هیچ کس دوست ندارد در اتومبیل کثیف دور بزند. بنابراین وقتی در بیرون قدم می زنید و می فهمید ماشین شما بسیار کثیف تر از آن است که فکر می کردید ، طبیعی است که بخواهید در اسرع وقت در مورد آن کاری انجام دهید. از نظر کاری که می توانید در مورد آن انجام دهید ، چند گزینه مختلف در دسترس است. با این حال ، دو موردی که برجسته می شوند یک شستشوی سریع و کارواش کامل سرویس هستند.

در Wetzone Car Wash ، ما می فهمیم که شما همیشه نیازهای تمیزکاری یکسانی برای ماشین خود ندارید. به همین دلیل ما هم بسته های شستشوی سریع و هم سرویس های کامل شستشوی ماشین را ارائه می دهیم. با ارائه هر دو گزینه در بسته های مختلف ، ما قادر به ارائه خدمات عالی به همه کسانی که از ما بازدید می کنند با قیمت های بسیار جذاب ارائه می دهیم.

اگر معمولاً تمیز نگه داشتن ماشین خود را دنبال می کنید و فقط به یک شستشوی سریع نیاز دارید ، بسته های شستشوی سریع ما راهی برای انجام این کار هستند. اما اگر اتومبیل شما در حال حاضر تحت سناریوی که در بالا توضیح دادیم قرار دارد ، یکی از بسته های کامل سرویس کارواش دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید.

انتخاب کارواش کامل سرویس کامل

اکنون که می دانید چرا ماشین شستشوی کامل اتومبیل راهی است که باید طی کند وقتی وسیله نقلیه شما خاک و آلودگی زیادی را جمع کرده است ، تنها سوال دیگری که باید پاسخ دهید اینست که کدام بسته را تهیه کنید. اولین بسته پیشنهادی ما Wetzone Deluxe است. با استفاده از این بسته ، یک تونل شستشوی نرم لمسی دریافت می کنید. به دنبال آن خلا interior داخلی ایجاد می شود ، سپس گرد و غبار کنسول ، داش و لیوان ها را غبارگیری می کند. این تجربه با خشک شدن حوله دستی به پایان می رسد.

بسته بعدی ما معاملات چرخ است. این گزینه ایده آل است اگر نه تنها بخواهید ماشین خود را فوق العاده تمیز کنید ، بلکه برای مدتی آن را براق و تازه نگه دارید. این بسته شامل هر آنچه در Deluxe است ، همچنین تهویه مطبوع شفاف و موم فوم سه گانه است. چرخ ها با دست تمام می شوند و درخشش تایر به صورت دستی اعمال می شود.

بسته دیگری که ما ارائه می دهیم ویژه چرخ ها و موم داغ ماست. اگر می خواهید ماشین شما به همان اندازه که هنگام خرید برای اولین بار ماشین خود را چرخانده است ، چرخش داشته باشد ، از نتیجه این بسته بسیار خوشحال خواهید شد. علاوه بر همه چیزهای جالب در بسته The Wheel Deal ، شما همچنین موم داغ و درخشش همراه با محافظ زنگ زیر بدنه دریافت خواهید کرد.

خدمات اکسپرس و جزئیات کامل نیز

از آنجا که ما می خواهیم دقیقاً همان چیزی را که مشتریان برای وسیله نقلیه خود نیاز دارند به آنها ارائه دهیم ، خدمات سریع و جزئیاتی را نیز ارائه می دهیم. خواه به دنبال شامپوی فرش ، تمیز کردن صندلی یا موم سیلر مصنوعی باشید ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ما نه تنها خدمات کاملی با جزئیات کامل ارائه می دهیم ، بلکه با ارائه خدمات متعدد در کنار هم صرفه جویی در هزینه های پیشنهادی سریع را امکان پذیر می کنیم.

با دو مکان عالی در هوستون و دیگری در بهار ، Wetzone تهیه یک کارواش کامل سرویس را تجربه ای عالی می کند. امروز توقف کنید تا ببینید که وقتی ماشین شما بی عیب و نقص تمیز است ، چقدر خوب می تواند ظاهر شود!

اگر بخواهید ظاهر خوبی داشته باشد و به خوبی کار کند ، هر از چندی یک ماشین شستشوی کامل به ماشین خود بدهید.

یک کارواش کامل سرویس فقط یک حمام صابونی طولانی برای وسیله نقلیه شما نیست. برخی از بسته ها شامل تمیز کردن فضای داخلی به علاوه چند سرویس اضافی مانند بررسی میزان مایعات در موتور شما و فشار هوا در لاستیک ها است. دیگران برای هر سرویس اضافی که درخواست می کنید هزینه های اضافی را دریافت می کنند.

قبل از انجام کارواش کامل سرویس ، س Askال کنید
امروز با وجود گزینه های مختلف شستشوی اتومبیل تجاری در بازار ، برای شما مهم است که بدانید چه چیزی را باید با پول خود بدست آورید و چه چیزی را نباید بدست آورید. با متصدی کارواش صحبت کنید تا بفهمید قصد دارد با ماشین شما چه کاری انجام دهد و سپس بررسی کنید که آیا هنگام بازگشت اتومبیل به شما ، همان کارها واقعاً انجام شده است یا خیر. به هر حال ، باید درمورد مبلغی که در پایان روز پرداخت خواهید کرد ، واضح باشید. به سرنشین اجازه ندهید که ماشین را کنترل کند. در غیر این صورت او قیمت ها را جمع آوری می کند و خدماتی را انجام می دهد که ماشین شما هنوز واقعا به آنها نیازی ندارد.

اگر با بسته های شستشوی اتومبیل کامل سرویس تجاری آشنایی ندارید - یعنی اگر ترجیح می دهید خودتان شستشو را درست در گاراژ خود انجام دهید - باید قبل از تعیین وقت ملاقات ، مغازه هایی را که در منطقه شما ارائه می دهند بفروشید.

در اینجا برخی از ملاحظاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب بسته کامل کارواش کامل سرویس متناسب با بودجه و ترجیحات خود به خاطر بسپارید:

شستشوی دست در مقابل سیستم تسمه نقاله
اکثر تاسیسات مدرن کارواش از سیستم های خودکار برای تمیز کردن سریع و کارآمد وسایل نقلیه استفاده می کنند. برای اتومبیل های واقعاً کثیف ، توصیه می شود که شستن دست برای از بین بردن مواد خاکی و ناخالصی که حتی در مکان های بسیار تنگ مانند چاه های چرخ و گرفتگی درها جمع شده است ، انجام شود.
اگر برای تمیز کردن ماشین خود عجله دارید ، یک سیستم تسمه نقاله مکانیکی جایگزین خوبی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ماشین خود را به سیستم تسمه نقاله برسانید و فقط اجازه دهید ماشین آلات کار خود را انجام دهند. ماشین شما در عرض پنج دقیقه یا کمتر تمیز خواهد شد.