری را پیدا کنید

حال که با تمامی مراحل تصمیم‌گیری نقاشی ساختمان آشنا شدید، می‌توانید پروژه را آغاز کنید. یکی از مهم‌ترین مراحل، انتخاب نقاش ساختمان است که باید با دقت فراوان انجام شود. می‌توانید به وبسایت و اپلیکیشن khedmatazma.com مراجعه کنید و بهترین نقاش ساختمان را در شهر خودتان پیدا کنید. پس از ثبت درخواست، از 5 نقاش به رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

 

source: https://www.otag.ir

۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

خدمات تعمیر شوفاژ تهران

چه نوع رادیاتور وجود دارد؟
رادیاتور بخشی از سیستم توزیع گرمای منزل است. بسیاری از رادیاتورها به صورت آزاد ، از قطعات چدن یا سرامیک ساخته شده اند و در مجاورت دیوارها در اتاقهایی که قرار است آنها را گرم کنند نصب شده اند. همچنین رادیاتورهایی به سبک پایه وجود دارد.

رادیاتورها از طریق لوله هایی که در سرتاسر خانه جریان دارند به دیگ متصل می شوند ، که معمولاً در گاراژ یا زیرزمین نصب می شوند. دیگهای بخار روی گاز ، برق ، انرژی خورشیدی یا چوب کار می کنند. هنگامی که ترموستات منزل برای گرم کردن خانه تنظیم شود ، دیگ بخار آب را گرم می کند ، که در آن صورت یا به صورت آب گرم یا بخار گردش می کند ، از طریق لوله ها به رادیاتورها می رسد. یک خانه کوچک ممکن است فقط یک رادیاتور داشته باشد.

سیستم های بخار بین گرما و سرما چرخه دارند. بیشتر آنها فقط یک لوله دارند ، اما برخی دارای دو لوله هستند. یک سیستم دو لوله ای دارای شیر منبع تغذیه است که می تواند برای آزادسازی بخار کم و بیش تنظیم شود. رادیاتورهای بخار به طور معمول نسبت به رادیاتورهای آب گرم به نگهداری بیشتری نیاز دارند.

رادیاتورهای آب گرم گرما را به طور مداوم گردش می کنند تا گرمای مداوم داشته باشند. بیشتر آنها دارای دو لوله و یک پمپ در گردش هستند. رادیاتورهای آب گرم امروزه از رادیاتورهای بخار متداول هستند.

 

چه عواملی بر هزینه تعمیر رادیاتور تأثیر می گذارد؟

درخدمات تعمیر شوفاژ تهران کل هزینه تعمیر رادیاتور شما به مشکل ، قطعات تعویض و میزان ساعت کاری متخصص گرمایشی بستگی دارد.

 

پیچیدگی سیستم رادیاتور
سیستم های رادیاتور بسته به نوع سیستم ، مربع فضای گرم شده ، تعداد رادیاتورها و اینکه آیا یک فضا یک ، دو یا سه طبقه دارد ، از کوچک و ساده تا بزرگ و پیچیده متغیر است. اگر فقط یک رادیاتور درگیر باشد ، تعمیرات ممکن است سریع و نسبتاً ارزان باشد. اگر کل سیستم نیاز به کار داشته باشد ، تعمیرات ممکن است پیچیده تر و پرهزینه تر باشد.

 

قطعات تعویض

قطعات ، مانند دریچه ها و دریچه ها ، به طور کلی با حدود 10 دلار شروع می شوند ، اما می توانند تا 80 دلار قیمت داشته باشند. یک رادیاتور جدید می تواند به اندازه 100 دلار یا 2300 دلار قیمت داشته باشد ، گرچه قیمت های کمتر از 800 دلار رایج تر هستند. برخی از خدمات تعمیر رادیاتور برای معاینه سرویس رادیاتور مبلغی مبلغ تخت را پرداخت می کنند و می دانند آنچه برای تعمیر آن لازم است. سایر خدمات نرخ ساعتی را پرداخت می کنند.

 

مشکل رادیاتور
رادیاتورها در معرض انواع مشکلات قرار دارند که برخی از آنها گرانتر هستند.

