دریچه های بخار و نحوه کار آنها. نحوه تشخیص و رفع مشکلات دریچه بخار: باز نمی شود ، بسته نمی شود ، خش خش ، نشت و غیره
یک س orال یا نظر در مورد منافذ بخار روی رادیاتورها و کنوکتورهای بخاردهی ارسال کنید
InspectAPedia هیچ تعارض منافع را تحمل نمی کند. ما هیچ ارتباطی با تبلیغ کنندگان ، محصولات یا خدمات مورد بحث در این وب سایت نداریم.


دریچه های بخار روی سیستم های گرمایشی:

در اینجا ما یک راهنمای بازرسی و تعمیر دریچه های موجود در رادیاتورها و هواگیری شوفاژ و لوله های استفاده شده با سیستم های گرمایش بخار را ارائه می دهیم.

ما یک دریچه بخاری بخاری لوله ای و دو لوله ای و نحوه کار آنها را توضیح می دهیم ، و این مقاله شامل مشاوره تشخیصی و تعمیر صدا در رادیاتورهای بخار ، منافذ بخار که در صورت لزوم بسته نمی شوند ، دریچه های بخار که هنگام باز شدن باز نمی شوند باید ، منافذ بخار پر سر و صدا ، و منافذ بخار نشت یا تف.

ما نحوه شناسایی ، سرویس یا تعمیر دریچه های هوا رادیاتور بخار را شرح می دهیم. نحوه تنظیم گرما با استفاده از دریچه های هوا در رادیاتورهای بخار و عیب یابی سیستم گرمایش بخار منافذ و کنترل رادیاتور. چگونه می توان فهمید که دریچه بخار روی رادیاتور کار می کند؟

ما همچنین یک MASTER INDEX به این موضوع ارائه می دهیم ، یا می توانید صفحه جستجو یا جستجو در بالا را جستجو کنید به عنوان یک راه سریع برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود.

راهنمای دریچه های بخار در سیستم های گرمایش مسکونی
دریچه بخار روی رادیاتور محتوای مقاله:
بخار تخلیه می شود
بخار دهانه چگونه کار می کند
صداهای HISSING در رادیاتورهای بخار
بخار منافذی که در صورت لزوم خاموش نمی شوند
بخار منافذی که در صورت لزوم باز نمی شوند
منافذ بخار با صدا یا رادیاتورهای بخار
بخار که نشت می کند یا آب را تف می کند
عکس ما (در بالا سمت چپ) آنچه را شبیه هواکش بخاری رادیاتور از نوع شناور Hofman 1A نشان می دهد. این یک دهانه بخار کم فشار مسکونی (1.5 psig) است. مدل های مشابه شامل هافمن مدل 40 (6 psig) و مدل 70A (11 psig) است.

[برای بزرگنمایی هر تصویر کلیک کنید]

هشدار ایمنی دریچه بخار
مراقب باشید: در صورت گرم بودن سیستم گرمایش و / یا استفاده از آن ، هرگز دریچه بخار یا اتصالات یا شاخه دیگری را از رادیاتور بخار خارج نکنید. هم رادیاتورهای گرم و هم بخار می تواند باعث سوختگی جدی شود. اگر برای این کار آموزش دیده اید ، سعی نکنید دریچه های بخار یا شیرهای کنترل رادیاتورهای بخاری بخار را تنظیم یا حذف کنید.

حتی مواردی مانند حذف دریچه بخار رادیاتور غیرفعال برای تلاش برای خروج هوا و در نتیجه گرم شدن رادیاتور می تواند بسیار خطرناک باشد.

در ابتدا آسان به نظر می رسد: دریچه بخار را بردارید و بالا آمدن بخار در سیستم باعث خارج شدن هوا از رادیاتور می شود. اما ناگهان همه چیز زشت می شود.

وقتی بخار وارد رادیاتور می شود ، دریچه ای را پیدا می کند که از آن دریچه بخار خارج شده است.

در آن زمان نصب مجدد دریچه بخار اساساً غیرممکن می شود زیرا به درون یک بخار داغ در حال جوش شدن می رسید!

در صورت نیاز به تعمیر رادیاتور سرد با استفاده از ابزارهای ایمن و کارآمد ، به رادیاتورهای گرمایش COLD STEAM مراجعه کنید. .

در سال 2017 نیویورک تایمز گزارشی از مرگ ناشی از گرمای بخار دو دختر در برانکس داد. در این مقاله هیچ جزئیاتی در مورد اینکه دقیقاً چه اشتباهی رخ داده است ارائه نشده است اما در مقاله آمده است: "ایبانز ، 2 ساله و اسکایلی ، 1 ساله ، در 7 دسامبر توسط بخار رادیاتور در یک آپارتمان برای بی خانمان های بودجه ای در شهر برانکس کشته شدند.

دریچه ای روی رادیاتور اتاق خواب آنها خاموش شده بود. ... "- نیومن ، ویلیام ،" والدین درمورد مرگ 2 دختر از سوزاندن شکایت می کنند "، نیویورک تایمز ، 16 دسامبر 2017 ، ص 17.

 

مطالب مرتبط با هواگیری شوفاژ را در مجله خدمت از ما مطالعه کنید.

 

نظر: ما نمی دانیم در این آپارتمان غم انگیز در برونکس چه اتفاقی افتاده است ، اما چون سیستم های بخار مسکونی با فشار کم زیر 1 psi کار می کنند ، به احتمال زیاد دریچه بخار از رادیاتور بخار روی آن "خارج" نشده است مال خود

مراقب باشید که اگر در مورد چگونگی و زمان انجام این کار با خیال راحت آموزش ندیده اید ، چکش نکشید ، خم شوید ، لگدمال نکنید و دریچه بخار را از بین نبرید.

دریچه های بخار بر روی سیستم های گرمایش بخار چگونه کار می کنند
با شروع چرخه گرمایش همزمان با بالا آمدن بخار در لوله های بخار ساختمان و شروع به ورود به رادیاتور گرمایش ، هوا در رادیاتور خنک از طریق این شیر به بیرون رانده می شود.

با گرم شدن رادیاتور و سپس گرم شدن آن در اثر بالا آمدن بخار ، یک دریچه مکانیکی با عملکرد ترموستاتیک در داخل دریچه هوا ، که به آن دریچه بخار نیز گفته می شود ، دریچه را می بندد تا بخار ادامه ندهد.