اگر برای گرم کردن خانه خود از آب گرم یا بخار آب استفاده می کنید ، پس هر زمستان به دیگ بخار خود اعتماد زیادی می کنید تا سیستم آن کار کند. مانند هر وسیله ای ، دیگهای بخار گاه به گاه خراب می شوند. قطعات فرسوده می شوند یا مسائلی بوجود می آید که باعث می شود دیگ بخار شما به درستی کار نکند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، مهم است که دیگ بخار خود را در اسرع وقت تعمیر کنید تا اطمینان حاصل شود که خانه شما را گرم می کند و از مشکلات بزرگتر و گران قیمت جاده جلوگیری می کند.

انواع مختلفی از سیستم های دیگ بخار وجود دارد ، و موارد متعددی که می تواند در آنها اشتباه شود. این بدان معنی است که طیف گسترده ای از هزینه های مربوط به تعمیر دیگ بخار وجود دارد. میانگین کشوری 300 تا 1700 دلار است که بیشتر مردم حدود 900 دلار برای تعمیر یا تعویض پمپ سیرکولاتور و قطعات و شیرآلات مربوطه پرداخت می کنند.

هزینه تعمیر دیگ بخار
هزینه های تعمیر دیگ بخار
هزینه ملی به طور متوسط ​​900 دلار است
دامنه متوسط ​​300 تا 1700 دلار
حداقل هزینه 240 دلار
حداکثر هزینه 2500 دلار


هزینه های تماس با سرویس تعمیر دیگ بخار
مانند بسیاری از لوازم خانگی ، هنگام خراب شدن دیگ و یا خراب شدن دیگ بخار ، ممکن است در اثر موارد زیادی ایجاد شود ، بعضی از آنها جدی است و برخی دیگر به راحتی توسط صاحب خانه برطرف می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از شرکتهای تهویه مطبوع که دیگهای بخار سرویس دارند ، هزینه مکالمه سرویس دارند ، به این معنی که اگر آنها برسند و متوجه شوند که مشکل در چند دقیقه برطرف شده است ، بازهم هزینه تماس سرویس را می گیرند. در بیشتر موارد ، اگر مشکل گسترده تر باشد و شما با کار یا جایگزینی موافقت کنید ، آنها از هزینه مکالمه خدمات چشم پوشی می کنند.

این هزینه فقط برای ورود به خانه شما از 90 تا 200 دلار است. برای جلوگیری از تماس با سرویس و صرفه جویی در هزینه ، قبل ازتعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران با دقت عیب یابی کنید ، از جمله اینکه مطمئن شوید ترموستات یا خط سوخت نیست. بهترین متخصصین تعمیر پکیج در غرب تهران را مشاهده کنید.

نرخ ساعتی تعمیر دیگ بخار
اکثر متخصصان تهویه مطبوع که روی دیگهای بخار کار می کنند ، تعمیرات خود را به یکی از دو روش انجام می دهند - یک هزینه ثابت برای یک مشکل خاص یا نرخ ساعتی به علاوه هزینه مواد و قطعات. این روش دوم شفاف تر است ، بنابراین بسیاری از شرکت ها در پایان کار قبض جزئی را به شما ارائه می دهند تا ببینید پول شما به کجا می رود.

بخاطر داشته باشید که تعمیرات انجام شده به صورت ساعتی ، بعضی اوقات هزینه های بالاتری نسبت به نرخ ثابت دارند. همچنین بسته به تعداد افراد مورد نیاز و پیچیدگی تعمیرات ، ممکن است محدوده نرخ ساعتی از 50 تا 200 دلار در ساعت داشته باشید.

هزینه های تعمیر دیگ بخار توسط مشکل
دیگ بخار شما از قطعات و اجزای مختلف تشکیل شده است. بعضی اوقات ، تشخیص یک مسئله خاص آسان است. در مواقع دیگر ، این مشکل چندین دلیل دارد و تنها راه برای تشخیص هزینه تعمیرات این است که یک تکنسین مشکل را تشخیص دهد. در زیر برخی از مسائل رایج به همراه متوسط ​​هزینه برای تعمیر آنها آورده شده است.