 

نمونه هایی از مشکلات رادیاتور عبارتند از:

نشت
صداهای خاموش
دریچه های هوا مسدود شده
حرکت از دریچه های هوا
گرمایش نیست
گرمای بیش از حد
جریان هوا ناهموار
دریچه شکسته
دسته شکسته
دو تعمیر عمده برای نویز ناشی از رادیاتور و رادیاتور که گرمای کافی تولید نمی کند. اگر یک رادیاتور بخوبی (یا اصلاً) گرم نشود ، ممکن است جریان بخار یا آب گرم آن مسدود شود. اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است نیاز به دریچه ها باز شود تا هوا به دام افتد. این فرایند نگهداری به عنوان "خونریزی" شناخته می شود.

صاحبان منزل آگاه می توانند خطوط را خودشان خون ریزی کنند ، یا می توانند یک شرکت خدماتی واجد شرایط برای انجام کار دریافت کنند. زمان لازم برای خونریزی خطوط لوله کشی از خانه به خانه و سیستم به سیستم دیگر متفاوت است. در یک خانه سه طبقه می توانید چند ساعت طول بکشد تا حباب هوا از طریق یک سیستم جابجا شود - یا ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد.

 

هزینه تماس با خدمات

بسیاری از متخصصان برای بررسی مسائل رادیاتور ، هزینه خدمات پایه را برای بررسی زمان تشخیص ، زمان مسافرت ، نیروی کار و مشاغل فوق می پردازند. جوانب مثبت می توانند در نشت رادیاتورها ، صداهای بد بو ، رادیاتورهایی که گرم نمی شوند یا رادیاتورهایی که خیلی داغ می شوند کمک کنند. در اینجا دو نمونه از هزینه خدمات ذکر شده است:

یک متخصص Thumbtack در شیکاگو ، ایلینویز: 85 دلار برای پوشش مسافرت ، بازدید از سایت و اولین ساعت کار
یک متخصص Thumbtack در الجین ، ایلینویز: 95 دلار برای پوشش سفر ، تشخیص و نیم ساعت اول زایمان

 

نرخ ساعتی

بسیاری از متخصصان تعمیر رادیاتور در صورت نیاز به کار بیشتر از تشخیص و انجام کار اولیه که هزینه خدمات آن در نظر گرفته شده است ، نرخ ساعت را شارژ می کنند. برخی از افراد مثبت براساس نرخ ساعت کاری خود ، نرخ تعیین شده ای را برای تعمیر مورد انتظار بیان می کنند. این نقل قول باید جزئیاتی را در مورد کار انجام دهد و چه نتیجه ای را می توان انتظار داشت. به عنوان مثال گرمایش و تعمیر گرمایش و تعمیرات G&R ، 85 دلار در هر ساعت پس از هزینه اولیه خدمات 95 دلاری شارژ می شود.

 

آیا باید رادیاتور خود را تعمیر کنم یا آن را تعویض کنم؟

اگر رادیاتوری دارید که درون آن زنگ زده یا به دلیل سن بالا ترک خورده است ، شاید بهتر باشد رادیاتور تعویض را نصب کنید تا اینکه سعی کنید یک دستگاه موجود را تعمیر کنید.

هنگام خرید یک رادیاتور چدنی جایگزین ، باید چند مورد در مورد رادیاتور موجود خود بدانید ، مانند چند ستون و بخش آن ، چقدر بلند و لوله های آن چقدر گسترده است. رادیاتورهای استاندارد چدنی که امروزه فروخته می شوند ، معمولاً قد 19 اینچ یا 25 اینچ دارند.

اگر نمی خواهید رادیاتور جدید بخرید ، ممکن است پچ قدیمی تر نیز پچ شود ، اما این می تواند فقط یک تعمیر کوتاه مدت باشد. یک حرفه ای تعمیر می تواند به شما در وزن هزینه تعمیر یا تعویض رادیاتور کمک کند و تصمیمی را اتخاذ کنید که برای شما معنی دارد.

 

https://bit.ly/33nWdVz

https://cutt.ly/mdEk22p

https://u.to/T5g-GQ 

rb.gy/8ro7la

https://n9.cl/b9z11

 

منبع: https://www.thumbtack.com/p/radiator-repair-cost

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

تعمیر بخاری برقی تهران

بخاری های برقی کارایی نسبتاً ساده و ساده ای برای رفع عیب و تعمیر دارند. این راهنمای تعمیر در مورد بخاری برقی می گوید که چگونه یک بخاری برقی کار می کند ، چه چیزی اغلب اشتباه می شود ، چگونه مشکل بخاری برقی را شناسایی کنید ، و چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده برای نحوه جداسازی بخاری های تابشی و همرفت و نحوه سرویس دهی به عناصر گرمایش سرامیکی ارائه می دهد. این راهنما همچنین برای سایر مشکلات به راهنماهای Fix-It مانند تعمیر موتور و تعمیر عنصر گرمایش نیز اشاره دارد.

