سه دلیل اصلی برای استفاده از پاک کننده فاضلاب ترکیبی وجود دارد: ایمنی ، کارایی و ظرفیت

این محتوا توسط Vactor Manufacturing حمایت مالی می شود. محتوای حمایت شده توسط مشتری مجاز است و لزوماً نظرات انتشارات COLE را منعکس نمی کند. سیاست حفظ حریم خصوصی ما را مشاهده کنید.
نیاز به حفظ محیطی تمیز و بهداشتی مناسب برای زندگی و کار انسان ها در شهرداری های جهان مشترک است. این شامل ارائه سیستمی برای انتقال کارآمد فاضلاب (فاضلاب) و آب طوفان همراه با مواد جامد از طریق سیستم جمع آوری از منبع به یک مکان تصفیه و دفع امن محیط زیست است.

سیستم جمع آوری فاضلاب به طور معمول شبکه ای از لوله ها ، منهول ها ، محل های تمیز کردن ، تله ها ، سیفون ها ، ایستگاه های بالابر و سایر سازه های مورد نیاز برای جمع آوری تمام فاضلاب از یک منطقه و انتقال آن به تصفیه خانه یا سیستم دفع است. برخی از سیستم ها "سیستم های ترکیبی" هستند که برای جمع آوری فاضلاب بهداشتی و رواناب طوفان یا آب های سطحی طراحی شده اند.

سیستم های فاضلاب می توانند در بالا یا زیر زمین واقع شوند ، به طور معمول به موازات خیابان ها ، مسکن ، سازه های تجاری و مسکونی حرکت می کنند. این سری از لوله ها و آبشارها به عنوان سیستم های جریان جاذبه مهندسی می شوند که برای کمک به جریان مواد در درجه کمی ساخته شده اند.

سرعت
بیشتر فاضلاب ها برای انتقال مواد با سرعت 2 فوت در ثانیه طراحی شده اند. وقتی سرعت به زیر این سرعت کاهش می یابد ، مواد جامد از جریان پایین لوله خارج می شوند ، ظرفیت جریان را کاهش می دهند و در نهایت ممکن است باعث توقف شوند. اگر فاضلاب برای دبی بیشتر از 10 فوت در ثانیه طراحی شده باشد ، مواد جامد می توانند در هنگام استفاده کم از جریان جدا شوند. در سرعتهای بالا هنگامی که آب جهت را تغییر می دهد ، پاشش رخ می دهد ، بوها را آزاد می کند و خوردگی سازه های بتنی را تسریع می کند.

توقف ها
توقف در اثر انسداد در لوله مانند ریشه ، چربی ، بقایا ، شکستگی لوله یا خرابی مفصل ایجاد می شود. در سیستم های فاضلاب نیز ممکن است مشکلاتی پیش بیاید:

این سیستم ها با قابلیت جریان ناکافی برای منطقه مورد استفاده مهندسی شده اند ، یا جامعه رشد غیرمنتظره جمعیت را تجربه می کند.
سیستم های مجموعه به صورت طراحی شده نصب نشده اند ، که منجر به ساخت و ساز نادرست ، بازرسی ضعیف یا کوتاه مدت با پیشنهاد کم است.
درزهای مشترک به دلیل حرکات زمین ، لرزش ناشی از ترافیک ، ته نشینی یا اختلال در ساخت و ساز آسیب دیده اند.
اتصالات لوله در اثر رشد ریشه گیاه و درخت آسیب دیده است.
قطع جریان جزئی یا کامل ممکن است در اثر انسداد در فاضلاب ایجاد شود. هنگامی که یک توقف رخ می دهد ، مواد پشتیبان تهیه می شود و در نهایت سیستم را تا نقطه انسداد سرریز می کند. خیابان ها ، خانه ها و مشاغل می توانند از آوار آسیب ببینند. سلامت انسان با شرایط غیر بهداشتی و شیوع میکروب ها و بیماری ها تهدید می شود.

رواناب آب طوفان
رواناب آب طوفان اغلب سنگ ریزه ، شن ، برگ و سایر بقایای خیابان را به همراه دارد. این مواد اغلب پس از بارندگی در سیستم پایین می آید و باعث ایجاد تجمع در سیستم فاضلاب طوفانی می شود. وقتی آب باران دیگر نتواند به پایین سیستم وارد شود زیرا لوله ها و آبریزها مسدود شده است ، خیابان ها دچار آبگرفتگی می شوند که این امر شرایط سفر خطرناک یا صعب العبور را ایجاد می کند.

