۸۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اطلاعات سرویس کامیون

خدمات استثنایی. اجازه دهید بخش خدمات در مراکز Rush Truck به شما کمک کند تا هزینه های عملیاتی خود را از طریق مراقبت های روزمره ، مداوم کاهش دهید یا با تعمیرات به موقع یا کمک اضطراری ، زمان کار خود را به حداکثر برسانید. شما می توانید کارهای سرویس و تعمیرات را از قبل برنامه ریزی کنید ، یا اینکه ما مطابق برنامه عملیاتی شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که وسایل نقلیه شما در ساعتهای برنامه ریزی شده شما کار می کنند. ما می توانیم تعمیرات پیشگیرانه ، تعمیرات و کارهای اصلی ضمانت اجزا component را تقریباً در همه مدل ها و کامیون های سنگین و متوسط ​​انجام دهیم. خدمه منتخب ما با بیش از 1450 تکنسین خدمات دارای گواهینامه ASE و آموزش دیده کارخانه هستند. مهم نیست که کدام مرکز Rush Truck خدمات خدماتی شما را انجام می دهد ، هر مکان در پشت کارهایی که در هر نقطه از شبکه Rush Truck Center انجام می شود ، ایستاده و اطمینان حاصل می کند که رضایت شما حاصل شده است و شما دوباره در جاده هستید.

تجزیه و تحلیل روغن فوری TruckCheck® شما با هر سرویس نگهداری پیشگیرانه همراه است. گزارش های تجزیه و تحلیل از دست رفته یا بی جا را از بین ببرید و هشدارهای ایمیل رایگان را در مورد تاریخچه آنالیز روغن خود دریافت کنید. از نماینده خدمات Rush Truck Center خود بخواهید امروز ثبت نام کند.

جو ماوس Foudnation
قیمت گذاری ثابت در سراسر شبکه
همه مدل ها ، همه مدل ها
خدمات استثنایی تحویل درب منزل شما
خدمات نگهداری پیشگیرانه
عجله و نگهداری ترجیحی
فناوری در کار
تکنسین های بسیار ماهر
با پشتیبانی راش
در هنگام سرویس دهی از امکانات لوکس ما لذت ببرید
خدمات نگهداری پیشگیرانه. تحویل و تحویل ، خدمات پس از ساعت ، خدمات سیار یا خدمات رها کردن در مراکز کامیون راش در دسترس است. شما می توانید وسیله نقلیه خود را رها کنید ، ما می توانیم یک کارمند مجاز را بفرستیم تا کامیون شما را برای خدمات پس از ساعتها تحویل بگیرد یا کامیون های خدمات سیار کاملاً مجهز ما می توانند برای کمک به شما مراجعه کنند ، در بیشتر موارد 24/7. و همه خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ما شامل یک روغن کامل شاسی ، بازرسی 21 نقطه ای ، ردیابی رایانه ای فواصل تعمیر و نگهداری و اطلاع از سرویس برنامه ریزی شده بعدی شما است.

تکنسین های موبایل. خدمات استثنایی را به درب منزل تحویل بگیرید. خواه کوتاه مغازه باشید ، در تعطیلات تکنسین داشته باشید یا انتظار افزایش موقت بار کاری خود را داشته باشید ، تکنسین های ما می توانند در محل کار شما ، هر تعداد که لازم دارید ، تا زمانی که نیاز دارید کار کنند. تکنسین های ما برای انجام کار شما ، از جمله وسایل نقلیه موبایل سرویس ما در صورت لزوم ، تمام ابزارهای مورد نیاز را با خود خواهند آورد. تکنسین های ما از دستورالعمل های ایمنی آگاهی دارند و هنگام انجام کار برای شما از بهترین روش های ایمنی پیروی می کنند. ما می توانیم خدمات تعمیراتی را در کامیون ها ، تریلرها ، موتورهای دیزلی و گازی ، سیستم انتقال قدرت ، دیفرانسیل یا سیستم های ترمز ارائه دهیم ، فقط چند مورد را ذکر کنیم.

عجله و نگهداری ترجیحی. بگذارید ضمن بهبود خط اصلی ، نگرانی را از برنامه تعمیر و نگهداری خود خارج کنیم. با Rush Preferred Maintenance ، می توانید در زمان خرید کامیون خود به مدت سه سال سرویس خریداری کنید و به شما این امکان را می دهد که تعمیر و نگهداری فردا را با قیمت های امروز خریداری کنید. نگران نباشید ، از گزینه های نگهداری ترجیحی ما بخواهید.

فناوری در کار. مراکز Rush Truck از ابزارها و تجهیزات پیشرفته ای استفاده می کنند - مانند رایانه های بی سیم برای جمع آوری سریعتر داده ها ، تجزیه و تحلیل روغن در محل ، بررسی VIS و تراز بندی لیزر ، و فناوری تشخیص ECU و م ،لفه ها ، فقط به چند مورد. این فن آوری ها اطمینان می دهند که ما می توانیم سیستم های الکترونیکی موجود در وسیله نقلیه شما را به طور دقیق رصد کنیم و کار شما سریع ، کارآمد و دقیق انجام شود.

در هنگام سرویس دهی از امکانات لوکس ما لذت ببرید. نمایندگی های ما در بیش از 2 میلیون فوت مربع فضا مستقر هستند - تا موجودی زیادی در محل ، نمایشگاه های بزرگ بزرگ ، قطعات و فروشگاه های کالاهای کاملاً ذخیره شده و تعداد کافی جایگاه خدمات به شما ارائه دهند. ما حتی اتاق های راحتی رانندگان با صندلی های خوابیده و تلویزیون های صفحه بزرگ داریم ، به راحتی از دوش و لباسشویی استفاده نمی کنیم.

۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

8 مزایای رادیاتور برقی در مقابل گرمایش مرکزی گاز

اگر در وسط مرمت و بازسازی خانه خود هستید یا اخیراً به فکر تعویض بخاری مرکزی گاز خود قبل از شروع ماه های سردتر افتاده اید ، لازم است مزایای استفاده از رادیاتورهای برقی را در نظر بگیرید.

ممکن است قبلاً به این نوع سیستم گرمایش فکر نکرده باشید ، زیرا به طور سنتی ، گرمایش برقی معمولاً به آن بخاری های قابل حمل 1970 یا لوازم الکتریکی اشاره داشت که ظاهری ناپسند و ناخوشایند داشتند! با این حال ، اگر به طیف وسیعی از محصولات موجود امروزه نگاهی بیندازید ، واضح است که پیشرفت گرمایش الکتریکی طی سالهای گذشته بسیار چشمگیر بوده است. شما می توانید انتظار طراحی های کم مصرف ، شیک و مدرن را داشته باشید که به راحتی برای دیوارهای خانه شما قابل رفع باشد. در حقیقت ، افراد بیشتری این نوع سیستم گرمایش را به جای گرمایش مرکزی گاز انتخاب می کنند ، زیرا بهره وری گرمایشی قابل توجهی را ارائه می دهد. استفاده از آن اغلب ارزان تر از گرمایش مرکزی گاز به سبک قدیمی است و ما به شما نشان خواهیم داد که چرا وقت آن است که با مزایای رادیاتورهای برقی سوار شوید و چرا که آنها اغلب از گرمایش مرکزی گاز بهتر هستند.

1. خرابی پکیج بر روی گرمایش الکتریکی تأثیر نمی گذارد
فراموش نکنید که حرارت مرکزی گاز از پکیج شما تامین می شود. یک پکیج برای نفوذ به داخل رادیاتورها و داغ کردن آنها باید داغ شود. اکنون با رادیاتورهای برقی تعامل با پکیج خود ندارید. این بدان معنی است که در صورت خراب شدن پکیج ، خطر زندگی بدون یک خانه گرم و راحت وجود ندارد. احتمالاً قبلاً خرابی پکیج را تجربه کرده اید ، در غیر این صورت ، خود را خوش شانس بدانید! آیا می دانید 18 درصد از خانه های انگلستان سال گذشته خرابی پکیج را تجربه کرده اند ، این قطعه به شما نشان می دهد که چه تعداد خانه در سال 2016/17 بدون گرم شدن از بین رفته اند (https://www.which.co.uk/news/2017/02/boilers -از-شکست-در-یک-پنجم-خانه های-سال گذشته انگلستان /)؟ اگر شما هم یکی از این افراد بودید ، می دانید که بدون گرم شدن هوا چقدر سرد می شود ، بدون گرم شدن با رادیاتور برقی کار نمی کنید.

2. صدای سکوت!
سپس صدای گرمایش مرکزی گاز وجود دارد! چند نفر از شما در ماه های زمستان که رادیاتورهای گاز خود را به چرخ دنده می اندازند مزاحم شما شده اند؟ با شروع داغ شدن پکیج و رادیاتور ، آن همزدن و کوبیدن آب آزار دهنده است. مزیت بزرگ سیستم رادیاتور برقی سکوت است. هیچ سر و صدایی در پس زمینه وجود ندارد ، هیچ کلیک ، چنگ زدن یا ضربه زدن به لوله های زیر کف وجود ندارد و این به معنای خواب اضافی برای شما نیز است.

3. رادیاتورهای برقی بدون هزینه لوله کشی و هزینه سرویس نیستند
نصب سیستم گرمایش مرکزی گاز قطعاً به نصب حرفه ای نیاز دارد و فراموش نکنید که سیستم پکیج سالی یکبار به سرویس نیاز دارد (هزینه خدمات از 50 تا 150 پوند هزینه دارد) و همچنین گواهینامه سالانه. رادیاتورهای لوله کشی و گرمایش مرکزی مستعد نشت هستند. این مسائل نه تنها بر راندمان گرمایش تأثیر دارند ، بلکه اصلاح آنها به طور بالقوه هزینه بر است. یکی از بزرگترین نقاط مثبت رادیاتورهای برقی این است که آنها به هیچ وجه به سرویس نیازی ندارند ، زیرا از طریق برق تغذیه می شوند. بنابراین ، آنها بدون تعمیر و نگهداری ، بدون تماس با لوله کشی ، خدمات سالانه و هیچ نظافت سیستم ها نیز انجام نمی شوند.

4. پکیج های قدیمی به معنای گرمایش ناکارآمد هستند
اگر هنوز پکیج قدیمی خود را تعویض نکرده اید ، به طور بالقوه یک سیستم گرمایشی ناکارآمد دارید. هرچه پکیج شما بزرگتر باشد ، برای گرم کردن خانه سخت تر خواهد شد. ترک پکیج بدون سرویس به این معنی است که شما آن را در معرض خرابی قرار می دهید و هرچه نقص بزرگتر باشد ، حل آن گران تر خواهد بود. پکیج ها باید هر 15 سال تعویض شوند و هزینه متوسط ​​آن از 2500 تا 5000 پوند + بستگی به اندازه پکیج مورد نیاز و خانه شما دارد. پس از آن بیمه در بالا است ، این هزینه تقریباً 100 پوند در سال است. در اینجا در مورد زمان جایگزینی پکیج خود راهنمایی های جالبی وجود دارد: البته ، ما می دانیم که شما به یک پکیج برای آب گرم نیاز دارید اما حداقل با رادیاتورهای برقی می توانید اطمینان داشته باشید که هرگز بدون گرم شدن نخواهید ماند و اگر به گرمایش برقی روی بیاورید ، ممکن است به پکیج بزرگ احتیاج نداشته باشید - صرفه جویی در هزینه شما.