پایه های برقی و بخاری های دیواری واحدهای گرمایش هوا هستند. بخاری پایه پایه یک یا چند عنصر گرمایش افقی دارد و توسط یک ترموستات کنترل می شود. بخاری های پایه در پایه دیوار اتاق نصب شده اند. هوا از طریق پایین کشیده شده و توسط عناصر الکتریکی گرم می شود. هوای گرم سپس وارد اتاق می شود. عناصر الکتریکی اغلب مانند باله های فلزی شکل می گیرند ، و برخی از آنها با مایعات پر می شوند تا بتواند گرما خود را به حداکثر برساند. اغلب چندین واحد در اطراف محیط یک اتاق نصب می شود.

بخاری دیواری برقی دستگاه گرمایش هوای اجباری است. بخاری دیواری درون دیوار قرار دارد و از یک پنکه برای گردش هوایی که توسط یک عنصر گرمایش برقی گرم شده است ، استفاده می کند. فن و ردیف عناصر گرمایشی داخل واحد توسط یک ترموستات کنترل می شود. بخاری های دیواری اغلب در حمام ها ، اتاق های لباسشویی و مناطق دیگر برای تأمین گرمای اضافی یا گاه به گاه نصب می شوند.

یک بخاری برقی یا "فضا" قابل حمل برای گرم کردن یک منطقه کوچک طراحی شده است. دو نوع وجود دارد. در بخاری های همرفت ، هوای گرم شده توسط یک یا چند عنصر گرمایش توسط یک فن در اتاق دمیده می شود. در بخاری های تابشی ، عناصر مایع را گرم می کنند که گرما را به جای دمیدن داخل آن ، داخل اتاق تابش می کند.

یک بخاری سرامیکی ، نوعی بخاری همرفتی ، از یک عنصر سرامیکی بزرگتر استفاده می کند که اجازه می دهد تا بخاری در دماهای پایین تر اجرا شود و این را تا حدودی ایمن تر از سایر بخاری های همرفتی قرار می دهد که به عناصر معمولی متکی هستند.

اجزای اضافی در یک بخاری برقی معمولی شامل سوئیچ های کنترلی ، عناصر و یک فن موتوری است. بخاری ها نیز به طور معمول دارای ترموستات هستند که در تعمیر بخاری برقی تهران، باید مورد بررسی قرار بگیرند. برای ایمنی ، بخاری های قابل حمل معمولاً دارای سوئیچ نوک تیز هستند که در صورت خراب شدن بخاری را خاموش می کند و قطع حرارتی ، که یک واحد گرمایش را خاموش می کند. برخی از برش ها پس از خنک شدن بخاری تنظیم مجدد می شوند ، اما در صورت مسافرت برخی دیگر باید تعویض شوند.

https://u.to/k5I-GQ

https://bit.ly/2EGjo30

https://n9.cl/mh1ub

https://rb.gy/wnjjrd

https://cutt.ly/udEhpt4

 

منبع مقاله: https://fixitclub.com/heating-cooling-repairs/electric-heater-repair/

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

گچبری تهران را به متخصصین بسپارید

گچبری تهران از خدمات پردرخواست ساختمانن هست. هم در بازسازی ساختمان پرکاربرد است و هم در ساختمان های نوساز طرفداران خاص خودش را دارد. گچبری تهران می تواند زیبایی یک ساختمان را به شما برگرداند و آسیب های ناشی از نشت آب و همچنین آفات را ترمیم کند. گچبری همچنین می تواند رنگ اصلی دیوارها و سقف ها را بازیابی کند.

 

اگر ساختمان اداری منازل ، آپارتمان شما دارای سقف گچی است ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که آن را در تعمیر خوبی نگه دارید تا ظاهر و ارزش تاریخی ساختمان را حفظ کنید و از ترک و همچنین سقوط بالقوه سقف جلوگیری کنید. قالب تاج گچ قدیمی و آسیب دیده در سازه های منطقه بروکلین همچنین می تواند از کلیت ظاهری و ارزش یک خانه یا محل کار خسته شود ، در حالی که ترمیم می تواند باعث شود این قالب از حالت ایستاده خارج شود و بار دیگر از نظر بصری خیره کننده به نظر برسد.

