اگر در وسط مرمت و بازسازی خانه خود هستید یا اخیراً به فکر تعویض بخاری مرکزی گاز خود قبل از شروع ماه های سردتر افتاده اید ، لازم است مزایای استفاده از رادیاتورهای برقی را در نظر بگیرید.

ممکن است قبلاً به این نوع سیستم گرمایش فکر نکرده باشید ، زیرا به طور سنتی ، گرمایش برقی معمولاً به آن بخاری های قابل حمل 1970 یا لوازم الکتریکی اشاره داشت که ظاهری ناپسند و ناخوشایند داشتند! با این حال ، اگر به طیف وسیعی از محصولات موجود امروزه نگاهی بیندازید ، واضح است که پیشرفت گرمایش الکتریکی طی سالهای گذشته بسیار چشمگیر بوده است. شما می توانید انتظار طراحی های کم مصرف ، شیک و مدرن را داشته باشید که به راحتی برای دیوارهای خانه شما قابل رفع باشد. در حقیقت ، افراد بیشتری این نوع سیستم گرمایش را به جای گرمایش مرکزی گاز انتخاب می کنند ، زیرا بهره وری گرمایشی قابل توجهی را ارائه می دهد. استفاده از آن اغلب ارزان تر از گرمایش مرکزی گاز به سبک قدیمی است و ما به شما نشان خواهیم داد که چرا وقت آن است که با مزایای رادیاتورهای برقی سوار شوید و چرا که آنها اغلب از گرمایش مرکزی گاز بهتر هستند.

1. خرابی پکیج بر روی گرمایش الکتریکی تأثیر نمی گذارد
فراموش نکنید که حرارت مرکزی گاز از پکیج شما تامین می شود. یک پکیج برای نفوذ به داخل رادیاتورها و داغ کردن آنها باید داغ شود. اکنون با رادیاتورهای برقی تعامل با پکیج خود ندارید. این بدان معنی است که در صورت خراب شدن پکیج ، خطر زندگی بدون یک خانه گرم و راحت وجود ندارد. احتمالاً قبلاً خرابی پکیج را تجربه کرده اید ، در غیر این صورت ، خود را خوش شانس بدانید! آیا می دانید 18 درصد از خانه های انگلستان سال گذشته خرابی پکیج را تجربه کرده اند ، این قطعه به شما نشان می دهد که چه تعداد خانه در سال 2016/17 بدون گرم شدن از بین رفته اند (https://www.which.co.uk/news/2017/02/boilers -از-شکست-در-یک-پنجم-خانه های-سال گذشته انگلستان /)؟ اگر شما هم یکی از این افراد بودید ، می دانید که بدون گرم شدن هوا چقدر سرد می شود ، بدون گرم شدن با رادیاتور برقی کار نمی کنید.

2. صدای سکوت!
سپس صدای گرمایش مرکزی گاز وجود دارد! چند نفر از شما در ماه های زمستان که رادیاتورهای گاز خود را به چرخ دنده می اندازند مزاحم شما شده اند؟ با شروع داغ شدن پکیج و رادیاتور ، آن همزدن و کوبیدن آب آزار دهنده است. مزیت بزرگ سیستم رادیاتور برقی سکوت است. هیچ سر و صدایی در پس زمینه وجود ندارد ، هیچ کلیک ، چنگ زدن یا ضربه زدن به لوله های زیر کف وجود ندارد و این به معنای خواب اضافی برای شما نیز است.

3. رادیاتورهای برقی بدون هزینه لوله کشی و هزینه سرویس نیستند
نصب سیستم گرمایش مرکزی گاز قطعاً به نصب حرفه ای نیاز دارد و فراموش نکنید که سیستم پکیج سالی یکبار به سرویس نیاز دارد (هزینه خدمات از 50 تا 150 پوند هزینه دارد) و همچنین گواهینامه سالانه. رادیاتورهای لوله کشی و گرمایش مرکزی مستعد نشت هستند. این مسائل نه تنها بر راندمان گرمایش تأثیر دارند ، بلکه اصلاح آنها به طور بالقوه هزینه بر است. یکی از بزرگترین نقاط مثبت رادیاتورهای برقی این است که آنها به هیچ وجه به سرویس نیازی ندارند ، زیرا از طریق برق تغذیه می شوند. بنابراین ، آنها بدون تعمیر و نگهداری ، بدون تماس با لوله کشی ، خدمات سالانه و هیچ نظافت سیستم ها نیز انجام نمی شوند.

4. پکیج های قدیمی به معنای گرمایش ناکارآمد هستند
اگر هنوز پکیج قدیمی خود را تعویض نکرده اید ، به طور بالقوه یک سیستم گرمایشی ناکارآمد دارید. هرچه پکیج شما بزرگتر باشد ، برای گرم کردن خانه سخت تر خواهد شد. ترک پکیج بدون سرویس به این معنی است که شما آن را در معرض خرابی قرار می دهید و هرچه نقص بزرگتر باشد ، حل آن گران تر خواهد بود. پکیج ها باید هر 15 سال تعویض شوند و هزینه متوسط ​​آن از 2500 تا 5000 پوند + بستگی به اندازه پکیج مورد نیاز و خانه شما دارد. پس از آن بیمه در بالا است ، این هزینه تقریباً 100 پوند در سال است. در اینجا در مورد زمان جایگزینی پکیج خود راهنمایی های جالبی وجود دارد: البته ، ما می دانیم که شما به یک پکیج برای آب گرم نیاز دارید اما حداقل با رادیاتورهای برقی می توانید اطمینان داشته باشید که هرگز بدون گرم شدن نخواهید ماند و اگر به گرمایش برقی روی بیاورید ، ممکن است به پکیج بزرگ احتیاج نداشته باشید - صرفه جویی در هزینه شما.

