برای یک کارآفرین ، همه چیز با غرق شدن در دنیای ناشناخته ها شروع می شود.

اغلب گفته می شود که یک ذهنیت مثبت ، تمایل به یادگیری و اشتیاق به یک ایده تجاری می تواند شما را جلب کند.

وقتی کارهای چوبی قدرت شماست ، آخرین چیزی که از آن کوتاهی خواهید کرد خلاقیت است. به هر حال ، ایجاد یک قطعه چوب ساده برای بیان داستان خود چیزی قابل تحسین نیست.

این که آیا شما قصد دارید سرگرمی خود را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید ، یا این یکی از ایده های باورنکردنی است که به آن علاقه دارید ، توسعه استراتژی های موفق یک ضرورت است.

بهترین قسمت این است که برای شروع کار نجاری خود به هیچ مدرک و بودجه ای نیاز ندارید. عالی به نظر می رسد ، درست است؟

تولید هر دو نوع وسایل تزئینی و کاربردی از چوب ، تداخل مونتاژ و تکنیک های نجاری چوب است. اگر مهارت خود را تنظیم کرده اید ، بدون اینکه بانک را بزنید ، می توانید از ثمره کار سخت خود لذت ببرید.

ما می فهمیم که درک کل طرح ممکن است طاقت فرسا باشد. برای ساده تر کردن ، ما چند نکته مفید برای کمک به شما در شروع کار نجاری از خانه جمع آوری کرده ایم.

بنابراین ، ادامه مطلب را بخوانید!

1. کارگاه تأسیس کنید
داشتن یک کارگاه خوب طراحی شده یک امر ضروری است ، به ویژه هنگامی که می خواهید یک کار صنایع دستی موفق ایجاد کنید. بیایید نگاهی دقیق به عوامل مختلفی که اهمیت کارگاه را برجسته می کند بیاندازیم:

ابزار مناسب را انتخاب کنید - شما می توانید با توجه به نوع کاری که استودیو را برای آن اختصاص می دهید ، تمام تجهیزات مورد نیاز را داشته باشید. بعلاوه ، این کارگاه برای جلوگیری از سرقت یا خرابکاری به امنیت صحیح وسایل کمک می کند. این ابزارها شامل اره رومیزی مقرون به صرفه ، گیره ، اره برقی با کیفیت خوب ، اره برقی ، مربع های نجاری ، چکش و غیره است. در بعضی موارد ، شما به یک حکاکی لیزر چوب ، مانند مواردی از Trotec Laser ، نیاز خواهید داشت. همه چیز بستگی به این دارد که دقیقاً با چوب چه کاری انجام می دهید.

سیلر چوب خارجی یکی دیگر از کالاهای اساسی است که در هنگام طراحی محصولات چوبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر ، اگر کسی را می شناسید که یک کار موفق در صنعت نجاری را اداره می کند ، می توانید از او کمک بخواهید.

حرفه ای بودن - وقتی روی قطعات سفارشی کار می کنید ، بسیار معمول است که مشتری برای بررسی محصول مهندسی شده مراجعه می کند. در چنین شرایطی ، یک کارگاه اعتماد مشتری به کار شما را افزایش می دهد زیرا یک محیط حرفه ای است.

تعادل بین زندگی و زندگی - با داشتن یک منطقه جداگانه برای فعالیت های کاری ، به حفظ تعادل مناسب بین زندگی شغلی و شخصی شما کمک می کند.

2. طرح کسب و کار تدوین کنید
هنگامی که یک طرح تجاری ایجاد می کنید ، به شما تصویر واضح تری از رقابت و امکان سنجی ایده های شما می دهد. حتی اگر مشاغل مستقر در خانه باشد ، داشتن اهداف خاص خود به شما کمک می کند تا در مسیر خود باشید. در حقیقت ، یک طرح تجاری یک میانبر سنجیده شده است که به شما کمک می کند جوانب مثبت و منفی را در پیش بگیرید.

برنامه تجاری باید شرح مفصلی از اهداف شما ، درآمد برآورد شده و پیش بینی های مالی داشته باشد که پیگیری را نسبتاً راحت تر کند. بعلاوه ، شما باید بازار را با محصولی که قصد فروش آن را دارید آزمایش کنید تا به شما کمک کند بفهمید آیا این یک تجارت پایدار است یا نه.

درباره چگونگی ایجاد یک طرح تجاری می توانید در این مقاله توسط فوربس بیشتر بخوانید.

