بازار خدمات بسیار گسترده است و تمامی خدمات مورد نیاز ما را از تعمیرات لوازم خانگی و برقی گرفته تا ساختمان، نظافت، زیبایی، دیجیتال، آموزش و ... را شامل می شود. و این به ما کمک می کند که دغدغه پیدا کردن متخصص را نداشته باشیم. در هر مطلب سعی می کنیم بخشی از این بازار خدمات را با هم بررسی کنیم.

امروز برویم سراغ تعمیر کولر آبی

همانطور که به یکباره هوا گرم می شود و ما را غافلگیر می کند. در این زمان همه به سراغ روشن کردن کولر آبی یا دیگر سیستم سرمایش خانه می رویم. امان از روزی که هوا گرم باشد و کولر خراب و ما هم تعمیرکار کولر آبی سراغ نداشته باشیم.

برای همین اپلیکیشن ها و سایت های ارائه دهنده خدمات را بررسی کردیم. چند نکته جالب در "خدمت از ما" نظرمان را به خودش جلب کرد.

خدمت از ما بازار آنلاین خدمات است که تمامی خدمات شامل نظافت، تاسیسات، ساختمان، کارواش، دیجیتال، زیبایی، آموزش و ... را ارائه می دهد. روند کارشان بسیار جالب است. ما برای هر کاری، مثلا تعمیر کولر آبی در سایت خدمت از ما یا اپلیکیشن درخواست می گذاریم. بعد از ثبت سفارش، در مدت زمان کوتاهی، کمتر از 30 دقیقه، 5 نفر از متخصصین مجرب شهرمان بدون دریافت هزینه ای به ما قیمت می دهند. هر کدام از این متخصصین یک صفحه حرفه ای دارند که می توانیم در آن سوابق کاری آن ها و نظرات مشتریان قبلی درباره این متخصص را مطالعه کنیم.

و سپس هر کدام که مناسب ما است را انتخاب کنیم. یک نکته مهم دیگر اینکه امکان چت با متخصصین نیز داریم.

خدمت از ما در شهرهای بسیاری فعالیت دارد. آیا در شهر شما هم فعال هستند؟

توجه کنید قیمت تعمیر کولر آبی با توجه به میزان خرابی متفاوت خواهد بود. گاهی خرابی با تعمیر قطعات حل می شود اما گاهی نیاز به تعویض قطعات وجود دارد. پس هزینه تعمیر کولر آبی شامل هزینه تعویض یا تعمیر قطعات و دستمزد تعمیرکار کولر آبی است.

 

مشکلات رایج در تعمیر کولر آبی

  1. زمانی که کلید کولر را می زنیم کولر روشن نمی شود و پمپ آب هم کار نمی کند.

  2. کولر روشن می شود و موتور کولر هم کار می کند اما باد داغ می زند.

  3. باد کولر آبی کم است.
  4. موتور کولر کار می کند و پمپ کولر هم آب رسانی می کند و آب نیز به میزان کافی هست اما خنکی باد کولر کم است.
  5. موتور فن کولر روشن نمی شود.
  6. موتور صدا می دهد اما روشن نمی شود.
  7. موتور فقط در دور تند یا  کند کار می کند.
  8. کولر آبی خیلی صدا می دهد.
  9. موتور فن کولر در حال کار خاموش و دوباره روشن می شود.
  10. از کولر آب می رود.