مثلا میزان مصرف گاز پکیج 24000 برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. زیرا مستقیما بر هزینه قبض گاز تاثیر گذار است.

 

5. بدون هواگیری و هیچ گونه مشکل نشتی
هزینه های نگهداری گرمایش مرکزی گاز نیز به رادیاتورهای مربوطه مربوط می شود. هنگامی که آنها ترکیدند یا نشت کردند ، شما احتمالاً مجبور خواهید شد که دستگاه های جدید بخرید ، هزینه بسیار مشابه رادیاتورهای برقی ، اما بخاطر داشته باشید ، رادیاتورهای جدید گرمایش مرکزی بدون هیچ گونه نشتی تضمین نخواهند شد و برای نصب نیاز به پرداخت یک لوله کش دارید. رادیاتورهای برقی نصب ساده DIY هستند. فراموش نکنید ، شما باید رادیاتورهای گرمایش مرکزی گاز را نیز مرتباً هواگیری کنید که گاهی اوقات به لوله کشی نیاز دارید. نیازی به رادیاتورهای برقی نیست!

6. شما با استفاده از رادیاتورهای الکتریکی از طریق لوله ها گرما از دست نمی دهید
همانطور که گفته شد ، با یک سیستم گرمایش مرکزی گاز ، آب گرم شده در زیر کف شما از طریق لوله ها به رادیاتور شما منتقل می شود و در این مدت ، گرما بسیار کاهش می یابد ، به خصوص اگر لوله های شما عایق نشده باشد. اگر هیچ عایقی وجود ندارد ، شرط بگذارید که شما نمی دانید که تا 50٪ گرما در طول مسیر رادیاتور شما از بین می رود. به همین دلیل است که شما باید خانه خود را برای مدت طولانی تری گرم کنید و اغلب درجه حرارت را کم کنید - به دلیل این گرانی گران. با استفاده از سیستم رادیاتور برقی ، شما به سیستم گرمایش مرکزی که از طریق لوله ها ساخته شده باشد ، نیازی ندارید و اگر می خواهید سیستم گرمایش مرکزی خود را جایگزین کنید ، تصمیم گیری برای استفاده از رادیاتورهای برقی سریعتر و آسان تر است. در واقع ، این بسیار آسان است. در واقع می توانید این کار را خودتان انجام دهید! نیازی به تماس با یک شرکت لوله کشی با هزینه های فراوان فراوان فراوان و نرخ ساعتی متورم نیست.

7. رادیاتورهای برقی به محیط زیست کمک می کنند
لازم به ذکر است که رادیاتورهای برقی نسبت به حرارت مرکزی گاز بی نهایت سازگار با محیط زیست هستند. میزان انتشار صفر است ، بنابراین تمیز و همچنین ساکت هستند. خطر مسمومیت با مونوکسیدکربن وجود ندارد و دی اکسید کربن نیز وجود ندارد. تمام منابع طبیعی به خوبی حفظ می شوند زیرا مصرف سوخت چوب و مصرف سوخت فسیلی به حداقل می رسد. بنابراین با نصب یک پیشرفته ترین سیستم رادیاتور برقی در خانه خود ، از جهانی که در آن زندگی می کنیم محافظت می کنید.

8. صرفه جویی در هزینه بالقوه نیز وجود دارد!
بنابراین س bigال اصلی این است که آیا گرم کردن خانه با رادیاتور برقی یا بخاری مرکزی گاز ارزان تر است؟ خوب ، در ظاهر ، بله ، مطمئناً بنزین گزینه ارزان تری به نظر می رسد. یک واحد گاز 4p / kWh و یک واحد برق 15p / kWh است ، بنابراین گاز سه برابر ارزان تر است اما با فرض اینکه این گزینه ارزان تر باشد ، در دام نمی افتید. لزوماً نیست.

ابتدا به پکیج گاز خود فکر کنید همانطور که بیان کردیم ، احتمالاً 100٪ کارآمد نیست. دیگهای گاز هنگام گرم کردن رادیاتورهای گاز شما گرما را از دست می دهند زیرا گرما از طریق کار با لوله های کف از بین می رود. رادیاتور برقی 1 کیلو وات ساعت را به 1 واحد گرما تبدیل می کند ، دیگهای بخار این کار را نمی کنند زیرا فقط در حدود 90٪ کارآیی دارند (در صورت جدید بودن) و با افزایش سن پکیج ، درجه کارایی کاهش می یابد. یک پکیج قدیمی ممکن است فقط 50٪ کارآمد باشد ، اگر سالانه سرویس دهی نشود (چیزی که به گرمایش الکتریکی احتیاج ندارد) هنوز کمتر است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. دلایل زیادی برای بهتر بودن سیستم گرمایش الکتریکی وجود دارد. به طور خلاصه ، نصب لوله های گران قیمت ، تماس تلفنی ، سرویس دهی لازم ، سر و صدا و خطر مسمومیت با مونوکسید کربن وجود ندارد. آنها همچنین با محیط زیست مهربان ترند و اگر به وب سایت bestelectricradiators.co.uk مراجعه کنید ، گنجینه ای از سیستم های مدرن را پیدا خواهید کرد که با Wi-Fi کار می کنند. این بدان معنی است که شما کنترل کاملی بر روی ترموستات خود دارید. شما می توانید بعضی از اتاق ها را به جای همه اتاق های خود گرم کنید و در مناطق مختلف دمای مختلفی داشته باشید (که به بازده انرژی نیز کمک می کند). این انعطاف پذیری گرمایش است که واقعاً کار می کند!