3. محصولات خود را بازاریابی کنید
بعد از اینکه چند محصول از خانه فروختید ، باید به تدریج افزایش مشتری خود را شروع کنید. برای این کار ، شما باید قطعات چوبی کافی تولید کنید که می توانند در بازارهای کک ، نمایشگاه های هنری و صنایع دستی یا حتی به فروشگاه های خرده فروشی دیگری که دکوراسیون منزل می فروشند ، فروخته شوند.

ممکن است در مراحل اولیه تجارت خود مجبور شوید محصولات خود را در سیستم عامل های مختلف بفروشید. شما می پرسید ، چرا؟ این به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام منطقه برای شما و تجارت شما بهتر کار می کند.

پس از دستیابی به اهداف کوتاه مدت تجاری ، توزیع کارت ویزیت را در میان افرادی که از طرح های شما قدردانی می کنند ، شروع کنید. علاوه بر این ، در این عصر دیجیتال به راحتی می توان کار خود را به مخاطبان بیشتری نشان داد.

به همین ترتیب ، می توانید یک وب سایت برای بارگذاری تصاویر قطعات ساخته شده به همراه توضیحات محصول ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا نه تنها مشتری را بهبود ببخشید ، بلکه افرادی را نیز ترجیح می دهید که تجارت بیشتری به شما مراجعه کنند. علاوه بر این ، می توانید با رتبه بندی وب سایت خود برای واژه های جستجوی پرطرفدار و پرطرفدار ، مانند "کارهای چوبی در شهر" ، "نجاری های شهری" ، میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید. ترافیک بیشتر معمولاً به معنای درآمد بالاتر است و بعد از همه اینها هدف اصلی است ، درست است؟ ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دستیابی به وب سایت خود به افراد موردعلاقه در نتایج جستجوی Google ، این راهنما را در مورد SEO محلی توصیه می کنیم.

با افزایش محبوبیت و درآمد بیشتر ، می توانید از فرصت تبلیغ در مجلات محلی ، تابلوهای اعلانات و همچنین اینترنت استفاده کنید. درست مثل کارت ویزیت ، شما همچنین می توانید بروشور چاپ کنید تا به مردم کمک کند محصولات شما را شناسایی کنند.

4. سازمان تجارت و مجوز
برای تنظیم ساختار قانونی کسب و کار خود ، بهتر است یک وکیل برای خدمات حرفه ای استخدام کنید

یخ ها اول از همه ، شما باید در مورد ساختار سازمان تجارت مطمئن باشید. این گزینه ها شامل شرکت سهامی عادی ، شرکت با مسئولیت محدود ، مشارکت و مالکیت انفرادی است.

وقتی از خانه یک کار نجاری است ، می توانید معافیت مالیاتی زیادی از جمله هزینه کسر شده برای فضای کار و تجهیزات دریافت کنید. پس از سازماندهی کسب و کار ، باید مجوزها و مجوزهای مناسب برای فعالیت را دریافت کنید ، که برای یک مشاغل خانگی بسیار ساده است.

برای دریافت تصویر واضح تر از تشریفات لازم ، می توانید به دفتر مدیریت مشاغل کوچک در منطقه خود مراجعه کنید. برای دریافت نکات بیشتر در مورد بیمه تجارت ، اینجا را کلیک کنید.

5- بیمه تجارت دریافت کنید
عامل حیاتی دیگری که باید در نظر بگیرید ، بیمه مسئولیت تجارت است. اگر مطمئن نیستید که کدام خط مشی را انتخاب کنید ، می توانید با یک نماینده تجارت با تجربه تماس بگیرید تا جزئیات را دریافت کنید. ما درک می کنیم که بعید است در فرآیند تولید کسی آسیب ببیند.

اما ، بیمه مسئولیت می تواند از خانواده ، خانه و پس انداز شما در صورت تصادف محافظت کند. همیشه برای جلوگیری از خسارات در مقیاس بزرگ ، بهتر است در سمت ایمن تری باشید. به عنوان مثال ، اگر مشتری هنگام بازدید از محل کار شما آسیب دیده باشد ، بیمه تجاری برای محافظت از شما یک معیار اضافی است.
کلمات نهایی
اکنون که به پایان راهنمای خود رسیده ایم ، امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا مراحلی را که برای شروع کار خود باید بردارید ، درک کنید. بعلاوه ، وقتی مصمم هستید مهارتهای نجاری و خلاقیت فوق العاده خلاقیت خود را به یک کار سودآوری تبدیل کنید ، از نتایج حیرت زده خواهید شد.

از این گذشته ، وقتی وسایل زیبا و چوبی را برای فروش تهیه می کنید ، این نه تنها یک کار خلاقانه بلکه یک راه سودآور برای کسب درآمد است.