اوقات فراغت همیشه رایگان نیست. والدین پرمشغله ، صاحبان خانه و افراد مجرد کم وقت با استخدام نظافتچی های حرفه ای برای انجام افتخارات به جای گذراندن صبح شنبه برای تمیز کردن توالت ، کمی از اوقات فراغت اضافی را می خرند. آیا این همه سبزه های آرام در یک آشپزخانه گازدار و عصرهایی که در یک اتاق خانوادگی عاری از موی حیوانات خانگی ، لکه های کره بادام زمینی و اسم حیوان دست اموزهای گرد و غبار صرف می شوند ، است؟ خوب ، گاهی اما وقتی کسی را برای انجام کارهای کثیف به خانه خود دعوت می کنید ، ممکن است کسی برای ماندن در سمت پاک رویای آمریکایی مجبور به تحمل آن نباشد. بیایید نگاهی بیندازیم به 10 راز کوچک کثیف که ممکن است یک متخصص تمیز کاری شما در پشت صحن خود پنهان کند.

فهرست
او خیلی بیشتر از شما درباره تمیز کردن نمی داند
او آلودگی ها و میکروب های دیگران را در خانه شما آورد
او سریعتر کار می کند اما لزوما بهتر نیست
او ممکن است یک طعمه و سوئیچ را بکشد
این سرویس ممکن است شخص دیگری را ارسال کند
شما نرخ ارزان دریافت کرده اید زیرا وی بیمه یا باند نشده است
او سابقه ای بدون لک دارد اما دوست پسرش این کار را نمی کند و همه چیز را به او می گوید
او قبل از ورود لیست چک لیست خود را پر کرد
او ممکن است انگشتان سبک داشته باشد
مرد مالیات ممکن است فکر کند که او کارمند شماست
10: او در مورد تمیز کردن خیلی بیشتر از شما نمی داند
حالا ، این دوباره برای چه کاری است؟
حالا ، این دوباره برای چه کاری است؟
© ISTOCKPHOTO.COM / FATIHHOCA
نظافت منزل شخصی ممکن است پیچیده شود. آیا باید از یک پاک کننده بر پایه اسید روی غرور مرمر استفاده کنید؟ آیا می توانید یک اسفنج ساینده استفاده کنید تا علائم گلدان را از فولاد ضد زنگ پاک کنید؟ در بیشتر شرایط ، پاسخ به هر دو سوال منفی است ، اما این لزوما به این معنی نیست که خدمتکار شما یادداشت را دریافت کرده است. یک متخصص حرفه ای نظافت ممکن است هرگز آموزش رسمی نبیند. برای اطمینان از اینکه خدمتکار شما فرش شرقی شما را خراب نمی کند یا آینه های عتیقه شما را از بین نمی برد ، برای اولین نظافت حضور داشته باشید. پیشنهادات خود را ارائه دهید و دستورالعمل های دقیق ارائه دهید. مطمئن شوید که دستورالعمل های شما نیز به پرونده مشتری شما تبدیل شده است.

9: او آلودگی ها و میکروب های دیگران را در خانه شما آورد
تمیز کردن کار سختی است و خدمتکاران سخت کوش از مکان های بسیار ناخوشایند بازدید می کنند. تصور کنید که خدمتکار شما در حال تمیز کردن آپارتمانی است که توسط یک مستاجر ناراضی ناراضی تخلیه شده و قبل از برکناری مانند یک بچه گربه زندگی می کرد. او یک سگ ، مار ، ساس و یک موش حیوان خانگی داشت. پس از پاکسازی آن آشفتگی عظیم ، خدمتکار به برنامه خود نگاه می کند و می فهمد که حساب شما در لیست بعدی او است. او وسایلش را می گیرد و با عجله به سمت خانه شما می رود.

الکس کنتابونی ، یک متخصص کنترل آفات در تگزاس ، فکر می کند یک سناریو مشابه ممکن است مشکلات ساس ، کک و سوسک را آزار دهد که باعث آزار تعدادی از مشتریان عالی رتبه او می شود که از همان خدمتکاران دالاس مشترک هستند. بله یکی از راه های محافظت از خانه و خانواده در برابر آلودگی متقابل ، تهیه ابزار و وسایلی است که حرفه ای تمیزکاری شما استفاده می کند. ممکن است بخواهید مواد شوینده و وسایل یکبار مصرف را نیز تهیه کنید. از این طریق خدمات ارزان تر خواهد بود و احتمال اینکه فرد دیگری را به ارث ببرید ، کمتر خواهد بود.

آیا می دانید؟
همه خدمتکاران بومی انگلیسی زبان نیستند. اگر با یک سرویس نظافت قرارداد دارید ، از کارگری بخواهید که بتواند به اندازه کافی انگلیسی صحبت کند تا بتواند دستورالعمل های شما را درک کند.

8: او سریعتر کار می کند اما لزوما بهتر نیست
او ممکن است گوشه ها را کوتاه کند تا بتواند زود به خانه برود.
او ممکن است گوشه ها را کوتاه کند تا بتواند زود به خانه برود.
© ISTOCKPHOTO.COM / FOTOSTORM
اولین بار که خدمتکار شما به تمیزکاری می آید ، احتمالاً کار بزرگی انجام می دهد. این اولین تمیز کردن معمولاً گرانتر از بازدیدهای بعدی نیز خواهد بود. بازدید دوم و سوم معیارهای تمیز کردن استاندارد را تعیین می کند. توجه کنید که این بازدیدها چه مدت طول می کشد. اگر ویزیت دوم و سوم سه ساعت طول بکشد ، تمیز کردن خانه باید به طور مداوم به همین مدت طول بکشد. اگر بعد از شش ماه متوجه شوید که دوشیزه در طی دو ساعت و 15 دقیقه در داخل و خارج است ، با مشکلی روبرو هستید. ممکن است که خدمتکار بسیار کارآمد شود ، اما به احتمال زیاد او چند گوشه مهم را بریده است اما همچنان هزینه درمان کامل را از شما می گیرد.

7: او ممکن است یک طعمه و سوئیچ را بکشد
وقتی با یک خدمتکار یا سرویس مصاحبه می کنید ، در مورد نیازهای تمیزکاری خود بحث خواهید کرد. این شامل اطلاعاتی در مورد تعداد دستشویی و سطح شما در خانه است. به شما نرخ ساعتی و برآورد داده می شود. اگر تمیزکاری را برنامه ریزی کنید و انجام آن بیش از زمان تخمین زده شده بیشتر طول می کشد ، بیشتر از آنچه پیش بینی کرده اید - بعضاً به میزان قابل توجهی بیشتر - هزینه خواهید پرداخت. این کار را مودبانه دست کم گرفتن کار درگیر می نامند ، اما ممکن است در واقع یک استراتژی حساب شده برای بدست آوردن تجارت شما با ارائه نادرست هزینه نظافت باشد. برای جلوگیری از شوک برچسب ، خدمتکار یا نماینده خدمات نظافت را به خانه خود دعوت کنید تا قیمت در خانه را بگویید. توجیه یک افزایش بزرگ سخت تر خواهد بود اگر از قبل نیازهای خود را کاملاً روشن کنید.

آیا می دانید؟
هنگامی که به دنبال یک سرویس نظافت معتبر هستید ، لیستی از مراجع مشتری را که شش ماه یا بیشتر در این شرکت بوده اند ، بخواهید.