مثلا میزان مصرف گاز پکیج 24000 برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. زیرا مستقیما بر هزینه قبض گاز تاثیر گذار است.

 

5. بدون هواگیری و هیچ گونه مشکل نشتی
هزینه های نگهداری گرمایش مرکزی گاز نیز به رادیاتورهای مربوطه مربوط می شود. هنگامی که آنها ترکیدند یا نشت کردند ، شما احتمالاً مجبور خواهید شد که دستگاه های جدید بخرید ، هزینه بسیار مشابه رادیاتورهای برقی ، اما بخاطر داشته باشید ، رادیاتورهای جدید گرمایش مرکزی بدون هیچ گونه نشتی تضمین نخواهند شد و برای نصب نیاز به پرداخت یک لوله کش دارید. رادیاتورهای برقی نصب ساده DIY هستند. فراموش نکنید ، شما باید رادیاتورهای گرمایش مرکزی گاز را نیز مرتباً هواگیری کنید که گاهی اوقات به لوله کشی نیاز دارید. نیازی به رادیاتورهای برقی نیست!

6. شما با استفاده از رادیاتورهای الکتریکی از طریق لوله ها گرما از دست نمی دهید
همانطور که گفته شد ، با یک سیستم گرمایش مرکزی گاز ، آب گرم شده در زیر کف شما از طریق لوله ها به رادیاتور شما منتقل می شود و در این مدت ، گرما بسیار کاهش می یابد ، به خصوص اگر لوله های شما عایق نشده باشد. اگر هیچ عایقی وجود ندارد ، شرط بگذارید که شما نمی دانید که تا 50٪ گرما در طول مسیر رادیاتور شما از بین می رود. به همین دلیل است که شما باید خانه خود را برای مدت طولانی تری گرم کنید و اغلب درجه حرارت را کم کنید - به دلیل این گرانی گران. با استفاده از سیستم رادیاتور برقی ، شما به سیستم گرمایش مرکزی که از طریق لوله ها ساخته شده باشد ، نیازی ندارید و اگر می خواهید سیستم گرمایش مرکزی خود را جایگزین کنید ، تصمیم گیری برای استفاده از رادیاتورهای برقی سریعتر و آسان تر است. در واقع ، این بسیار آسان است. در واقع می توانید این کار را خودتان انجام دهید! نیازی به تماس با یک شرکت لوله کشی با هزینه های فراوان فراوان فراوان و نرخ ساعتی متورم نیست.

7. رادیاتورهای برقی به محیط زیست کمک می کنند
لازم به ذکر است که رادیاتورهای برقی نسبت به حرارت مرکزی گاز بی نهایت سازگار با محیط زیست هستند. میزان انتشار صفر است ، بنابراین تمیز و همچنین ساکت هستند. خطر مسمومیت با مونوکسیدکربن وجود ندارد و دی اکسید کربن نیز وجود ندارد. تمام منابع طبیعی به خوبی حفظ می شوند زیرا مصرف سوخت چوب و مصرف سوخت فسیلی به حداقل می رسد. بنابراین با نصب یک پیشرفته ترین سیستم رادیاتور برقی در خانه خود ، از جهانی که در آن زندگی می کنیم محافظت می کنید.

8. صرفه جویی در هزینه بالقوه نیز وجود دارد!
بنابراین س bigال اصلی این است که آیا گرم کردن خانه با رادیاتور برقی یا بخاری مرکزی گاز ارزان تر است؟ خوب ، در ظاهر ، بله ، مطمئناً بنزین گزینه ارزان تری به نظر می رسد. یک واحد گاز 4p / kWh و یک واحد برق 15p / kWh است ، بنابراین گاز سه برابر ارزان تر است اما با فرض اینکه این گزینه ارزان تر باشد ، در دام نمی افتید. لزوماً نیست.

ابتدا به پکیج گاز خود فکر کنید همانطور که بیان کردیم ، احتمالاً 100٪ کارآمد نیست. دیگهای گاز هنگام گرم کردن رادیاتورهای گاز شما گرما را از دست می دهند زیرا گرما از طریق کار با لوله های کف از بین می رود. رادیاتور برقی 1 کیلو وات ساعت را به 1 واحد گرما تبدیل می کند ، دیگهای بخار این کار را نمی کنند زیرا فقط در حدود 90٪ کارآیی دارند (در صورت جدید بودن) و با افزایش سن پکیج ، درجه کارایی کاهش می یابد. یک پکیج قدیمی ممکن است فقط 50٪ کارآمد باشد ، اگر سالانه سرویس دهی نشود (چیزی که به گرمایش الکتریکی احتیاج ندارد) هنوز کمتر است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. دلایل زیادی برای بهتر بودن سیستم گرمایش الکتریکی وجود دارد. به طور خلاصه ، نصب لوله های گران قیمت ، تماس تلفنی ، سرویس دهی لازم ، سر و صدا و خطر مسمومیت با مونوکسید کربن وجود ندارد. آنها همچنین با محیط زیست مهربان ترند و اگر به وب سایت bestelectricradiators.co.uk مراجعه کنید ، گنجینه ای از سیستم های مدرن را پیدا خواهید کرد که با Wi-Fi کار می کنند. این بدان معنی است که شما کنترل کاملی بر روی ترموستات خود دارید. شما می توانید بعضی از اتاق ها را به جای همه اتاق های خود گرم کنید و در مناطق مختلف دمای مختلفی داشته باشید (که به بازده انرژی نیز کمک می کند). این انعطاف پذیری گرمایش است که واقعاً کار می کند!

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

درباره کارگر ساختن بودن بیاموزید

یک کارگر ساختمانی چه کاری انجام می دهد؟
یک کارگر ساختمانی یک متخصص کار دستی است که مسئول تهیه تجهیزات ، کار با ماشین آلات و جدا سازی و ساختن سازه ها است. کارگران ساختمانی با استفاده از نقشه های تعیین کننده نوع سازه ، اتاقها و فضاهای لازم ، اندازه گیری مناسب و سایر عناصر ساختمانی ، دستورالعمل های مشتریان خود را دنبال می کنند.

سایر وظایفی که کارگران ساختمانی ممکن است انجام دهند عبارتند از:

ماشین آلات و تجهیزات را آزمایش کنید تا تأیید شود که به درستی کار می کنند
حمل وسایل و مواد از تأمین کنندگان و وسایل نقلیه به محل کار
برای حفظ یکپارچگی پروژه و تیم ، دقیقاً پروتکل ها و روش های ایمنی را دنبال کنید
اندازه گیری و برش چوب ، گچ و سایر مصالح ساختمانی به مشخصات دقیق
استفاده از ابزار دستی و ابزار مکانیکی ، مانند چکش ، اره ، پیچ گوشتی ، دریل و بسیاری دیگر
یادگیری کار برق ، لوله کشی و نجاری برای ارتقا skills مهارت در سایت کار
میانگین درامد
دستمزد معمول یک کارگر ساختمانی به سطح تجربه ، صنعت و محل کار بستگی دارد. در صورت داشتن تجربه بیشتر ممکن است بتوانید دستمزد بیشتری بخواهید.

حقوق مشترک در آمریکا: 15.08 دلار در ساعت
برخی از حقوق از 7.25 دلار تا 33.30 دلار در ساعت است
الزامات کارگر ساختمانی
کارگران ساختمانی باید قبل از اقدام به آموزش و مهارت های مناسب را داشته باشند.

تحصیلات
بیشتر کارفرمایان به کارگران ساختمانی نیاز به داشتن مدرک دیپلم متوسطه دارند. آنها می توانند با گذراندن کلاسهای جوشکاری ، فروشگاه چوب و ریاضیات در حالی که هنوز در دبیرستان هستند مهارتهای خود را ارتقا دهند. به هیچ وجه آموزش بیشتری لازم نیست ، زیرا کارفرمایان این متخصصان را در محل کار آموزش می دهند.

آموزش
بیشتر کارفرمایان پس از شروع کار ، کارگران ساختمانی را آموزش می دهند. استخدام های جدید معمولاً زیر نظر یک رهبر یا مدیر تیم باتجربه کار می کنند که نحوه استفاده از تجهیزات و انجام کارهای لازم را به آنها می آموزد. آنها همچنین روشهای ایمنی را فرا می گیرند و مهارتهای دستی عمومی لازم برای کار را تمرین می کنند.

برخی از افراد برای ادامه تحصیل و توسعه مهارت های تخصصی ترجیح می دهند دوره های کارآموزی را به پایان برسانند. دوره های کارآموزی اغلب دو تا چهار سال هستند و آموزش کلاس را با تجربه در محل کار ترکیب می کنند. دانش آموزان موضوعات مختلفی را می آموزند ، از جمله چگونگی رعایت پروتکل های ایمنی ، روش های صحیح استفاده از ابزار و نحوه خواندن نقشه های اصلی. این برنامه ها اغلب برای کسانی که می خواهند در ساخت و ساز ساختمان ، بزرگراه سازی و اصلاح محیط زیست کار کنند ضروری است و بهتر می توانند یک نامزد را هنگام شروع کار با حداقل نظارت راحت کنند.

گواهینامه ها
برخی از کارفرمایان ممکن است برای نشان دادن درک عمومی خود از این رشته ، از کارمندان بخواهند که یک گواهینامه خاص صنعت را تصویب کنند. برخی از این گواهینامه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

گواهینامه ساخت و ساز سازمان ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA): این گواهینامه توسط سازمان ایمنی ملی OSHA میزبانی می شود و دانش یک کاندیدا را در زمینه شناسایی خطر ، نحوه و زمان طرح شکایت و پروتکل های ایمنی با دستورالعمل ملی ارزیابی می کند. کارگران ساختمانی سطح ابتدایی می توانند یک دوره 10 ساعته بگذرانند ، در حالی که کسانی که تجربه بیشتری دارند می توانند یک دوره 30 ساعته را بگذرانند.
گواهی سیلیس در ساخت و ساز: کارگران ساختمانی می توانند این دوره را بصورت آنلاین بگذرانند تا بیاموزند که چگونه در معرض سیلیس در محل کار قرار بگیرند و ایمن بمانند. این یک دوره معمول است که برای متخصصین کار مورد نیاز است که از ابزارهای مکانیکی مانند مته ها ، اره ها و ماشین های سنباده استفاده می کنند که ذرات مشخص شده توسط OSHA را به عنوان بالقوه مضر آزاد می کند. منابع گوناگونی وجود دارد که میزبان گواهینامه هستند ، اما ممکن است کارفرما اولویت را داشته باشد.
گواهینامه های انجمن ملی متخصصان ایمنی: این منبع سیاست های عمیق تری را فراهم می کند که متخصصان کار را در هنگام کار ایمن نگه می دارد. دوره های ایمنی متنوعی وجود دارد که کارگران ساختمانی می توانند بسته به اهداف شغلی خود انجام دهند ، از جمله مدیر محیطی مجاز و گواهینامه ایمنی حسابرسی.
مهارت ها
یک کارگر ساختمانی برای انجام کار خود به مهارت های زیادی احتیاج دارد ، از جمله:

مهارت های ریاضی: بیشتر کارگران ساختمانی معادلات ریاضی را هنگام کار محاسبه می کنند ، از جمله تبدیل اندازه گیری ها و قیمت گذاری مواد.
مهارت های ارتباطی: کارگران ساختمانی اغلب برای انجام یک پروژه با دیگران در یک تیم کار می کنند. آنها ممکن است از ارتباط کلامی برای کمک گرفتن از دیگران یا کمک به همکار خود استفاده کنند. آنها غالباً از ارتباطات مکتوب برای ارائه دستورالعمل علاوه بر استفاده از گوش دادن فعال برای درک بهتر نحوه انجام وظایف استفاده می کنند.
استقامت بدنی: یک کارگر ساختمانی بیشتر شیفت خود را روی پاهای خود انجام می دهد و کارهای مختلف بدنی را انجام می دهد. آنها ممکن است نیاز به چمباتمه زدن ، خزیدن یا ایستادن برای مدت طولانی داشته باشند و اغلب نیاز به بلند کردن مواد سنگین دارند. حفظ فرم بدنی می تواند به این متخصصان کار کمک کند تا در پروژه ها مثمر ثمر باشند.
خود راه انداز: بسیاری از خدمه ساختمانی با حداقل دستورالعمل در یک محل کار کار می کنند. این بدان معناست که آنها باید درک کنند که چگونه می توانند به تنهایی سفارشات کارفرمای خود را دنبال کنند.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

10 نکته ای که بانوی تمیز کننده شما نمی خواهد شما بدانید

اوقات فراغت همیشه رایگان نیست. والدین پرمشغله ، صاحبان خانه و افراد مجرد کم وقت با استخدام نظافتچی های حرفه ای برای انجام افتخارات به جای گذراندن صبح شنبه برای تمیز کردن توالت ، کمی از اوقات فراغت اضافی را می خرند. آیا این همه سبزه های آرام در یک آشپزخانه گازدار و عصرهایی که در یک اتاق خانوادگی عاری از موی حیوانات خانگی ، لکه های کره بادام زمینی و اسم حیوان دست اموزهای گرد و غبار صرف می شوند ، است؟ خوب ، گاهی اما وقتی کسی را برای انجام کارهای کثیف به خانه خود دعوت می کنید ، ممکن است کسی برای ماندن در سمت پاک رویای آمریکایی مجبور به تحمل آن نباشد. بیایید نگاهی بیندازیم به 10 راز کوچک کثیف که ممکن است یک متخصص تمیز کاری شما در پشت صحن خود پنهان کند.

فهرست
او خیلی بیشتر از شما درباره تمیز کردن نمی داند
او آلودگی ها و میکروب های دیگران را در خانه شما آورد
او سریعتر کار می کند اما لزوما بهتر نیست
او ممکن است یک طعمه و سوئیچ را بکشد
این سرویس ممکن است شخص دیگری را ارسال کند
شما نرخ ارزان دریافت کرده اید زیرا وی بیمه یا باند نشده است
او سابقه ای بدون لک دارد اما دوست پسرش این کار را نمی کند و همه چیز را به او می گوید
او قبل از ورود لیست چک لیست خود را پر کرد
او ممکن است انگشتان سبک داشته باشد
مرد مالیات ممکن است فکر کند که او کارمند شماست
10: او در مورد تمیز کردن خیلی بیشتر از شما نمی داند
حالا ، این دوباره برای چه کاری است؟
حالا ، این دوباره برای چه کاری است؟
© ISTOCKPHOTO.COM / FATIHHOCA
نظافت منزل شخصی ممکن است پیچیده شود. آیا باید از یک پاک کننده بر پایه اسید روی غرور مرمر استفاده کنید؟ آیا می توانید یک اسفنج ساینده استفاده کنید تا علائم گلدان را از فولاد ضد زنگ پاک کنید؟ در بیشتر شرایط ، پاسخ به هر دو سوال منفی است ، اما این لزوما به این معنی نیست که خدمتکار شما یادداشت را دریافت کرده است. یک متخصص حرفه ای نظافت ممکن است هرگز آموزش رسمی نبیند. برای اطمینان از اینکه خدمتکار شما فرش شرقی شما را خراب نمی کند یا آینه های عتیقه شما را از بین نمی برد ، برای اولین نظافت حضور داشته باشید. پیشنهادات خود را ارائه دهید و دستورالعمل های دقیق ارائه دهید. مطمئن شوید که دستورالعمل های شما نیز به پرونده مشتری شما تبدیل شده است.

9: او آلودگی ها و میکروب های دیگران را در خانه شما آورد
تمیز کردن کار سختی است و خدمتکاران سخت کوش از مکان های بسیار ناخوشایند بازدید می کنند. تصور کنید که خدمتکار شما در حال تمیز کردن آپارتمانی است که توسط یک مستاجر ناراضی ناراضی تخلیه شده و قبل از برکناری مانند یک بچه گربه زندگی می کرد. او یک سگ ، مار ، ساس و یک موش حیوان خانگی داشت. پس از پاکسازی آن آشفتگی عظیم ، خدمتکار به برنامه خود نگاه می کند و می فهمد که حساب شما در لیست بعدی او است. او وسایلش را می گیرد و با عجله به سمت خانه شما می رود.

الکس کنتابونی ، یک متخصص کنترل آفات در تگزاس ، فکر می کند یک سناریو مشابه ممکن است مشکلات ساس ، کک و سوسک را آزار دهد که باعث آزار تعدادی از مشتریان عالی رتبه او می شود که از همان خدمتکاران دالاس مشترک هستند. بله یکی از راه های محافظت از خانه و خانواده در برابر آلودگی متقابل ، تهیه ابزار و وسایلی است که حرفه ای تمیزکاری شما استفاده می کند. ممکن است بخواهید مواد شوینده و وسایل یکبار مصرف را نیز تهیه کنید. از این طریق خدمات ارزان تر خواهد بود و احتمال اینکه فرد دیگری را به ارث ببرید ، کمتر خواهد بود.

آیا می دانید؟
همه خدمتکاران بومی انگلیسی زبان نیستند. اگر با یک سرویس نظافت قرارداد دارید ، از کارگری بخواهید که بتواند به اندازه کافی انگلیسی صحبت کند تا بتواند دستورالعمل های شما را درک کند.

8: او سریعتر کار می کند اما لزوما بهتر نیست
او ممکن است گوشه ها را کوتاه کند تا بتواند زود به خانه برود.
او ممکن است گوشه ها را کوتاه کند تا بتواند زود به خانه برود.
© ISTOCKPHOTO.COM / FOTOSTORM
اولین بار که خدمتکار شما به تمیزکاری می آید ، احتمالاً کار بزرگی انجام می دهد. این اولین تمیز کردن معمولاً گرانتر از بازدیدهای بعدی نیز خواهد بود. بازدید دوم و سوم معیارهای تمیز کردن استاندارد را تعیین می کند. توجه کنید که این بازدیدها چه مدت طول می کشد. اگر ویزیت دوم و سوم سه ساعت طول بکشد ، تمیز کردن خانه باید به طور مداوم به همین مدت طول بکشد. اگر بعد از شش ماه متوجه شوید که دوشیزه در طی دو ساعت و 15 دقیقه در داخل و خارج است ، با مشکلی روبرو هستید. ممکن است که خدمتکار بسیار کارآمد شود ، اما به احتمال زیاد او چند گوشه مهم را بریده است اما همچنان هزینه درمان کامل را از شما می گیرد.

7: او ممکن است یک طعمه و سوئیچ را بکشد
وقتی با یک خدمتکار یا سرویس مصاحبه می کنید ، در مورد نیازهای تمیزکاری خود بحث خواهید کرد. این شامل اطلاعاتی در مورد تعداد دستشویی و سطح شما در خانه است. به شما نرخ ساعتی و برآورد داده می شود. اگر تمیزکاری را برنامه ریزی کنید و انجام آن بیش از زمان تخمین زده شده بیشتر طول می کشد ، بیشتر از آنچه پیش بینی کرده اید - بعضاً به میزان قابل توجهی بیشتر - هزینه خواهید پرداخت. این کار را مودبانه دست کم گرفتن کار درگیر می نامند ، اما ممکن است در واقع یک استراتژی حساب شده برای بدست آوردن تجارت شما با ارائه نادرست هزینه نظافت باشد. برای جلوگیری از شوک برچسب ، خدمتکار یا نماینده خدمات نظافت را به خانه خود دعوت کنید تا قیمت در خانه را بگویید. توجیه یک افزایش بزرگ سخت تر خواهد بود اگر از قبل نیازهای خود را کاملاً روشن کنید.

آیا می دانید؟
هنگامی که به دنبال یک سرویس نظافت معتبر هستید ، لیستی از مراجع مشتری را که شش ماه یا بیشتر در این شرکت بوده اند ، بخواهید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

انواع رادیاتور: چگونه بهترین رادیاتور را انتخاب کنیم؟

خرید رادیاتور ساده نیست. اما می تواند باشد. تعداد زیاد گزینه ها و طراحی ها می تواند انتخاب رادیاتور را کمی سردرد کند. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب رادیاتور است ، با پیوندهایی برای اطلاعات بیشتر در هر بخش.

انواع رادیاتور

 
مواد رادیاتور

 
لوازم جانبی رادیاتور

چگونه رادیاتور را انتخاب کنیم
در هنگام انتخاب رادیاتور ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید گرم شود. شما 3 گزینه برای این کار دارید:

رادیاتورهای گرمایش مرکزی
رادیاتور گرمایش مرکزی رادیاتور معمولی شماست. اساساً ، یک ظرف فلزی پر از آب گرم است که توسط دیگ بخار گرم می شود. سپس این گرما با سرعتی که به مواد ، اندازه و طرح آن بستگی دارد به خانه شما می ریزد.

رادیاتور برقی
همانطور که حدس می زنید ، رادیاتورهای الکتریکی ظرفی پر از مایع (اغلب مایع حرارتی) است که توسط یک عنصر الکتریکی گرم می شود. همه از نزدیکترین پریز برق شما تغذیه می شوند یا مستقیماً به منبع اصلی شما متصل می شوند.

رادیاتور دوگانه سوز
به طور معمول یک رادیاتور گرمایش مرکزی با یک "عنصر گرمایش تابستانی" که از طریق شبکه برق در آن قرار گرفته است. این گزینه را برای شما فراهم می کند تا رادیاتور را با استفاده از برق گرم کنید ، حتی اگر گرمایش مرکزی شما خاموش باشد. این روش گرمایش برای رادیاتورهای حوله ای بسیار مناسب است.

انواع رادیاتور
انواع متنوعی از انواع رادیاتور برای انتخاب شما وجود دارد. در زیر مزایا و معایب احتمالی هر یک را بیان می کنیم تا بتوانید بهترین رادیاتور را برای خود انتخاب کنید!

