توری یک مادر 28 ساله ، سه بار حیوانات و DIYer است که با دوست پسر خود در شمال آتلانتا زندگی می کند.

و اینجا مقایسه قبل و بعد است!
 

جهنم ویکتوریا

وقتی به اولین آپارتمانم نقل مکان کردم ، یک مبل قدیمی در Craigslist برای اتاق نشیمنم خریداری کردم. این اتاق شامل یک کاناپه مخمل خواب دار نارنجی رنگ ، یک سالن شاسی بلند و یک میز قهوه بود. به طور کلی ، کیفیت مبلمان خوب بود ، اما پارچه سالها استفاده فرسوده بود.

درست بعد از تهیه مجموعه ، دو بچه گربه به نام های زئوس و الیور را به فرزندی قبول کردم. آنها به اندازه من کاناپه را دوست داشتند. آنها آنقدر آن را دوست داشتند که می خواستند به معنای واقعی کلمه داخل آن باشند و موفق شدند پارچه بازو را باز کنند تا بتوانند از آن بالا بروند.

من تصمیم گرفتم آن را دوباره سرپوش بگذارم و در پایان کارم با یک کاناپه زیبا و قرمز جیر تمام شد. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد!

مبل قدیمی: شات "قبل"
 

جهنم ویکتوریا

آسیب گربه برای روزها. در این عکس می توانید خط ثبت درز و پارچه اضافی مورد نیاز را مشاهده کنید.

نکاتی که باید قبل از شروع بدانید
این یک پروژه یک آخر هفته نیست. تقریباً سه آخر هفته و بعضی کارهای عصرانه یک هفته به طول انجامید.
آماده باشید تا تعداد زیادی منگنه را بکشید. کفش بپوشید تا روی هر قطعه فلزی که ممکن است پرواز کند ، قدم نگذارید.
به طور کلی خرید یک پارچه اضافی فراتر از آنچه برای اندازه گیری اندازه گرفتید ، فقط در صورت نیاز به ایده خوبی است.
اندازه گیری های این آموزش خارج از کاناپه من است. اما هر کاناپه متفاوت است ، بنابراین وقت بگذارید و اندازه گیری های متفکرانه ای انجام دهید.
1. پارچه را برای اثاثه یا لوازم داخلی اندازه گیری کنید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که پروژه خود را برنامه ریزی کنید. برای برنامه ریزی کافی ، ابتدا باید هر قطعه پارچه قابل مشاهده روی مبل و برخی از قطعات پنهان را اندازه گیری کنید. این شامل:

پارچه کاناپه خارج (تودوزی روی پوسته مبل)
پارچه داخلی (تودوزی روی قسمت داخلی محل نشستن)
Cambric (روکش گرد و غبار ، معمولاً از ماده نازکی که زیر مبل را می پوشاند ساخته می شود - با پارچه تودوزی متفاوت است)
ضبط کردن (آن طناب تودوزی که می توانید در محل درزها مشاهده کنید که لهجه ای به آن اضافه می کند و همچنین باعث محکم شدن درز می شود)
باتینگ (لایه پف دار و بالشتکی از مواد در زیر تودوزی). اگر خمیر قدیمی هنوز در وضعیت مطلوبی است ، نیازی به تعویض آن نیست.
2. برای پیگیری اندازه گیری های خود ، میز درست کنید
یکی از موارد زیر را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید: اندازه گیری هایی که انجام می دهید تنها قسمت هایی از پارچه است که در واقع می توانید ببینید. در داخل پارچه بیشتری پنهان است که نمی توانید ببینید ، مکانهایی که پارچه دوخته یا منگنه می شود تا در جای خود قرار گیرد. برای جبران آن درز یا همپوشانی پنهان ، باید به هر تکه پارچه یک "کمک هزینه" اضافه کنید.
شامل یک کمک هزینه: من به هر طرف 4 اینچ اضافه کردم بنابراین عرض و ارتفاع هر قطعه پارچه ای که می برم در مجموع 8 اینچ افزایش می یابد. توجه ویژه ای به تهیه کمک هزینه برای بازوهای داخلی و قسمت پشتی داشته باشید!
"اندازه برش" شما کل مقدار پارچه مورد نیاز شما برای هر قطعه است: اندازه گیری پارچه ای که می بینید به علاوه مقدار مجاز.
اگر خمیر قدیمی هنوز خوب است ، لازم نیست آن را تعویض کنید. در غیر این صورت ، شما همچنین می خواهید اندازه گیری برای چوب زدن. هر کاناپه بسته به نوع طراحی ، از بتینگ متفاوت استفاده می کند. من اطراف کل کاناپه ام را حس کردم ، و هر بخشی از آن را که احساس کرد خم شده است ، اندازه گیری کردم تا چوب بزنم. این شامل بازوهای داخلی ، پشت و صندلی داخلی (روی چشمه ها اما زیر بالشتک ها) بود. من برای هر "اندازه برش" باتینگ دو اینچ کمک هزینه اضافه کردم.

 

آموزش دوخت کاور مبل


قطعه # قطعه طول مورد نیاز (اینچ) عرض (اینچ) اندازه برش کمک هزینه
بازوی بیرون

2

28

34

4 اینچ از هر طرف

36x42

داخل بازو

2

28

35

4 اینچ از هر طرف

36x43

خارج از پشت

1

29

79

4 اینچ از هر طرف

37x87

داخل برگشت

1

28

72

4 اینچ از هر طرف

36x80

جلوی نیمکت

1

5/17

97

4 اینچ از هر طرف

25.5x105

دیوارهای کوسن صندلی

2

6

128

4 اینچ از هر طرف

14x136

بالشتک / پایین صندلی صندلی

4

27

41

4 اینچ از هر طرف

35x49

جلو / پشت بالشتک

6

26

29

تمام طرفین 2 اینچ است

30x33

ضبط کردن

5

N / A

225

8 اینچ

233

پارچه برای ضبط

5

3

225

8 اینچ

3x233

پوشش گرد و غبار Cambric

1

38

78

تمام طرفین 2 اینچ است

42x82

داخل پارچه صندلی (روکش فنر + پارچه بیرونی)

2

22

70

4 اینچ از هر طرف

26x74

Batting - داخل بازو

2

28

37

تمام طرفین 2 اینچ است

32x41

Batting - داخل صندلی

1

22

70

تمام طرفین 2 اینچ است

24x74

Batting - درون برگشت

1

28

74

تمام طرفین 2 اینچ است

32x78