بازرسی و تمیز کردن معمول
انجام بازرسی و تمیز کردن معمول بهترین راه برای عملکرد صحیح سیستم فاضلاب یا طوفان است. سیستم های فاضلاب در سراسر جهان در بسیاری از جزئیات از جمله نوع مواد لوله ، شکل ، اندازه و مکان متفاوت هستند. صرف نظر از این متغیرها ، سیستم های فاضلاب باید به طور مرتب تمیز شوند تا از حرکت ایمن و سازگار مواد اطمینان حاصل شود.

پاک کننده های فاضلاب با ترکیب آب جوش فشار بالا و منبع خلا-جریان بالا برای تمیز کردن لوله ها و پاک کردن مواد با جاروبرقی باعث انسداد می شوند تا جریان طبیعی فاضلاب را بازیابی و حفظ کنند.

نحوه کار یک تمیز کننده فاضلاب
به عبارت بسیار ساده ، یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی از آب ، انتقال هوا و حمل و نقل مواد به:

هوا را به سمت بالا و در امتداد رونق حرکت دهید تا جایی که وارد بدن آوار شود
با ورود هوا به بدن آوار ، سرعت جریان هوا را تغییر دهید تا مواد زائد آزاد شده و به بدن آوارها ریخته شود
هوا را از بدن آوار در اتصال لوله عقب و به داخل فن منتقل کنید
هوا را از طریق سیستم خلاuum حرکت داده و به جو وارد شوید
چرا باید از پاک کننده فاضلاب ترکیبی استفاده کرد؟
سه دلیل اصلی برای استفاده از پاک کننده ترکیبی فاضلاب وجود دارد:

ایمنی
بهره وری
ظرفیت
ایمنی
مجهز کردن خدمه خود به یک ماشین تمیز کننده فاضلاب ترکیبی ایمن تر از ورود به سیستم فاضلاب برای از بین بردن دستی انسداد است. اپراتور با خیال راحت از خطرات بهداشتی کار فاضلاب و همچنین خطرات شغلی مربوط به ورود به یک فضای محدود حذف می شود.

بهره وری
یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی از هر روش دیگری برای تمیز کردن یک خط فاضلاب ، از جمله از بین بردن دستی انسداد یا پرت کردن خط ، کارآمدتر است. یک دستگاه ترکیبی به سرعت انسداد را پاک می کند ، کل لوله را تمیز می کند و موادی را که باعث انسداد شده است ، از بین می برد و به عمر طولانی تر سیستم فاضلاب کمک می کند. یک ماشین ترکیبی از آب فشار بالا برای شستشوی لوله و شکستن انسداد استفاده می کند و بقایای لوله را به سمت پایین و به سمت شلنگ خلا می برد. شیلنگ خلاuum بقایای موجود در لوله را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به خارج کردن مواد به صورت دستی یا روشهای دیگر ، از بین می برد.

پاک کننده های ترکیبی فاضلاب می توانند مایعات اضافی را که به داخل بقایای موجود در داخل فاضلاب وارد می شود ، پس از تمیز کردن ، از بین ببرند. این ضبط اجازه می دهد تا اپراتور سفرهای اضافی به محل تخلیه را در طول روز از بین ببرد ، آنها را در محل کار نگه دارد و به جای اینکه ماشین را بین محل کار و محل تخلیه برود ، به شیوه ای کارآمد کار کند. پس از برطرف شدن انسداد و جریان آزادانه لوله ، محلول گیری انجام می شود.

آب اضافی موجود در مخزن بقایای داخل خط فاضلاب ریخته می شود و به سیستم فاضلاب اجازه می دهد تا آب را به تصفیه خانه فاضلاب منتقل کند. مواد جامد و بقایای موجود در بدن آوار باقی مانده و باعث کاهش وزن و بار واحد ترکیبی می شود. اپراتور به راحتی مجبور است مخازن آلومینیوم را با آب پر کرده و به محل کار بعدی برسد. در پایان روز ، بدن آوار باید پر از مواد جامد و باقی مانده باشد ، وزن کم آب اضافی به محل تخلیه منتقل می شود.


ظرفیت
یک دستگاه فاضلاب ترکیبی می تواند 5 تا 15 یارد مکعب مواد ، از جمله مایعات و جامدات را در بدن آوار حمل کند. سوار بر یک شاسی موجود در بازار ، اپراتور می تواند مواد را به سرعت به محل تصفیه یا دفع انتقال داده و به منطقه کار برگرداند تا روند تمیزکاری ادامه یابد.

یک تمیز کننده فاضلاب ترکیبی بیش از یک پرنده تریلر آب بیشتری در مخازن آب حمل می کند. همچنین این مزیت بارز در از بین بردن مواد انسداد دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن فاضلاب یا کسب اطلاعات در مورد پاک کننده فاضلاب ترکیبی Vactor 2100i و برنامه ریزی یک نمایش ، لطفاً به سایت www.vactor.com مراجعه کنید یا به نمایندگی محلی Vactor خود مراجعه کنید.