رادیاتورهای تک پانل

بهترین رادیاتور پنلی خارجی
رادیاتور دو پانل
رادیاتور افقی
رادیاتورهای عمودی
رادیاتور ستونی
ریل حوله گرم شده
رادیاتورهای تک پانل
تنها "پانل" ها (در عوض آنها را "ظروف آب گرم" بدانید) رادیاتور اصلی شما هستند. یک پانل منفرد ، نصب شده به دیوار ، رو به بیرون در اتاق. همچنین ممکن است به چندین ستون برای سطح بیشتر تقسیم شود - اما هنوز یک صفحه است. پانل های تک باریک ترند و در نزدیکی دیوار دو برابر هستند.

 
رادیاتورهای تک پانل

 
رادیاتور دو پانل
رادیاتورهای دو پانل دو صفحه منفرد هستند که روی هم قرار می گیرند (تقریباً دو برابر توان) و روی دیوار شما نصب می شوند. در نهایت می توانند کاملاً از دیوار شما دور شوند - اما در برخی از طرح ها ، این ممکن است چیز خوبی باشد.

 
رادیاتور دو پانل

 
رادیاتور افقی
رادیاتورهای افقی شکل استاندارد شما نسبت به اندازه بلندتر هستند. در همه جا و معمولاً در زیر پنجره (به طور سنتی برای گرم کردن آن پیش نویس های سرد) یافت می شود.

از نظر طراحی ، رادیاتور سفید معمولی شما در همه جا جای می گیرد.
رایج تر ، انتخاب بیشتر ، ارزان تر.
 
رادیاتور افقی

 
رادیاتورهای عمودی
رادیاتورهای عمودی دارای قد بلندی هستند ، در فضا صرفه جویی می کنند ، و از آنجا که از رادیاتورهای افقی بارزتر هستند ، در حالت عادی تزئینی بیشتری دارند.

می تواند فضای زیادی را در اتاق مناسب آزاد کند.
برای اظهار نظر بسیار مناسب است - رادیاتورهای عمودی زیادی برای انتخاب وجود دارد.
 
رادیاتورهای عمودی

 
رادیاتور ستونی
رادیاتورهای ستونی از لوله هایی ساخته شده اند که به صورت ردیفی مرتب شده اند که از بالا و پایین به هم متصل می شوند و یک قسمت واحد را تشکیل می دهند (برخلاف رادیاتور دو صفحه). آنها اغلب از نظر طراحی سنتی ترند و احتمالاً همان چیزی است که هنگام گفتن "رادیاتور ویکتوریا" به ذهنم خطور می کند.

 
رادیاتور ستونی

 
ریل حوله گرم شده
ریل حوله ای و نرده ای نرده ای رادیاتورهایی هستند که عمدتا برای گرم کردن حوله ها ساخته می شوند تا آنها را گرم و کرکی کنند (مناسب برای صبح های سرد زمستان) و همچنین خشک کردن آنها. گرمایش اتاق ها فقط عملکرد ثانویه آنهاست - اگرچه آنها به راحتی می توانند حمامهای کوچکتر را گرم کنند - به همین ترتیب قدرت آنها بسیار کمتر است (و اجرای آنها ارزان تر است). در بسیاری از رادیاتورها شکاف هایی برای حوله های آویز بریده شده است ، اما استفاده از آن فقط برای گرم کردن حوله گران است - از این رو یک حوله حوله ای.

 
ریل حوله گرم شده

 
برخی از رادیاتورهای مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید یا برای مشاهده دامنه کامل روی لینک کلیک کنید!

بهترین ماده رادیاتور چیست؟
هنگام انتخاب رادیاتور ، آنچه که از آن ساخته شده است در سرعت گرم شدن و سرعت خنک شدن آن تأثیر می گذارد. "چه ماده رادیاتور بهترین است؟" یک سوال رایج است و گرچه آلومینیوم از نظر فنی بهترین است ، اما معمولاً گرانتر از مواد دیگر است. اگرچه در طولانی مدت این پول را پس خواهید گرفت. و برای کسی که می خواهد در کوتاه مدت پس انداز کند (آلومینیوم برای پس انداز طولانی مدت عالی است) ، ممکن است یک ماده متفاوت بهتر باشد.

چدن
چدن قبل از عایق بندی مدرن رواج داشت زیرا داغ شدن آن و دمای آن طولانی می شد. اگر ظاهر ویکتوریایی همان چیزی است که می خواهید ، پس نسخه های فولادی ضد زنگ از طرح های چدن قدیمی موجود است. نگاهی به اینجا بیندازید.

 

فولاد نرم
فولاد ملایم بسیار متداول و کم هزینه است. شما بسیاری از طرح های زیبا و همچنین طیف وسیعی از رنگ های نقاشی شده را پیدا خواهید کرد. بیایید نگاهی به بزرگترین بازدیدهای زیر بیندازیم ، و شما می توانید طیف گسترده ای را در اینجا خریداری کنید.

 

فولاد ضد زنگ
فولاد ضد زنگ پس از خاموش کردن حرارت ، زنگ نمی زند و مدت زیادی گرم می ماند. با این حال ، همه فولاد ضد زنگ برابر نیستند ، بنابراین مطمئن شوید که از یک تولید کننده خوب خرید کرده اید. این یک انتخاب عالی است ، اما قیمت ها کیفیت را نشان می دهند. انتخاب عالی را اینجا بخرید.

 

آلومینیوم
آلومینیوم یک ابررسانا است ، به این معنی که لحظه روشن کردن آن بلافاصله باعث گرم شدن خانه شما می شود. همچنین بلافاصله سرد می شود بنابراین دستیابی به دمای مناسب آسان است. نصب آنها نیز سبک و آسان است (بنابراین هزینه نصب کمتر است). ما در اینجا طیف وسیعی از رادیاتورهای آلومینیومی داریم.

سایر ملاحظات رادیاتور
بنابراین شما نوع رادیاتور کامل خود را انتخاب کرده اید ، چه موارد دیگری را باید در نظر بگیرید؟

هزینه
مهمتر از شکل ظاهری آن و مهمتر از هر چیزی در هنگام انتخاب رادیاتور است. بودجه ی تو. فقط رادیاتورها مقرون به صرفه ترین انتخاب رادیاتورها را دارند ، بنابراین مکان خوبی برای گشتن است تا ایده ای در مورد قیمت ها بدست آورید. اما در واقع همه اینها به چند عامل مختلف بستگی دارد ، مانند دانستن اینکه مواد چگونه بر قیمت رادیاتور شما تأثیر می گذارند.

 

شیرآلات
بله ، شیرآلات ، دو عدد از آنها (به صورت جفت فروخته می شوند). بنابراین برای هر رادیاتور خریداری شده باید یک جفت شیر ​​خریداری کنید. بسیار نادر است که یک جفت شیر ​​با رادیاتور همراه باشد.

نحوه انتخاب بهترین جفت را در راهنمای انتخاب بهترین شیرهای رادیاتور بیابید.

 

نصب و راه اندازی
پاسخ کوتاه: فقط به یک متخصص بپردازید ، این چیز در حالی که مردم در اطراف آن جمع می شوند پر از آب گرم خواهد شد - اشتباهات می تواند صدمات زیادی به خانه شما وارد کند - و آیا شما واقعاً می خواهید تمام تلاش خود را صرف این کنید که خطر کنید آیا در اواسط زمستان خراب شده است؟ چه کریسمس به یاد داشته باشید.

پاسخ طولانی: خودتان را به یک قهرمان DIY دوست دارید؟ اگر فکر می کنید آن را در خود جای داده اید ، پس چرا نه؟ فقط مطمئن باشید که کاملاً مطلع هستید و اگر 100٪ اعتماد به نفس ندارید - در این زمینه حرفه ای شوید!

BTU چیست و چه مقدار نیاز دارم؟
BTU معیار اندازه گیری گرما است. هرچه BTU بالاتر باشد رادیاتور شما داغتر می شود. وات یکسان است ، با این تفاوت که به رادیاتورهای برقی اشاره دارد.

هنگام خرید رادیاتور ، روش استاندارد استفاده از ماشین حساب BTU برای تشخیص میزان نیاز BTU است.

بیشتر BTU به معنای اجرای آن گران تر است ، اما همیشه می توانید آن را رد کنید. به هر حال ، داشتن آن کاملاً مناسب ، از نیاز و نداشتن آن خوب است.

 

انتخاب بهترین اندازه رادیاتور
اندازه ، همراه با ماده ، بر خروجی BTU تأثیر می گذارد - رادیاتورهای بزرگتر احتمالاً بیشتر تولید می شوند - اما وقتی به اندازه فکر می کنید ، عمق را فراموش نکنید.

مثال: شما می توانید رادیاتوری را انتخاب کنید که واقعاً بلند ، واقعاً بلند باشد ، اما می توانید یک رادیو کامپکت با عمق فراوان مانند کانکتور دو صفحه ای تهیه کنید. به همین ترتیب ، می توانید دو رادیاتور عمودی تک پنلی داشته باشید تا از ظاهری تراکم جلوگیری کنید و تقریباً شبیه تزئینات دیوار هستند.

اساساً فقط از ماشین حساب BTU استفاده کنید تا بدانید که چه چیزی نیاز دارید و سپس همه چیز به نوع ظاهری اتاق بستگی دارد.

چه لوازم جانبی رادیاتور دیگری وجود دارد؟
بازدارنده های گرمایش مرکزی
هنگام افزودن رادیاتورهای جدید به سیستم ، بسیار مهم است. آنها سطح فلز را می پوشانند و از زنگ زدن و واکنش هر نوع فلز در سیستم شما جلوگیری می کنند. سیستم شما سالها بدون زنگ زدگی به خوبی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تقویت کننده رادیاتور
اینها اساساً فنهایی هستند که بالای رادیاتور قرار می گیرند تا هوای گرم را به داخل اتاق بریزند و باعث می شوند رادیاتور کارایی بیشتری داشته باشد و (از لحاظ تئوری) در هزینه شما صرفه جویی کند. مانند هر «گجت» ، این به نوع خرید شما و اینکه از کدام یک بر می گردد ، برمی گردد.

شیرهای رادیاتور تزئینی
شیرهای رادیاتور تزئینی را نمی توان ضروری دانست (تا زمانی که شیرآلات ندارید) و گزینه های شگفت انگیز زیادی وجود دارد. تاثیری که آنها می توانند بر روی یک طراحی بگذارند قابل توجه است.

رنگ کردن
یک راه عالی برای جدید نگاه داشتن رادیاتور ، و نه ، حتی لازم نیست یک رنگ باشد. به صورت وان یا بصورت اسپری در می آید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

تمیز کردن و ضد عفونی کردن

تمیز کردن و ضد عفونی کردن دو فرایند متفاوت است:

تمیز کردن به معنای حذف فیزیکی میکروب ها ، آلودگی ها و مواد آلی از سطح است.

ضد عفونی کردن یعنی استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن میکروب های موجود در سطوح. تمیز کردن قبل از ضد عفونی کردن مهم است زیرا مواد آلی و آلودگی می توانند توانایی ضدعفونی کننده ها را در از بین بردن میکروب ها کاهش دهند.