 

چگونه می توان گچبری را دوباره تعمیر کرد


اگر ساختمان منزل یا محل کار شما دارای پوشش های سقفی یا سقف هایی است که دچار ترک و خسارت آب شده اند ، تصور می کنید می توانید چند فیلم "چگونه سقف گچ را تعمیر کنید" بصورت آنلاین تماشا کنید و به اندازه کافی یاد بگیرید که بتوانید آن تعمیرات را به تنهایی انجام دهید. این ممکن است در مورد ترک های بسیار جزئی یا آسیب های دیگر صادق باشد.
با این حال ، برای بازگرداندن ظاهر اصلی سقف های گچ و قالب سازی تاج در تهران ، و به خصوص اگر آن گچ دارای طرح پیچیده ای یا جزئیات رنگ شده باشد ، می خواهید یک گچ کاری حرفه ای را با تجربه در کارهای ترمیم واقعی استخدام کنید. مانند بازیابی آثار هنری ، بازیابی گچ قدیمی بیش از پوشاندن پوشش و یا آسیب رساندن به آب توسط گچ جدید و سپس اضافه کردن یک لایه رنگ است. تکنیک های مختلف ممکن است برای اشکال مختلف گچ مورد استفاده قرار گیرد ، و ابزارهای مختلف تضمین می کند که گچ جدید ساخته شده و شکل گرفته است تا کاملاً با قدیمی مطابقت داشته باشد. اینها تکنیکی نیستند که با یک آموزش آنلاین سریع می توان آموزش داد!

 

https://bit.ly/3ftmGU5
https://u.to/Im8-GQ
https://rb.gy/2gicjw
https://cutt.ly/rdW6F07
https://n9.cl/u5n4

 

منبع: https://brooklynplasterrestoration.com/

۱۴ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

تعمیر موتورخانه در تهران

شما نمی توانید یک مسافرت طولانی در جاده را بدون بررسی روغن موتور اتومبیل و فشار هوا در هر چهار لاستیک سوار شوید. این ایده خوبی است که قبل از اینکه سیستم گرمایش خانه خود را برای کار در فصل سرما کار کنید ، همان غریزه نگهداری را به کار بگیرید.

سیستم هایی که بسیاری از ما برای گرم کردن خانه های خود به آنها اعتماد می کنیم بسیار قابل اعتماد هستند ، اما مانند سایر تجهیزات مکانیکی ، هر از گاهی نیاز به توجه دارند. یک متخصص معتبر باید حداقل یک بار در سال سیستم HVAC شما را بازرسی کند. بازرسی های معمول به شما امکان می دهد تا مشکلات اضطراری را قبل از بروز اضطراری های کاملاً عادی مشاهده کنید ، و تمیز کردن منظم اجزای کلیدی سیستم ها را به صورت کارآمد نگه می دارد و کیفیت هوا در محیط را حفظ می کند.


تعمیر موتورخانه

بسته به نوع خاصی از سیستم در خانه (پمپ های حرارتی ، سیستم های هوای اجباری و هیدرونیک رایج ترین هستند) ، روشهای نگهداری توصیه شده متفاوت است. با این حال ، برای حداکثر عملکرد ، شما باید حداقل دو بازدید از تعمیر و نگهداری در هر سال بدون توجه به نوع سیستم شما داشته باشید.

 

لیست چک تعمیر و نگهداری موتورخانه

در اینجا اصول اولیه اجاق گاز اجباری و سیستم های هیدرونیک را ارائه می دهیم:

سیستم های هوای اجباری (گرما از طریق مجاری حرکت می کند) که با یک کوره گازسوز یا روغن بخاری گرم می شوند
سیستم های هیدرولیک (گرما از طریق رادیاتورها حرکت می کند) با یک دیگ بخار سوخت یا روغن گرم می شوند
نگهداری فصلی برای حفظ سیستم گرمایشی و سرمایشی شما یک ضرورت است و خارج از تغییر فیلتر هوا ، بهترین کار توسط یک پیمانکار دارای مجوز انجام می شود و با ضمانت آن پشتیبانی می شود. سعی نکنید تعمیرات اساسی در سیستم خود انجام دهید مگر اینکه شما یک متخصص آموزش دیده یا یک متخصص با تجربه باشید - می توانید به خودتان آسیب بزنید یا به تجهیزاتتان آسیب بیشتری وارد کنید. اگر قادر به انجام تعمیرات خود هستید ، به مقاله عیب یابی و تعمیرات کوره HomeTips مراجعه کنید.

