در یک شومینه سنگ تراشی ، از آجر نسوز برای ساختن شومینه استفاده می شود ، در حالی که پانل های آجر نسوز روی یک شومینه از شومینه فلزی پیش ساخته قرار می گیرند. هر دو آجر و ملات شومینه برای مقاومت در برابر دمای بسیار بالا طراحی شده اند ، اما آجر ، ملات و صفحات با گذشت زمان می توانند ترک خورده یا حتی خرد شوند. اگر قطعات سازنده در دسترس نباشد ، ممکن است مواد جایگزین پس از فروش در دسترس باشد.

جعبه شومینه بارزترین قسمت سیستم دودکش و شومینه است و فضای داخلی شومینه محل آتش سوزی است. از آنجا که بازرسی آسان است ، صاحبان خانه می توانند به طور منظم بررسی کنند که اتصالات ملات نیاز به تعمیر یا جایگذاری مجدد دارند. اگر اتصالات زیادی خراب شده یا آجرهای زیادی شکسته یا سست شده باشند ، ممکن است کل جعبه آتش نشانی نیاز به تعمیر داشته باشد.

یک شومینه پیش ساخته معمولاً دارای پنل های نسوز یک تا دو اینچی در پشت و دیواره های جانبی است. اگر اینها نیاز به تعویض داشته باشند ، تکنسین های شومینه ما سعی می کنند قطعات سازنده اصلی را پیدا کنند. اما این همیشه ممکن نیست و ممکن است نیاز باشد کل واحد تعویض شود.

تعمیرات شکن خورده
تعمیرات شومینه
آجر و ملات ترک خورده
آجر یا ملات ترک خورده یا خراب ، به طور معمول در دیوار پشت ، یکی از مشکلات رایج در مورد جعبه آتش است. ایجاد شکاف در دیوارهای شومینه و یا پوشش داخلی دودکش خطر جدی آتش سوزی محسوب می شود. زیرا دود زباله های ناشی از آتش را حمل می کند که در نهایت باعث رسوب بر روی دیواره ها ، داخل و پشت این ترک ها می شود. این رسوبات که کریوزوت نامیده می شوند ، می توانند از طریق جرقه ها دوباره احیا شوند و به طور بالقوه به خانه شما صدمات زیادی وارد کنند.

ترمیم خمپاره ترک خورده ممکن است با تراشیدن محلهای ترک خورده و قرار دادن مجدد آن با ماسوره خاموش صورت گیرد. اگر آجر شکسته شود ، دیوار آسیب دیده احتمالاً باید با آجر نسوز و ماسوره جدید بازسازی شود.

پانل های شومینه پیش ساخته همچنین می توانند ترک های گسترده ای ایجاد کنند یا حتی شروع به خرد شدن کنند. در این حالت باید پانل ها تعویض شوند.

اگر در جعبه آتش خود ترک هایی مشاهده کردید ، آنها را نادیده نگیرید! در صورتی که خیلی پهن نشده باشند قابل ترمیم هستند. قبل از استفاده از شومینه با این مشکل از خانه و زندگی اعضای خانواده خود محافظت کنید.

دودکش شما ، بدون توجه به میزان استفاده ، بسیار در داخل و خارج هواساز است. درپوش ، تاج ، هاون و چشمک زن آن توسط عناصر و اثرات تغییر دما در خارج بمباران می شوند. دودکش ، دستگاه و سایر قطعات داخلی شما هر بار که آتش روشن می کنید ، فشار احتمالی را تحمل می کنند. با گذشت زمان ، قطعات ساییده می شوند ، آسیب می بینند یا خراب می شوند و تعمیرات لازم است تا دودکش شما به طور کامل کار کند. مiciansسسه ایمنی دودکش های امریکا دارای مجوز فنی در A-1 Chimney Specialist از سال 2000 در حال تعمیر و بازسازی دودکش ها در منطقه Tullahoma و Winchester هستند و ما به صدها مشتری خوشحال کمک کرده ایم تا از شومینه یا اجاق گاز خود با خیال راحت و کارآمد لذت ببرند. صرف نظر از نیاز شما ، از تعمیرات کوچک گرفته تا ترمیم کامل دودکش ، می توانیم دودکش شما را به شکل عالی درآوریم.

تعمیر دودکش در Sewanee، TNChimney Restorations
سنگ تراشی دودکش با دوام است ، اما همچنین متخلخل است. آب می تواند وارد آجر و ملات شما شود و در اثر انبساط و انقباض با تغییر دما ، از ترک تا جوش (خرد شدن و پوسته پوسته شدن) آسیب ایجاد می کند.

اگر سنگ تراشی شما به میزان قابل توجهی آسیب دیده باشد ، ممکن است لازم باشد دودکش خود را بازیابی کنید. تکنسین های مجاز و مجاز A-1 Chimney Specialist می توانند دودکش شما را بررسی کرده و تجزیه و تحلیل دقیق میزان آسیب شما را ارائه دهند. اگر به کار مرمت احتیاج دارید ، ما تجربه و دانش خوبی داریم که دودکش شما را به حالت جدید و عملکردی در می آوریم.

 

 

خانه تاریخی؟ در انتخاب متخصص دودکش A-1 احساس اطمینان کنید. ما به طور معمول کارهای مرمت را روی دودکش هایی که از حدود 150 سال پیش ساخته شده اند انجام می دهیم. بازگرداندن دودکش به زیبایی کامل تاریخی - با قابلیت مدرن کامل و ایمن - از ویژگی های خاص ماست.

نیازهای تعمیر دودکش می تواند متفاوت باشد
دودکش شما از چند قسمت تشکیل شده است که همه آنها در شرایط سخت در حال انجام وظایف حیاتی هستند. در صورت خرابی هر یک از این قطعات ، متخصص دودکش A-1 می تواند مشکل را ارزیابی کرده و آن را از بالا به پایین درست کند.

Masonry تعمیر دودکش در Murfreesboro، TN
درپوش های دودکش - آیا درپوش دودکش شما آسیب دیده یا از بین رفته است؟ این ممکن است اجازه دسترسی آب یا حیوانات به دودکش شما را بدهد. A-1 Chimney Specialist می تواند درپوش دودکش شما را تعمیر یا تعویض کند و ما گزینه های بسیار متنوعی را برای انتخاب داریم.
تاج های دودکش - در زیر درپوش دودکش شما ، تاج دودکش خط اصلی دفاع در برابر آب است. اگر ترک خورده یا خرد شود ، ممکن است آب به دودکش شما وارد شود و این می تواند منجر به خسارت عمده و هزینه های سنگین شود. ما می توانیم تاج دودکش شما را ماندگار کنیم.
اشاره کردن - اگر بتن روی دودکش شما شکسته یا خرد شده باشد ، ممکن است شما نیاز به مقداری تغییر رنگ یا تنظیم مجدد داشته باشید - کار مفصلی که به لمس متخصص احتیاج دارد - بنابراین دودکش شما درست به نظر می رسد و از همه مهمتر ، از نظر ساختاری سالم است.