ترکیبی از تمیز کردن و ضد عفونی کردن در از بین بردن ویروس COVID-19 بسیار موثر خواهد بود. تمیز کردن باعث کاهش بار خاک روی سطح می شود و به ضد عفونی کننده اجازه می دهد تا ویروس COVID-19 را از بین ببرد. اگر ابتدا سطح با مواد شوینده تمیز نشده باشد ، ضد عفونی کننده ممکن است ویروس را از بین نبرد.

تمیز کردن معمول
محل کار باید حداقل روزانه سطوح را تمیز کند. توجه ویژه باید به سطوح مرتباً لمس شده (به عنوان مثال رومیزی ، دستگیره درب ، کلیدهای روشنایی ، میز ، توالت ، شیر ، ریموت تلویزیون ، سطوح آشپزخانه و دستگیره های کمد). در حالت ایده آل ، پس از تمیز شدن ، سطح نیز باید به طور منظم ضد عفونی شود. همچنین می توانید با استفاده از شوینده و ضد عفونی کننده ترکیبی ، یک تمیز و ضد عفونی 2 در 1 انجام دهید.

سطوح و اتصالات باید مرتباً تمیز شوند:

به وضوح کثیف شده است
توسط تعدادی از افراد به طور مکرر استفاده می شود (به عنوان مثال چرخ دستی ها ، صندوق های پرداخت ، دستگاه های EFTPOS) و
پس از هر گونه ریختن
برای تمیز کردن معمول ، ضد عفونی کننده ها فقط در مواردی ضروری هستند که سطحی به مواد بالقوه آلوده آلوده شده باشد. به همین دلیل ، زمان و هر چند وقت یک محل کار به عنوان بخشی از تمیز کردن معمول باید ضدعفونی کند ، به احتمال وجود مواد آلوده در محل کار بستگی دارد. به عنوان مثال ، در یک فضای خرده فروشی شلوغ که بسیاری از مشتریان و دیگران هر روز وارد یک محل کار می شوند ، ضد عفونی مکرر برای جلوگیری از شیوع COVID-19 توصیه می شود. برعکس ، برای یک کارگر کوچک که هر روز با یک مورد از گیاه کار می کند و تعامل کمی با افراد دیگر دارد ، ضد عفونی معمول علاوه بر تمیز کردن روزانه ممکن است عملی منطقی نباشد.

چگونه می توانم تمیز کنم؟
برای پاکسازی محیط از مراحل زیر استفاده کنید:

هنگام نظافت دستکش بپوشید. دستکش ها باید بعد از هر بار تمیز کردن ، دور ریخته شوند. در صورت لزوم استفاده از دستکش های قابل استفاده مجدد ، از دستکش ها فقط باید برای تمیز کردن مربوط به COVID-19 استفاده شود و نباید برای اهداف دیگر استفاده شود یا بین کارگران به اشتراک گذاشته شود. دستکش های قابل استفاده مجدد را پس از استفاده با مواد شوینده و آب بشویید و بگذارید تا خشک شود. دست ها را بلافاصله پس از برداشتن دستکش با استفاده از آب و صابون یا ضد عفونی کننده دست تمیز کنید.
با استفاده از مواد شوینده و آب کاملاً سطوح را تمیز کنید. همیشه از تمیزترین سطوح تا کثیف ترین سطوح را تمیز کنید. با این کار انتقال میکروب ها به سطوح تمیزتر متوقف می شود و به شما امکان می دهد بیشترین مقدار میکروب را از نظر جسمی حذف و دفع کنید.
در صورت نیاز به استفاده از ضد عفونی کننده ، ابتدا سطح را با استفاده از مواد شوینده تمیز کرده سپس ضد عفونی کننده بزنید یا از مواد شوینده و ضد عفونی کننده ترکیبی استفاده کنید (به بخش بعدی مراجعه کنید). اگر ابتدا سطح تمیز نشود ، یک ماده ضدعفونی کننده میکروب ها را از بین نمی برد. با استفاده از حوله کاغذی یکبار مصرف یا پارچه یکبار مصرف مواد ضدعفونی کننده بزنید. در صورت استفاده از پارچه های یکبار مصرف ، اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده مجدد ، آنها را شسته و خشک می کنند.
اجازه دهید مواد ضد عفونی کننده برای مدت زمان لازم برای از بین بردن ویروس (زمان تماس) که توسط سازنده مشخص شده است ، روی سطح باقی بماند. اگر زمانی مشخص نشده است ، 10 دقیقه بگذارید.

اگر شخصی در محل کار من مشکوک باشد یا تایید کند که دارای COVID-19 است چگونه باید تمیز کنم؟
اگر فردی که در محل کار شما بوده مشکوک یا تایید شده است که به COVID-19 مبتلا است ، باید تمام مناطق آلوده به مشکوک را کاملاً تمیز و ضد عفونی کنید.

تمام مناطقی را که مورد مشکوک یا مورد تأیید COVID-19 استفاده شده است تمیز و ضد عفونی کنید. قبل از تمیز کردن و ضد عفونی کردن ، منطقه آسیب دیده را ببندید. در صورت امکان درها و پنجره ها را خارج کنید تا گردش هوا افزایش یابد و سپس تمیز کردن و ضد عفونی را آغاز کنید.

سطوح سخت را با استفاده از هر دو تمیز و ضدعفونی کنید: یک تمیز کننده فیزیکی با استفاده از مواد شوینده و آب و به دنبال آن یک محلول سفید کننده 1000 ppm (تمیز 2 مرحله ای) ، به عنوان مثال ، سفید کننده های خانگی یا محلول های سفید کننده درجه بیمارستان که به راحتی از فروشگاه های خرده فروشی در دسترس هستند. محلول های سفید کننده باید روزانه تازه شوند.
یک تمیز کننده فیزیکی با استفاده از یک شوینده ترکیبی و 1000 ppm محلول سفید کننده (2 در 1 تمیز) ساخته شده روزانه از یک محلول غلیظ (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستیابی به محلول صاف کننده صحیح به وب سایت وزارت بهداشت مراجعه کنید).
پس از اتمام تمیز کردن و ضد عفونی کردن ، پارچه های یکبار مصرف ، PPE و روکش ها را در یک کیسه زباله پلاستیکی قرار دهید ، آن را درون کیسه زباله دیگری قرار دهید (دو کیسه ای) و کیسه را در زباله های عمومی دور بریزید.

نیازی به تعطیلی کل محل کار نیست ، در حالی که نظافت و ضد عفونی انجام می شود ، به ویژه اگر فرد آلوده یا مشکوک به آلودگی فقط قسمت هایی از محل کار را بازدید کرده باشد. با این وجود تمیز کردن و ضد عفونی کردن باید قبل از بازگشت کارگران به مناطق آسیب دیده انجام شود.

اینکه آیا شما نیاز به تعلیق در محل کار خود دارید ، به عواملی از جمله اندازه محل کار ، ماهیت کار ، تعداد افراد و مناطق مشکوک به آلودگی در محل کار شما بستگی دارد.

کسانی که منطقه ای از آلودگی مشکوک را تمیز می کنند باید به تجهیزات محافظت شخصی (PPE) مناسب مجهز شوند. این شامل دستکش یکبار مصرف و عینک ایمنی برای محافظت در برابر پاشش شیمیایی است. در صورت وجود آلودگی قابل مشاهده با ترشحات تنفسی یا سایر مایعات بدن در منطقه ، پرسنل نظافت نیز باید از یک پیش بند یکبار مصرف استفاده کنند. اگر فرد مشکوک یا تایید شده به COVID-19 در منطقه ای است که باید تمیز شود (به عنوان مثال اتاق هتل) ، ماسک جراحی بزنید و از او بخواهید که در صورت امکان پا به بیرون بگذارد.

دستان خود را با استفاده از آب و صابون حداقل به مدت 20 ثانیه تمیز کنید ، یا در صورت عدم امکان ، ضد عفونی کننده دست با حداقل 60٪ اتانول یا 70٪ ایزوپروپانول به عنوان ماده فعال] قبل از قرار دادن و پس از برداشتن PPE.

تجهیزات تمیز کننده شامل سر و پارچه های پاک کن باید با استفاده از آب گرم شسته و قبل از استفاده مجدد کاملا خشک شوند. تجهیزات نظافتی مانند سطل ها باید با یک دسته ضد عفونی کننده جدید تخلیه و تمیز شود و قبل از استفاده مجدد اجازه خشک شدن کامل داده شود.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

چگونه یک رستوران تمیز کنیم

در اینجا چند نکته از خط مقدم آورده شده است تا اطمینان حاصل کنید که نظافت شما فضایی را ایجاد می کند که مشتریان و بخش بهداشت را راضی نگه می دارد.

این احتمالاً عشق به غذا است که شما را به کار رستوران سوق می دهد ، بنابراین اگر نسبت به کارهای پیش پا افتاده در اداره یک رستوران مانند تمیز کردن آن عشق و علاقه خاصی نداشته باشید ، قابل درک است. اما اکنون بیش از هر زمان دیگری ، با شیوع آنفولانزا و COVID-19 ، رستوران شما باید از بهداشتی ترین سرویس بهداشتی باشد که تاکنون برای محافظت از میهمانان و کارمندان در برابر بیماری است.

وقتی نوبت به آن می رسد ، سمپاشی رستوران ها در حال حاضر برخی از منظم ترین مکان های عمومی اطراف هستند. شما احتمالاً قبلاً کارهای زیادی را برای جلوگیری از شیوع میکروب در رستوران خود انجام داده اید - تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که ضد عفونی کننده را افزایش دهید ، پروتکل شستشوی دست خود را افزایش دهید و اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در این زمینه حضور ندارند. من بیمار به کار می آیم اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما می دانند که هیچ چیزی بیش از سلامتی آنها و مشتریان شما مهم نیست.

یک نظرسنجی که در سال 2016 توسط هریس نظرسنجی به صورت آنلاین انجام شد ، نشان داد که 93٪ از بزرگسالان در ایالات متحده اگر قبلاً نوعی نقص در این مرکز را تجربه کرده باشند ، از ورود مجدد به یک مرکز بازدارند. این موارد شامل موارد معمول مربوط به تمیزی رستوران ، از جمله بوی بد عمومی ، دستشویی های کثیف و سطوح ناپاک است. و اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مردم در جستجوی این نوع موضوعات هستند.

CDC می گوید که تصور می شود COVID-19 از طریق تماس نزدیک با یکدیگر و از طریق سرفه و عطسه ، از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. در طی یک بحران بهداشتی مانند این ، توصیه های CDC را برای مشاغل دنبال کنید. تعداد دفعاتی که توسط کارکنان برای پاکسازی مناطقی که مرتباً لمس می شوند مانند دستگیره درها و کیوسک های صفحه لمسی را افزایش دهید و از همه کارمندان بخواهید دست های خود را به دفعات بیشتری نسبت به حالت معمول بشویند ، مانند کاری که در Starbucks و Dunkin انجام می دهند. و اغلب به کارمندان خود یادآوری کنید که شستشوی مناسب دست 20 ثانیه طول می کشد. این امر به ویژه در هنگام عجله بسیار مهم است ، بنابراین اگر برای کاهش بار تمیز کردن اضافی در هر شیفت به یک نفر اضافی در کارکنان نیاز دارید ، راهی برای کار کردن آن پیدا کنید.

در این مقاله ، ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه یک رستوران را به صورت بخش به بخش تمیز کنید ، با برخی از توصیه های کلی در مورد روش های بهداشتی و پروتکل که اولویت ایمنی مهمان است.

در این قسمت درباره تمیز کردن یک رستوران ، خواهید آموخت:

نحوه تمیز کردن هر بخش از یک رستوران (جلوی خانه ، بار ، پشت خانه)

لوازم نظافتی مورد نیاز برای ایمن و بهداشتی نگه داشتن رستوران شما

بهترین روشهای نظافت رستوران

و فقط برای اینکه بدانید ، این محتوا فقط برای اطلاع رسانی است و به عنوان مشاوره حقوقی ، حسابداری ، مالیاتی ، منابع انسانی یا سایر مشاغل در نظر گرفته نشده است. شما مسئول انطباق خود با قوانین و مقررات هستید. برای مشاوره ویژه شرایط خود با وکیل یا مشاور مربوطه تماس بگیرید.

نظافت رستوران: از جلو (خانه) به عقب (خانه)
لیست چک جلوی نظافت منزل
جلوی خانه شما اولین احساسی است که میهمانان هنگام ورود به رستوران شما احساس می کنند و باید فضایی باشد که باعث شود آنها در طول تجربه ناهار خوری خود به خصوص در این روزها احساس راحتی کنند. اینجاست که ظاهر همه چیز است. اطمینان حاصل کنید که میهمانان شما می بینند که شما نظافت را افزایش داده اید.

تمیز کردن لوازم مورد نیاز:

پاک کننده های اسپری سطح و شیشه.

محلول ضد عفونی کننده (سفید کننده).

پارچه های تمیز.

جاروب

Mop و سطل آب گرم و صابون.

خلاuum برای مناطق فرش شده و گوشه هایی که به سختی قابل دسترسی است.

شوینده حمام و برس توالت فرنگی.

لوازم کاغذی مانند دستمال توالت ، حوله کاغذی ، و دستمال سفره.

در طول شیفت:

سطوح پرترافیک مانند دستگیره درها ، نرده ها ، صندلی ها و صفحه های میز را هر چند بار که نیاز دارید اسپری کرده و پاک کنید. در طول یک بحران بهداشتی ، از یک کارمند بخواهید این کار را خیلی بیشتر از حد معمول انجام دهد.

در طول یک بحران بهداشتی ، همچنین لازم است که چاشنی های عمومی را که معمولاً روی میز زندگی می کنند مانند بطری های سس گوجه فرنگی بردارید و آنها را فقط در صورت درخواست تهیه کنید - و بعد از هر بار استفاده آنها را پاک کنید.

پنجره ها و درهای شیشه ای را تمیز کنید و از لکه ها و لکه ها جلوگیری کنید.

بررسی کنید که هر میز دارای تنظیمات تمیز و کاملاً مجهز باشد.

به طور دوره ای سرویس بهداشتی را از نظر تمیزی بررسی کنید.

هنگام خاموش کردن:

ظروف نقره و دستمال را برای شیفت بعدی آماده کنید.

منوها را اسپری کرده و پاک کنید.

تمام صفحه های میز را اسپری کرده و پاک کنید.

سطوح حمام را کاملا تمیز و تمیز کنید.

جارو و کفپوش ها را بشویید.

خرده ریزها یا خرده ریزهای فرش را با جاروبرقی تمیز کنید.

یک بار در هفته:

جاهایی که دسترسی به آنها دشوار است را جاروبرقی کنید.

همه وسایل و سطوح ثانویه را گردگیری کنید.

تمام سطوح شیشه ای و آینه ها را اسپری کرده و پاک کنید.

توالت ها را تمیز و تمیز کنید.

به هر گونه گیاه زنده تمایل داشته باشید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

مواردی که باید در مورد پاشش درخت بدانید

سمپاشی درختان و همچنین هرس درخت ، از بین بردن درخت و سایر خدمات قسمت اصلی هر برنامه مراقبت از درخت است. امروزه تقریباً تمام شرکت های مراقبت از درخت در ارائه خدمات سمپاشی درخت تخصص دارند. سمپاشی درخت برای کنترل حشرات و آفات درختی انجام می شود. این روش می تواند هم برای درمان درختان آلوده به اشکالات و هم برای جلوگیری از حشرات یا آفات بیماری روی درختان سالم انجام شود. در اینجا ، ما قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد درخت پاشی به اشتراک بگذاریم.

انتخاب تجهیزات مناسب برای درخت پاشی

مهم است که بدانید روش سمپاشی درخت شامل استفاده از تجهیزات ویژه است. امروزه پزشکان مراقبت از درخت از تجهیزات سمپاشی درخت در انواع و اندازه های مختلف استفاده می کنند. درختکاران می توانند از سمپاش های کوچک و یا از صندوق های مخزن بزرگ در کار خود استفاده کنند.

شایان ذکر است که هر وضعیت متفاوت است و نیاز به استفاده از تجهیزات مختلف درخت پاشی دارد. پس از تجزیه و تحلیل دقیق اوضاع و ارزیابی عواملی مانند اندازه درخت ، گونه های درخت و همچنین انواع اشکالات مورد نیاز برای درمان ، یک درختکار تجهیزات مناسبی را برای انجام سمپاشی درخت انتخاب می کند.

چه درختانی باید اسپری شوند؟

چه درختانی باید سمپاشی شوند؟ داده های آماری نشان می دهد که درختان میوه در مقایسه با سایر گونه های درخت بیشتر مورد حمله حشرات ، آفات و بیماری های مختلف قرار می گیرند. به همین دلیل آنها باید به صورت دوره ای اسپری شوند. برخلاف درختان میوه ، درختان منظره بندرت با مشکل آفت روبرو می شوند.

آیا تشخیص اینکه درختان شما برای سمپاشی چیست مشکل است؟ بدیهی است که کمک پزشک مراقبت از درخت در چنین شرایطی بی اندازه است. یک درختکار به شما کمک می کند بفهمید کدام درختان شما از آفات یا بیماری رنج می برند و بنابراین باید اسپری شوند.

چه موقع اسپری درختان است؟

هنگامی که زمان سمپاشی درختان فرا رسیده است برای دستیابی به نتایج موثرتر در سمپاشی درختان ، یک درختکار باید زمان بیشترین فعالیت آفات باگ را تعیین کند.

در حقیقت ، روش های مختلفی برای تجزیه و تحلیل فعالیت حشرات وجود دارد. این روزها ، پزشکان مراقبت از درخت برای تعیین بهترین زمان برای سمپاشی درخت یا از روزهای درجه رشد یا از شاخص های فنولوژیک استفاده می کنند.

واقعیت این است که فعالیت حشرات درختی به طور قابل توجهی به درجه حرارت جو بستگی دارد. پزشکان مراقبت از درخت ، دمای جو و مقدار گرمای جمع شده در هوا را به دقت تجزیه و تحلیل می کنند. پس از آن ، با استفاده از فرمول های خاص ، هنگام فعال شدن اشکالات ، اصطلاحاً Growing Degree Days را کشف می کنند.

لازم به ذکر است که برخی از حشرات در طول دوره شکوفه دادن به درختان فعال می شوند. شاخص های فنولوژیکی نقشی اساسی در تعیین فعالیت حشرات دارند. این شاخص به باغداران درک بهتری از زمان سمپاشی درختان می دهد.

برنامه های اسپری درخت

صاحبان خانه باید بدانند که امروزه دو نوع برنامه اصلی اسپری درخت وجود دارد. اینها اسپری های درختی هدفمند و اسپری های درختی دوره ای هستند.

هدف اصلی سمپاشی های درختی هدف کنترل آفات درختان است. خوب است بدانید که انجام سم پاشی به موقع برای کنترل موفقیت آمیز حشرات و آفات درختی بسیار مهم است. به همین دلیل این روش سمپاشی درختی هدفمند برای دوره های خاصی از سال برنامه ریزی شده است.

برنامه سمپاشی های دوره ای درختی شامل بازرسی دقیق از درختان و همچنین کاشت منظره است. در بازرسی های منظم ، یک درختکار تعیین می کند که کدام یک از درختان شما می تواند توسط آفات مورد حمله قرار گیرد. سرانجام ، یک درختکار این درختان را تحت درمان قرار می دهد.

هنگامی که برای اولین بار درختان میوه خود را انتخاب کردید ، احتمالاً آنها را از فهرست درختان انتخاب کرده اید. برگ های براق و میوه های براق در تصاویر فریبنده هستند و نوید یک نتیجه خوشمزه را پس از چند سال حداقل مراقبت می دهند. متأسفانه ، درختان میوه گیاهان بی دغدغه ای نیستند که ممکن است امیدوار باشید. آفات و بیماری ها درختان میوه در هر قسمت از کشور را تحت تأثیر قرار می دهند. سمپاشی درختان میوه بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات است و هنگامی که در زمان مناسب سال انجام شود بهترین عملکرد را دارند. بیایید درباره زمان پاشیدن درختان میوه بیشتر بدانیم. جدول زمانبندی اسپری درخت میوه نکات مربوط به زمان مناسب سمپاشی درختان میوه به طور معمول به انواع اسپری های استفاده شده بستگی دارد. در اینجا متداول ترین انواع برای سمپاشی درختان میوه و بهترین زمان برای سمپاشی درختان برای جلوگیری از مشکلات آینده وجود دارد. اسپری برای اهداف عمومی - ساده ترین راه برای مراقبت از تمام آفات و مشکلات احتمالی درختان میوه ای استفاده از مخلوط اسپری برای اهداف عمومی است. نیازی به شناسایی آفات و بیماری هایی که درخت شما را آزار می دهد نیست و این موارد شما را حتی ممکن است از دست بدهید. برچسب را چک کنید و از مخلوطی استفاده کنید که فقط برای استفاده از درختان میوه دارای برچسب باشد. اسپری های خفته - برای مراقبت از حشرات مقیاس دار ، از ماده ای به نام روغن خواب استفاده کنید. از روغنهای خفته باید در اوایل بهار ، قبل از شروع باز شدن جوانه های برگ ، استفاده شود. در صورت استفاده از درختان هنگام کاهش دما به زیر 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) ، آنها می توانند به درختان آسیب برسانند ، بنابراین قبل از استفاده از این روغن ها ، هوا را برای هفته آینده بررسی کنید. اکثر درختان میوه فقط به روغنهای خوابانده شده که هر 5 سال یکبار اعمال می شوند نیاز دارند ، مگر اینکه مشکل زیادی در منطقه داشته باشد. اسپری های قارچ کش - در اوایل فصل از اسپری قارچ کش برای از بین بردن بیماری پوسته مانند هلو استفاده کنید. برای استفاده از این اسپری می توانید کمی بیشتر در بهار صبر کنید ، اما این کار را قبل از باز شدن برگ ها انجام دهید. این قارچ کشهای هدف کلی همیشه باید مورد استفاده قرار بگیرند که دمای روز به طور ثابت در حدود 60 درجه فارنهایت باشد (15 درجه سانتیگراد). اسپری حشره کش - هنگام مراقبت از اکثر آفات درختان میوه از اسپری حشره کش استفاده کنید. تنها استثنا در این قانون برای مصارف خانگی احتمالاً پروانه کادلینگ است. برای مراقبت از این حشره معمولی ، دو هفته بعد از ریزش گلبرگ ها ، درختان را دوباره سمپاشی کنید و یک بار آخر در اواسط تابستان مراقبت از پروانه های نسل دوم را که اغلب می رسد ، انجام دهید. مهم نیست که از چه نوع اسپری بر روی درختان میوه خود استفاده می کنید ، مراقب باشید هرگز فقط هنگام باز شدن شکوفه ها از آنها استفاده نکنید. با این کار از آسیب رساندن به زنبورهایی که برای گرده افشانی و رشد میوه بسیار مهم هستند جلوگیری می شود.