مشکل معمول باعث تعمیر متوسط ​​هزینه می شود
صدای خفه ، ​​زنگ زدن ، غرغر کردن ، یا سوت زدن
هوا در سیستم

تجمع کتری یا آهک

240 تا 450 دلار
رادیاتورها به طور یکنواخت گرم یا گرم نمی شوند
هوا در سیستم

تجمع کتری یا آهک

تجمع زنگ زدگی

240 تا 450 دلار
دیگ بخار مدام خاموش می شود
فشار کم آب

مشکلات ترموستات

شیر آب بسته یا گیر کرده

250 تا 635 دلار
بدون فشار یا فشار کم
نشتی آب

شیر تخلیه شکسته

پمپ سیرکولاتور شکسته

لوله شکسته

250 تا 1800 دلار
دیگ بخار روشن نمی شود
مشکلات ترموستات

خط سوخت مسدود یا خراب

لوله میعانات منجمد

فشار کافی نیست

265- 1800 دلار
نشت آب
لوله میعانات منجمد

مخزن انبساط شکسته

خوردگی

مهر و موم پمپ معیوب

سوپاپ معیوب

300 تا 635 دلار
سر و صدا کردن ، بلوزیدن ، غر زدن یا سوت زدن
بسیار معمول است که دیگهای بخار هنگام شروع کار صدا ایجاد می کنند. اگر بعد از شروع صدا همچنان به شنیدن صدا ادامه دهید ، ممکن است مشکلی پیش بیاید. اگر رادیاتور دارید ، سعی کنید با چرخاندن شیر و منتظر ماندن تا آمدن آب به سطح ، قبل از خاموش کردن مجدد هوا ، هوای موجود در سیستم را از رادیاتور خارج کنید.

اگر رادیاتور یا خونریزی ندارید مشکلی برطرف نمی شود ، احتمالاً در لوله ها کتری یا تجمع آهک یا رسوبات معدنی وجود دارد. در این حالت ، سیستم را شستشو دهید. هزینه متوسط ​​شستشوی دیگ 240 تا 450 دلار است ، بسته به اندازه سیستم شما.

رادیاتورها به طور یکنواخت گرم یا گرم نمی شوند
اگر به نظر می رسد دیگ بخار شما کار می کند ، اما رادیاتورهای شما گرم نمی شوند و یا در پایین گرم نیستند اما در قسمت بالا سرد هستند ، ممکن است چندین مشکل باعث این امر شود. ممکن است هوا در سیستم ، رسوبات معدنی در خط یا زنگ زدگی در خط باشد. شایع ترین راه حل شستشوی دیگ با هزینه 240 تا 450 دلار است.

دیگ بخار خاموش است
اگر دیگ بخار شما بلافاصله بعد از روشن شدن دائماً خاموش شود ، ممکن است در اثر بسیاری از مسائل از جمله فشار کم دیگ ، خراب شدن ترموستات یا خرابی لوله ها ، سوپاپ ها یا پمپ سیرکولاتور ایجاد شود. ممکن است تکنسین HVAC شما برای یافتن مشکل نیاز به بررسی مناطق مختلفی داشته باشد. رفع آن به طور متوسط ​​بین 250 تا 635 دلار هزینه دارد.

فشار کم دیگ بخار یا فشار کم
دیگ بخار شما دارای فشار سنج است که فشار مخزن را نشان می دهد. برای فشار دادن آب یا بخار به داخل سیستم به فشار نیاز دارد. اگر فشار کم یا کم دارید ، دیگ بخار شما هشدار می دهد و ممکن است کار نکند. این امر به دلیل نشت آب یا خرابی لوله ها ، شیر یا پمپ سیرکولاتور ایجاد می شود به همین دلیل ، طیف گسترده ای از هزینه های تعمیرات مرتبط از 250 تا 1800 دلار وجود دارد.