با افزایش مشغله افراد و محدود بودن زمان، روز به روز انسان ها بیشتر به سمت دریافت خدمات هدایت می شوند. دریافت خدمات که این روزها به صورت آنلاین، به راحتی قابل سفارش است به ما در انجام امور بسیاری کمک می کند و ما زمان بیشتری برای انجام امور دیگرمان خواهیم داشت. نظافت منزل از کارهای غیرقابل حذف و زمانبر هست. بنابراین ما می توانیم بنابر انتخاب خودمان یک نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا معتمد از شرکت خدماتی نظافتی سفارش دهیم. اگر ظرافت و دقت بیشتر در امور از نظافتچی منزل انتظار داریم پس بهتر است نظافتچی خانم انتخاب کنیم و برای نظافت ساختمان و نظافت راه پله معمولا نظافتچی آقا انتخاب می شود.

برای سپردن خانه به نظافتچی، از دغدغه‌های اصلی همه ما انتخاب یک شرکت شخص معتبر است. حتما برای شما هم پیش آمده که با راهنمایی دوستان و اقوام، نظافتچی را انتخاب کرده اید. در این صورت اگر ناراضی باشید یا مشکلی باشد، نمی توانید پیگیری کنید. اما زمانی که از یک شرکت معتبر درخواست نظافتچی دهید، با تماس با پشتیبانی شرکت، مشکل شما با نظافتچی پیگیری می شود.

چه انتظاری از نظافتچی داریم:

  • نظافتچی منزل معتمد و امانت دار باشد.
  • در ساعت مشخص شده در محل حاضر باشد.
  • در گفتگوی افراد منزل، دخالت نکند.
  • کارهای مشخص شده را تمام کند.

نظافتچی منزل در امور زیر به ما کمک می کند:

به طور کلی، سرویس نظافت منزل شامل پاک کردن و گردگیری همه گوشه کنار محیط داخلی خانه است که در زیر به این بخش ها می پردازیم

گردگیری و جاروکشی، اصل کار در نظافت منزل است

شستشو و نظافت آشپزخانه

شستشو و نظافت سرویس بهداشتی

تمیز کردن شیشه

نظافت در و پنجره

وسایل و تجهیزات لازم برای نظافت به عهده چه کسی است؟

تجهیزات مورد نیاز جهت نظافت منزل به عهده مشتریان است چون بیشتر وسایل لازم برای نظافت، حجیم بوده و حمل آنها دشوار است. اما در صورتی که مشتری نیاز به تجهیزات داشته باشد می تواند با نیروی خدماتی هماهنگ کند. نظافتچی نیز با ارائه فاکتور، مبلغ هزینه شده را دریافت می کند.

آیا مشتری باید در محل حضور داشته باشد؟

با توجه به اینکه نظافتچی اموری که باید انجام دهد را می داند و مسیر کار از نقطه شروع تا پایان مشخص است مهمولا نیاز به حضور مشتری نیست و نیروی خدماتی می تواند کار نظافت خود را مطابق برنامه از پیش ببرد و در پایان کار را به مشتری تحویل دهد. اما توصیه ما به شما حضور داشتن در محل است. اما زمانی که درخواست نظافتچی به صورت ساعتی دارید باید در محل حضور داشته باشید چون مطابق سلیقه و مشتری کارهای نظافت منزل انجام می شود.

هزینه نظافت منزل:

قیمت نظافت منزل براساس اینکه نظافتچی خانم باشد یا آقا و ساعت کار و خدمات اضافه مثل نظافت پارکینگ، نظافت راه پله و ... متفاوت است.