برای دریافت خدمات در خدمت از ما، می توانید به https://khedmatazma.com/prices بروید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۰۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

قطع کننده مدار شما مرتباً متوقف می شود ، حالا چه؟

یک وضعیت معمول در برخورد با قطع کننده مدار قطع شده است (و اگر از جعبه فیوز با قابلیت اطمینان کمتری ارتقا نیافته اید ، به آقای Electric® تماس بگیرید).

وقتی قطع کننده مدار قطع می شود ، یک اتاق یا یک خانه کامل را در تاریکی و بدون برق ترک می کند ، اما حل مسئله معمولاً ساده است.

در هنگام قطع شدن قطع کننده مدار چه باید کرد
هنگامی که موج انرژی بیش از حد مدار را بارگیری می کند ، مانند برخورد صاعقه یا خروجی فشار زیاد که جریان زیادی از آن خارج می شود ، ضمانت قطع کننده این است که مدار را به موقعیت خاموش تغییر دهید. با دنبال کردن این سه مرحله آسان می توانید قدرت خود را پس بگیرید:

تمام چراغ ها و وسایل خانه را که تحت تأثیر قطعی برق قرار دارند خاموش کنید. هرچه می توانید به وضعیت خاموش تغییر دهید. اگر تلویزیون شما خاموش است و سوئیچ خاموش دستی ندارد ، آن را از برق بکشید. بهتر است هنگام قطع شدن قطع کننده مدار ، هیچگونه کشش الکترونیکی نداشته باشید (در مرحله 3 زیر) ، یا ممکن است آسیب بیشتری وارد شود. به عنوان مثال ، افزایش ناگهانی قدرت می تواند بر روی رایانه منزل ، فن یا سیستم بازی شما تأثیر منفی بگذارد.
جعبه مدار خود را پیدا کرده و کلیدهای شکن را در موقعیت OFF جستجو کنید. بعضی از قطع کننده های مدار در صورت خاموش بودن رنگ قرمز یا نارنجی دارند.
شکن را از حالت OFF به ON برگردانید. سپس ، به سادگی وسایل و دستگاه هایی را که در مرحله 1 خاموش کرده اید دوباره روشن کنید و حال شما خوب است. اگر مدام قطع کننده مدار شما قطع می شود ، وقت آن است که با یک متخصص مانند آقای الکتریک تماس بگیرید.
آیا قطع کننده مدار شما مرتباً مرتب می شود؟
اگر قطع کننده مدار مرتباً از پا می افتد ، ممکن است یک مسئله جدی وجود داشته باشد ، که اغلب به دلیل سایش و پارگی خود قطع کننده مدار رخ می دهد و نیاز به نصب یک مدار جدید دارد.

قطع متناوب قطع کننده مدار که در اثر سایش و پارگی قطع کننده مدار ایجاد می شود ، معمولاً به دلیل یکی از موارد زیر است:

اتصال کوتاه: اتصال کوتاه معمول است ، اما به طور بالقوه خطرناک است. این زمانی است که یک "سیم گرم" در حال اتصال به یک سیم خنثی در یک پریز برق است ، که باعث می شود جریان زیادی از مدار جریان یابد و گرما ایجاد کند. قطع کننده مدار در مواردی از این دست به طور خودکار خاموش می شود تا از آتش سوزی برق جلوگیری کند.
مدار Overloaded: یکی دیگر از موارد معمول ، مدار ساده و بیش از حد مجاز است. اگر سیستم الکتریکی شما یا مدارهای خاصی نتوانند آمپرهایی را که از مدار می آیند کنار بیاورند ، قطع کننده را برمی گرداند و احتمالاً به لوازم الکترونیک آسیب می رساند یا حتی آتش سوزی ایجاد می کند.
خطای زمین: این زمانی است که سیم گرم و سیم زمین لخت هر دو جعبه فلزی را که در آنها قرار دارد را لمس می کنند. این یک واکنش زنجیره ای ایجاد می کند که باعث می شود برق بیش از آنچه قرار است در مدار جریان داشته باشد ، که به طور مکرر قطع کننده را قطع می کند. خطای زمین یا افزایش خطای زمین معمولاً باعث سوختن دهانه خروجی می شود.
اگر قطع کننده مدار شما مرتباً قطع می شود ، برای بررسی وضعیت از آقای الکتریک تماس بگیرید. بازرسی های ایمنی برق یکی از تخصص های ماست و آقای الکتریک سطحی از راحتی ، ایمنی ، قابلیت اطمینان و حرفه ای را ارائه می دهد که به میلیون ها نفر خدمت کرده است.

فکر می کنید سیستم گرمایشی یا سرمایشی شما ممکن است بیش از آنچه که باید انرژی مصرف می کند؟ با Aire Serv ، بخشی از خانواده Neighbourly از متخصصان خانه سازی تماس بگیرید. Aire Serv می تواند هر مشکلی را که ممکن است در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی برای شما پیش بیاید ، تشخیص داده و خدمات رسانی کند.

این وبلاگ فقط توسط آقای الکتریک برای اهداف آموزشی در دسترس قرار گرفته است تا اطلاعات عمومی و درک عمومی در مورد موضوع خاص فوق را در اختیار خواننده قرار دهد. وبلاگ نباید به عنوان جایگزین یک متخصص برق مجاز در ایالت یا منطقه شما استفاده شود. قبل از انجام هر پروژه خانگی ، با قوانین شهر و ایالت مشورت کنید.

۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

مقدمه ای بر تمیز کردن فاضلاب

سه دلیل اصلی برای استفاده از پاک کننده فاضلاب ترکیبی وجود دارد: ایمنی ، کارایی و ظرفیت

این محتوا توسط Vactor Manufacturing حمایت مالی می شود. محتوای حمایت شده توسط مشتری مجاز است و لزوماً نظرات انتشارات COLE را منعکس نمی کند. سیاست حفظ حریم خصوصی ما را مشاهده کنید.
نیاز به حفظ محیطی تمیز و بهداشتی مناسب برای زندگی و کار انسان ها در شهرداری های جهان مشترک است. این شامل ارائه سیستمی برای انتقال کارآمد فاضلاب (فاضلاب) و آب طوفان همراه با مواد جامد از طریق سیستم جمع آوری از منبع به یک مکان تصفیه و دفع امن محیط زیست است.

سیستم جمع آوری فاضلاب به طور معمول شبکه ای از لوله ها ، منهول ها ، محل های تمیز کردن ، تله ها ، سیفون ها ، ایستگاه های بالابر و سایر سازه های مورد نیاز برای جمع آوری تمام فاضلاب از یک منطقه و انتقال آن به تصفیه خانه یا سیستم دفع است. برخی از سیستم ها "سیستم های ترکیبی" هستند که برای جمع آوری فاضلاب بهداشتی و رواناب طوفان یا آب های سطحی طراحی شده اند.

سیستم های فاضلاب می توانند در بالا یا زیر زمین واقع شوند ، به طور معمول به موازات خیابان ها ، مسکن ، سازه های تجاری و مسکونی حرکت می کنند. این سری از لوله ها و آبشارها به عنوان سیستم های جریان جاذبه مهندسی می شوند که برای کمک به جریان مواد در درجه کمی ساخته شده اند.

سرعت
بیشتر فاضلاب ها برای انتقال مواد با سرعت 2 فوت در ثانیه طراحی شده اند. وقتی سرعت به زیر این سرعت کاهش می یابد ، مواد جامد از جریان پایین لوله خارج می شوند ، ظرفیت جریان را کاهش می دهند و در نهایت ممکن است باعث توقف شوند. اگر فاضلاب برای دبی بیشتر از 10 فوت در ثانیه طراحی شده باشد ، مواد جامد می توانند در هنگام استفاده کم از جریان جدا شوند. در سرعتهای بالا هنگامی که آب جهت را تغییر می دهد ، پاشش رخ می دهد ، بوها را آزاد می کند و خوردگی سازه های بتنی را تسریع می کند.

توقف ها
توقف در اثر انسداد در لوله مانند ریشه ، چربی ، بقایا ، شکستگی لوله یا خرابی مفصل ایجاد می شود. در سیستم های فاضلاب نیز ممکن است مشکلاتی پیش بیاید:

این سیستم ها با قابلیت جریان ناکافی برای منطقه مورد استفاده مهندسی شده اند ، یا جامعه رشد غیرمنتظره جمعیت را تجربه می کند.
سیستم های مجموعه به صورت طراحی شده نصب نشده اند ، که منجر به ساخت و ساز نادرست ، بازرسی ضعیف یا کوتاه مدت با پیشنهاد کم است.
درزهای مشترک به دلیل حرکات زمین ، لرزش ناشی از ترافیک ، ته نشینی یا اختلال در ساخت و ساز آسیب دیده اند.
اتصالات لوله در اثر رشد ریشه گیاه و درخت آسیب دیده است.
قطع جریان جزئی یا کامل ممکن است در اثر انسداد در فاضلاب ایجاد شود. هنگامی که یک توقف رخ می دهد ، مواد پشتیبان تهیه می شود و در نهایت سیستم را تا نقطه انسداد سرریز می کند. خیابان ها ، خانه ها و مشاغل می توانند از آوار آسیب ببینند. سلامت انسان با شرایط غیر بهداشتی و شیوع میکروب ها و بیماری ها تهدید می شود.

رواناب آب طوفان
رواناب آب طوفان اغلب سنگ ریزه ، شن ، برگ و سایر بقایای خیابان را به همراه دارد. این مواد اغلب پس از بارندگی در سیستم پایین می آید و باعث ایجاد تجمع در سیستم فاضلاب طوفانی می شود. وقتی آب باران دیگر نتواند به پایین سیستم وارد شود زیرا لوله ها و آبریزها مسدود شده است ، خیابان ها دچار آبگرفتگی می شوند که این امر شرایط سفر خطرناک یا صعب العبور را ایجاد می کند.

بازرسی و تمیز کردن معمول
انجام بازرسی و تمیز کردن معمول بهترین راه برای عملکرد صحیح سیستم فاضلاب یا طوفان است. سیستم های فاضلاب در سراسر جهان در بسیاری از جزئیات از جمله نوع مواد لوله ، شکل ، اندازه و مکان متفاوت هستند. صرف نظر از این متغیرها ، سیستم های فاضلاب باید به طور مرتب تمیز شوند تا از حرکت ایمن و سازگار مواد اطمینان حاصل شود.