موارد زیر به شما کمک می کند مراحلی را که یک پیمانکار دارای مجوز برای حفظ سیستم خود در نظر گرفته است ، با شروع ترموستات شروع کرده و از طریق سیستم تحویل (مجاری) و در صورت کاربرد ، به واحد خارج خود ادامه دهید.

 

تعمیر موتورخانه در تهران

 

نگهداری از ترموستات

مهم نیست که چه نوع سیستم شما را باید حفظ کنید ، ایده خوبی است که بررسی تعمیر و نگهداری خود را در ترموستات شروع کنید.

قبل از شروع فصل گرم یا خنک کننده ، ترموستات کنترل کننده سیستم را روشن کنید. اگر می شنوید کوره ادامه دارد و همچنان به کار خود ادامه می دهد ، سیستم شما کار می کند. اما اگر کوره پس از مدت کوتاهی خاموش شود - کمتر از سه دقیقه - این یک علامت دوچرخه سواری کوتاه است که می تواند ناشی از یکی از دو چیز باشد:

ترموستات ممکن است به درستی تنظیم نشود ، به این معنی که مجدداً باید مجدداً جبران شود یا تعویض شود.
مبدل حرارتی در کوره بیش از حد گرم می شود و یک وسیله ایمنی آن را خاموش می کند.
اگر به نظر می رسد سیستم دوچرخه کوتاه است ، برای تجزیه و تحلیل بیشتر با یک متخصص تماس بگیرید.

اگر سیستم هنگام تنظیم ترموستات روشن نمی شود ، به نحوه آزمایش ترموستات مراجعه کنید.
اگر کوره یا مشعل دیگ بخار هنگام ترموستات روشن می شوید ، کیفیت شعله های آتش را از نظر شکل و رنگ بررسی کنید. شعله ها باید بیضی های محکم و آبی جامد باشند. اگر سوسو زدن و رنگ های زرد را مشاهده می کنید ، برای تنظیم مخلوط سوخت / هوا با تکنسین تماس بگیرید.
تعمیرات گرمایش مرکزی را نزدیک به شما پیدا کنید
اکنون پیشنهادهای رایگان دریافت کنید!


اینکه سیستم گرمایش هوای اجباری از کوره گازسوز ، روغن یا کوره برقی استفاده می شود ، مهم است که هوای هوایی را به دلیل کارآیی و بهترین کیفیت هوا در محیط داخلی تمیز نگه دارید.

فیلتر (های) ماهانه را یک بار بررسی کنید و در صورت لزوم جایگزین کنید. خانه هایی که دارای حیوانات خانگی هستند یا ساکنین آن مبتلا به آسم هستند باید بیشتر از پیش مورد بررسی قرار گیرند. یک قانون اساسی این است که هر ماه بررسی کنید و حداقل در هر سه تغییر کنید.
حداقل دو بار در سال مجاری را بررسی کنید تا اتصالات باز ، جمع شدن گرد و غبار ، قالب و زنگ زدگی را بررسی کنید. اتصالات باز باید با نوار مجرای ساخته شود. مجاری فرسوده تعمیر یا تعویض می شوند.

مجرای کار را تمیز کرده و در صورت لزوم ثبت کنید. در صورت عدم وجود مشکلات آشکار ، تمیز کردن مجاری توسط یک متخصص هر سه سال یک بار ممکن است کافی باشد. در محیط های گرد و غبار یا مواردی که سرنشینان حیوانات خانگی دارند یا از آلرژی رنج می برند ، تمیز کردن بیشتر آن ممکن است مفید باشد.

گرد و غبار و دوده را از محفظه احتراق کوره تمیز کنید. تکنسین شما این اتاق را به عنوان بخشی از بررسی های دوره ای آنها بررسی می کند. او اطمینان حاصل می کند که برق و گاز به واحد خاموش است و پس از بازرسی از محفظه ، آن را تمیز می کند.
هواکش را تمیز کنید. این روشی است که در آن تکنسین HVAC مناطقی را که هواگیر در آن قرار دارد تخلیه می کند.
کمربند دمنده را بررسی کنید (در صورت وجود). بسیاری از کوره ها دارای دمنده های درایو مستقیم هستند ، اما اگر تکنسین شما با تمیز کردن کمربند درایو برخورد کند ، وی برای تنش مناسب و شرایط کلی آن را بازرسی می کند.
 

https://cutt.ly/Adb1PIC

https://u.to/W0s9GQ 

https://bit.ly/3iemqdB

https://n9.cl/j4zx

rb.gy/mlfg9x


 

منبع: https://www.hometips.com/repair-fix/central-heating-maintenance-checklist.html

۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات