توری پلیسه یکی از انواع مدل توری برای درب و پنجره است. توری پلیسه از ورود حشرات و موجودات موذی جلوگیری می کند. تفاوتی که با سایر مدل های توری پنجره دارد این است که نوع طراحی آن نوین است و در طرح های متنوعی ساخته می شودو همچنین مزایای متعددی دارد که در ادامه این مطلب به آن پرداخته ایم.
توری پلیسه مگنتی، توری پلیسه چسبی از انواع توری پلیسه است که این روزها بسیار محبوب شده است. 

 

انواع توری پلیسه

توری پلیسه ای از بهترین توری برای درب و پنجره هاست. تنوع بالا در ساخت و ساز دلیل محبوبیت این نوع توری ها شده است. توری پلیسه انواع متفاوتی دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم:

 

توری پلیسه افقی

توری پلیسه افقی این ویژگی را دارد که به صورت افقی جمع شود و به شکل آکاردئونی باز و بسته می شود. توری پلیسه افقی از جنس الیاف و نخ پلی استر ساخته می شود و نخ های به کار رفته در آن به گونه ای است که در برابر حرارت مقاوم می باشد.

 

توری پلیسه عمودی

جنس الیاف توری پلیسه  عمودی نیز از نخ پلی استر است. توری پلیسه یا پشه تاشو عمودی دارای خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی می باشد. این مدل خاصیت جمع شوندگی به شکل آکاردئونی را دارا می باشد ، نخ های به کار رفته در توری پلیسه مقاوم در برابر حرارت می باشد.

 

توری پلیسه مگنتی

توری پلیسه مگنتی یکی از جدیدترین انواع توری پلیسه است که دارای خاصیت مغناطیسی است. یعنی با نزدیک کردن فریم توری به چارچوب آهنی به یکدیگر متصل می ‌شوند. در واقع نصب توری پلیسه مگنتی بسیار آسان است و نیازی به تجهیزات خاصی برای نصب آن نیست.

 

نصب توری پلیسه

اگر می خواهید از انواع توری پلیسه برای درب و پنجره استفاده کنید، ابتدا باید یکی از انواع توری پلیسه را تهیه کنید. این روزها انواع مدل های توری پلیسه ساخته می شود. پس از تهیه مدل موردنظر خود، باید اقدام به نصب توری پلیسه کرد. در حال حاضر افراد زیادی در حوزه ساخت و نصب توری پلیسه فعالیت دارند و در نقش یک مشاور جهت انتخاب و نصب توری پلیسه ای و انواع توری دیگر شما را همراهی می ‌کنند.

 

مزایا و معایب توری پلیسه

  • سهولت در نصب توری پلیسه
  • تنوع رنگ بالا توری پلیسه
  • جلوگیری از نفوذ حشرات و گرد و غبار
  • قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره
  • تعمیر و رگلاژ آسان
  • عدم زنگ زدگی توری پلیسه
  • توری پلیسه نیاز به شستشو ندارد و با بخارشوی یا جاروبرقی تمیز میشود