پاک کننده های فاضلاب با ترکیب آب جوش فشار بالا و منبع خلا-جریان بالا برای تمیز کردن لوله ها و پاک کردن مواد با جاروبرقی باعث انسداد می شوند تا جریان طبیعی فاضلاب را بازیابی و حفظ کنند.

نحوه کار یک تمیز کننده فاضلاب
به عبارت بسیار ساده ، یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی از آب ، انتقال هوا و حمل و نقل مواد به:

هوا را به سمت بالا و در امتداد رونق حرکت دهید تا جایی که وارد بدن آوار شود
با ورود هوا به بدن آوار ، سرعت جریان هوا را تغییر دهید تا مواد زائد آزاد شده و به بدن آوارها ریخته شود
هوا را از بدن آوار در اتصال لوله عقب و به داخل فن منتقل کنید
هوا را از طریق سیستم خلاuum حرکت داده و به جو وارد شوید
چرا باید از پاک کننده فاضلاب ترکیبی استفاده کرد؟
سه دلیل اصلی برای استفاده از پاک کننده ترکیبی فاضلاب وجود دارد:

ایمنی
بهره وری
ظرفیت
ایمنی
مجهز کردن خدمه خود به یک ماشین تمیز کننده فاضلاب ترکیبی ایمن تر از ورود به سیستم فاضلاب برای از بین بردن دستی انسداد است. اپراتور با خیال راحت از خطرات بهداشتی کار فاضلاب و همچنین خطرات شغلی مربوط به ورود به یک فضای محدود حذف می شود.

بهره وری
یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی از هر روش دیگری برای تمیز کردن یک خط فاضلاب ، از جمله از بین بردن دستی انسداد یا پرت کردن خط ، کارآمدتر است. یک دستگاه ترکیبی به سرعت انسداد را پاک می کند ، کل لوله را تمیز می کند و موادی را که باعث انسداد شده است ، از بین می برد و به عمر طولانی تر سیستم فاضلاب کمک می کند. یک ماشین ترکیبی از آب فشار بالا برای شستشوی لوله و شکستن انسداد استفاده می کند و بقایای لوله را به سمت پایین و به سمت شلنگ خلا می برد. شیلنگ خلاuum بقایای موجود در لوله را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به خارج کردن مواد به صورت دستی یا روشهای دیگر ، از بین می برد.

پاک کننده های ترکیبی فاضلاب می توانند مایعات اضافی را که به داخل بقایای موجود در داخل فاضلاب وارد می شود ، پس از تمیز کردن ، از بین ببرند. این ضبط اجازه می دهد تا اپراتور سفرهای اضافی به محل تخلیه را در طول روز از بین ببرد ، آنها را در محل کار نگه دارد و به جای اینکه ماشین را بین محل کار و محل تخلیه برود ، به شیوه ای کارآمد کار کند. پس از برطرف شدن انسداد و جریان آزادانه لوله ، محلول گیری انجام می شود.

آب اضافی موجود در مخزن بقایای داخل خط فاضلاب ریخته می شود و به سیستم فاضلاب اجازه می دهد تا آب را به تصفیه خانه فاضلاب منتقل کند. مواد جامد و بقایای موجود در بدن آوار باقی مانده و باعث کاهش وزن و بار واحد ترکیبی می شود. اپراتور به راحتی مجبور است مخازن آلومینیوم را با آب پر کرده و به محل کار بعدی برسد. در پایان روز ، بدن آوار باید پر از مواد جامد و باقی مانده باشد ، وزن کم آب اضافی به محل تخلیه منتقل می شود.


ظرفیت
یک دستگاه فاضلاب ترکیبی می تواند 5 تا 15 یارد مکعب مواد ، از جمله مایعات و جامدات را در بدن آوار حمل کند. سوار بر یک شاسی موجود در بازار ، اپراتور می تواند مواد را به سرعت به محل تصفیه یا دفع انتقال داده و به منطقه کار برگرداند تا روند تمیزکاری ادامه یابد.

یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی بیش از یک پرنده تریلر آب بیشتری در مخازن آب حمل می کند. همچنین این مزیت بارز در از بین بردن مواد انسداد دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن فاضلاب یا کسب اطلاعات در مورد پاک کننده فاضلاب ترکیبی Vactor 2100i و برنامه ریزی یک نمایش ، لطفاً به سایت www.vactor.com مراجعه کنید یا به نمایندگی محلی Vactor خود مراجعه کنید.

۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات

چه انتظاری از شستشوی کامل اتومبیل دارید

هیچ کس دوست ندارد در اتومبیل کثیف دور بزند. بنابراین وقتی در بیرون قدم می زنید و می فهمید ماشین شما بسیار کثیف تر از آن است که فکر می کردید ، طبیعی است که بخواهید در اسرع وقت در مورد آن کاری انجام دهید. از نظر کاری که می توانید در مورد آن انجام دهید ، چند گزینه مختلف در دسترس است. با این حال ، دو موردی که برجسته می شوند یک شستشوی سریع و کارواش کامل سرویس هستند.

در Wetzone Car Wash ، ما می فهمیم که شما همیشه نیازهای تمیزکاری یکسانی برای ماشین خود ندارید. به همین دلیل ما هم بسته های شستشوی سریع و هم سرویس های کامل شستشوی ماشین را ارائه می دهیم. با ارائه هر دو گزینه در بسته های مختلف ، ما قادر به ارائه خدمات عالی به همه کسانی که از ما بازدید می کنند با قیمت های بسیار جذاب ارائه می دهیم.

اگر معمولاً تمیز نگه داشتن ماشین خود را دنبال می کنید و فقط به یک شستشوی سریع نیاز دارید ، بسته های شستشوی سریع ما راهی برای انجام این کار هستند. اما اگر اتومبیل شما در حال حاضر تحت سناریوی که در بالا توضیح دادیم قرار دارد ، یکی از بسته های کامل سرویس کارواش دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید.

انتخاب کارواش کامل سرویس کامل

اکنون که می دانید چرا ماشین شستشوی کامل اتومبیل راهی است که باید طی کند وقتی وسیله نقلیه شما خاک و آلودگی زیادی را جمع کرده است ، تنها سوال دیگری که باید پاسخ دهید اینست که کدام بسته را تهیه کنید. اولین بسته پیشنهادی ما Wetzone Deluxe است. با استفاده از این بسته ، یک تونل شستشوی نرم لمسی دریافت می کنید. به دنبال آن خلا interior داخلی ایجاد می شود ، سپس گرد و غبار کنسول ، داش و لیوان ها را غبارگیری می کند. این تجربه با خشک شدن حوله دستی به پایان می رسد.

بسته بعدی ما معاملات چرخ است. این گزینه ایده آل است اگر نه تنها بخواهید ماشین خود را فوق العاده تمیز کنید ، بلکه برای مدتی آن را براق و تازه نگه دارید. این بسته شامل هر آنچه در Deluxe است ، همچنین تهویه مطبوع شفاف و موم فوم سه گانه است. چرخ ها با دست تمام می شوند و درخشش تایر به صورت دستی اعمال می شود.

بسته دیگری که ما ارائه می دهیم ویژه چرخ ها و موم داغ ماست. اگر می خواهید ماشین شما به همان اندازه که هنگام خرید برای اولین بار ماشین خود را چرخانده است ، چرخش داشته باشد ، از نتیجه این بسته بسیار خوشحال خواهید شد. علاوه بر همه چیزهای جالب در بسته The Wheel Deal ، شما همچنین موم داغ و درخشش همراه با محافظ زنگ زیر بدنه دریافت خواهید کرد.

خدمات اکسپرس و جزئیات کامل نیز

از آنجا که ما می خواهیم دقیقاً همان چیزی را که مشتریان برای وسیله نقلیه خود نیاز دارند به آنها ارائه دهیم ، خدمات سریع و جزئیاتی را نیز ارائه می دهیم. خواه به دنبال شامپوی فرش ، تمیز کردن صندلی یا موم سیلر مصنوعی باشید ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ما نه تنها خدمات کاملی با جزئیات کامل ارائه می دهیم ، بلکه با ارائه خدمات متعدد در کنار هم صرفه جویی در هزینه های پیشنهادی سریع را امکان پذیر می کنیم.

با دو مکان عالی در هوستون و دیگری در بهار ، Wetzone تهیه یک کارواش کامل سرویس را تجربه ای عالی می کند. امروز توقف کنید تا ببینید که وقتی ماشین شما بی عیب و نقص تمیز است ، چقدر خوب می تواند ظاهر شود!

اگر بخواهید ظاهر خوبی داشته باشد و به خوبی کار کند ، هر از چندی یک ماشین شستشوی کامل به ماشین خود بدهید.

یک کارواش کامل سرویس فقط یک حمام صابونی طولانی برای وسیله نقلیه شما نیست. برخی از بسته ها شامل تمیز کردن فضای داخلی به علاوه چند سرویس اضافی مانند بررسی میزان مایعات در موتور شما و فشار هوا در لاستیک ها است. دیگران برای هر سرویس اضافی که درخواست می کنید هزینه های اضافی را دریافت می کنند.

قبل از انجام کارواش کامل سرویس ، س Askال کنید
امروز با وجود گزینه های مختلف شستشوی اتومبیل تجاری در بازار ، برای شما مهم است که بدانید چه چیزی را باید با پول خود بدست آورید و چه چیزی را نباید بدست آورید. با متصدی کارواش صحبت کنید تا بفهمید قصد دارد با ماشین شما چه کاری انجام دهد و سپس بررسی کنید که آیا هنگام بازگشت اتومبیل به شما ، همان کارها واقعاً انجام شده است یا خیر. به هر حال ، باید درمورد مبلغی که در پایان روز پرداخت خواهید کرد ، واضح باشید. به سرنشین اجازه ندهید که ماشین را کنترل کند. در غیر این صورت او قیمت ها را جمع آوری می کند و خدماتی را انجام می دهد که ماشین شما هنوز واقعا به آنها نیازی ندارد.

اگر با بسته های شستشوی اتومبیل کامل سرویس تجاری آشنایی ندارید - یعنی اگر ترجیح می دهید خودتان شستشو را درست در گاراژ خود انجام دهید - باید قبل از تعیین وقت ملاقات ، مغازه هایی را که در منطقه شما ارائه می دهند بفروشید.

در اینجا برخی از ملاحظاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب بسته کامل کارواش کامل سرویس متناسب با بودجه و ترجیحات خود به خاطر بسپارید:

شستشوی دست در مقابل سیستم تسمه نقاله
اکثر تاسیسات مدرن کارواش از سیستم های خودکار برای تمیز کردن سریع و کارآمد وسایل نقلیه استفاده می کنند. برای اتومبیل های واقعاً کثیف ، توصیه می شود که شستن دست برای از بین بردن مواد خاکی و ناخالصی که حتی در مکان های بسیار تنگ مانند چاه های چرخ و گرفتگی درها جمع شده است ، انجام شود.
اگر برای تمیز کردن ماشین خود عجله دارید ، یک سیستم تسمه نقاله مکانیکی جایگزین خوبی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ماشین خود را به سیستم تسمه نقاله برسانید و فقط اجازه دهید ماشین آلات کار خود را انجام دهند. ماشین شما در عرض پنج دقیقه یا کمتر تمیز خواهد شد.

۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بازار خدمات