بیایید با توضیح نور خلبان بخاری آب شروع کنیم تا بتوانید نحوه عملکرد آن را بهتر درک کنید. چراغ خلبان شعله کوچکی است که برای اشتعال مشعل گاز روی آبگرمکن شما وجود دارد. یک چراغ خلبان فعال باید به رنگ آبی باشد ، که به شما کمک می کند تا کار کنید چراغ خلبان شما کار می کند یا نه.

چراغ خلبان من روی بخاری آب روشن نمی شود ، حالا چه؟
آیا در صورت روشن نشدن چراغ خلبان بخاری یا اینکه چراغ خلبان شما دائماً در آب گرم کن گاز شما خاموش می شود ، در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید ، به مشاوره نیاز دارید؟ این همیشه نشان دهنده نیاز به تعمیر یا تعویض آبگرمکن در Arlington TX نیست. هنگامی که چراغ خلبان خاموش می شود ، در اینجا نحوه روشن کردن چراغ خلبان آبگرمکن گازی آورده شده است:

اولین قدم شما واضح است: تلاش برای دوباره روشن کردن چراغ خلبان آبگرمکن. اول از همه چیز ، سعی کنید آن را دوباره روشن کنید قبل از اینکه تصور کنید یک مشکل اساسی وجود دارد. فیلم زیر نحوه روشن کردن چراغ خلبان آبگرمکن را نشان می دهد.

چراغ خلبان بخاری آب باعث خاموش شدن می شود؟
حتماً دستورالعمل های روی برچسب آبگرمکن خود را دنبال کنید. اگر خلبان شما مجدداً روشن نمی شود ، روشن نمی ماند و یا بعد از مدت کوتاهی خاموش نمی شود ، به احتمال زیاد با ترموکوپل آبگرمکن گرم مشکلی دارید.علت روشن نشدن مشعل آبگرمکن مخزنی گازی می تواند با افزایش سن اتفاق بیفتد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امید به زندگی ، این مقاله را بخوانید با عنوان چه مدت دوام آبگرمکن ها ادامه دارد؟ بیایید در زیر نحوه تشخیص بد بودن ترموکوپل را بحث کنیم.

چگونه می توان مشکلات ترموکوپل آبگرمکن گازی را تشخیص داد
ترموکوپل تابعی روی بخاری آب شما است که گرما را در چراغ خلبان حس کرده و اجازه می دهد گاز به مشعل جریان یابد. یک ترموکوپل بد گاز باعث خاموش شدن خلبان و مشعل می شود ، این زمانی است که افراد متوجه خاموش شدن چراغ خلبان آبگرمکن می شوند.

چراغ خلبان بخاری آب شما با سایر قطعات کار می کند. هنگامی که ترموکوپل شما خلبان خاموش را تشخیص می دهد ، به عنوان یک پیشگیری از ایمنی به طور خودکار گاز بخاری آب شما را خاموش می کند.

اگر تشخیص دهید که ترموکوپل شما واقعاً خراب است - این بدان معناست که هیچ نشانه ای از خم شدن یا کثیف شدن وجود ندارد - پس به احتمال زیاد دستگاه شما خراب است. برای رفع این مشکل ، باید دستگاه را تعویض یا تعمیرات حرفه ای آن را انجام دهید. این مکان خوبی برای رفع سردرگمی است.

چگونه می توان ترموکوپل را روی بخاری آب جایگزین کرد؟
بعضی اوقات شرکت های تهویه مطبوع برای تعمیر آبگرمکن تماس می گیرند. در حالی که برخی این کار را انجام می دهند ، بهتر است با یک لوله کش مجاز تماس بگیرید تا به شما کمک کند. اگر محلی هستید ، ما یک لوله کش در Arlington TX هستیم و می توانیم به طور مرتب ترموکوپل بخاری آب گرم را برای شما جایگزین کنیم.

اما ، خبرهای خوبی وجود دارد. این رفع مشکل نیست و در بیشتر موارد ، یک ترموکوپل را می توان با هزینه اسمی و سریع تعویض کرد - در کمتر از یک ساعت توسط یک صاحبخانه مفید.

تعیین شماره ترموکوپل اگر شکسته نشود
با این حال ، ممکن است ترموکوپل شما خراب نشود. اگر کثیف باشد ، جریان الکتریکی خلبان ممکن است مختل شده و منجر به قطع شدن گاز شود. این یک تعمیر ساده است. در اینجا نحوه تمیز کردن ترموکوپل خود آورده شده است:

ابتدا ترموکوپل را پیدا کنید تا با استفاده از یک تکه سنباده تمیز شود. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شروع تمیز کردن ، بنزین را خاموش کرده و از خنک بودن ترموکوپل خود اطمینان حاصل کنید.

اگر تلاش شما برای تمیز کردن ترموکوپل آبگرمکن مشکلی را برطرف نکرد ، ممکن است مسئله خم شدن باشد. وقتی تا حدی از نور خلبان دور شود ، دیگر عملکردی ندارد زیرا قادر به تشخیص گرما نیست.

 

مطالعه مطالب کاربردی گرمایشی در مجله خدمت از ما

 

برای رفع این مشکل نیز ساده است: ترموکوپل را به حالت اولیه خم کنید. اطمینان حاصل کنید که ترموکوپل را به عقب خم کنید تا به اندازه کافی به شعله خلبان نزدیک شود تا به آرامی ترموکوپل را لمس کند. اگر این مشکل باشد ، در مراحل مختلف ، به راحتی قابل حل است.

چه موقع ترموکوپل خود را تعویض نکنید
اگر بخاری آب گازسوز شما دارای محفظه مشعل بسته است یا چراغ خلبان ندارد ، دسترسی به آن بسیار دشوارتر است. برای انجام این تعویض ، به احتمال زیاد به یک متخصص حرفه ای برای تعمیر این نوع ترموکوپل نیاز دارید.