پاسخ به تمام سوالات دو جداره شما
Premier Windows در حال رشد است تا یکی از برترین شرکت های دو جداره محلی لندن باشد ، بیشتر به دلیل تعهد ما در ایجاد شفافیت هرچه بیشتر تجربه خرید. اگر به دنبال یک سرویس نصب در و پنجره و دوستانه هستید ، در جای مناسب هستید.

با 20 سال تجربه در صنعت ، ویندوز برتر شرکت محلی است که می توانید به آن اعتماد کنید. ما پروژه های بی شماری برای بهبود خانه برای لیست طولانی از مشتریان راضی و بسیاری از مقامات محلی انجام داده ایم. با توجه به رویکرد ما در زمینه خدمات به مشتریان ، هیچ تغییری تغییر نکرده است - ما در اینجا هستیم تا همزمان با قرار دادن راه حل های موثر برای پنجره و درب مورد نیاز شما ، مشتری اول و ارائه خدمات خارق العاده هر بار.

با هر خرید جدید ، سالات زیادی را به وجود می آورید ، از یادگیری در مورد گزینه های شما گرفته تا انتخاب صحیح و دانستن انتظارات بعدی. محصول هر مشتری از مواد ، سبک و سیستم لعاب منحصر به فرد خود برخوردار است ، بنابراین هیچ سوالی بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک وجود ندارد - در واقع ، شما ممکن است چیز جدیدی یاد بگیرید قبل از اینکه حتی بدانید که می خواهید اطلاعاتی در مورد آن بخواهید.

تمام محصولات ما با 10 سال ضمانت ارائه می شوند و کاملاً معتبر و پایدار هستند. همراه با حداقل نگهداری و نگهداری ، اطمینان داریم که آنها به راحتی از دوره تضمین بیشتر می کنند.

اگر در مورد نصب آینده یا پنجره ها یا درهای دو جداره جدید سوالی دارید ، س questionsالات متداول ما را در زیر بررسی کنید. برای نشان دادن پاسخ کشویی آن ، روی هر سوال کلیک کنید. اگر س FAالات متداول زیر به سوالات شما پاسخ نمی دهد ، خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم - با ما با شماره 020 8683 4446 تماس بگیرید یا برای ما پیامی ارسال کنید و بلافاصله به شما پاسخ خواهیم داد.

برای گسترش بیشتر این سQالات متداول ، به وبلاگ ما نگاهی بیندازید ، که با مقالات آموزنده در مورد چگونگی بهبود خانه شما پر شده است.

 

اطلاعات محصول
آیا پنجره های جدید من دقیقاً همان پنجره های قبلی خواهد بود؟
عمق قاب پنجره جدید 145 میلی متر است که به دلیل شیشه دو جداره 2 میلی متری باریک ترین گزینه ممکن است. هیچ تأمین کننده ای نمی تواند ارسی های لعابدار 24 میلی متری را در قاب هایی با عمق کمتر از 145 میلی متر ارائه دهد ، بنابراین این پنجره های جدید به همان اندازه که می توانند به پنجره های تک جداره سنتی موجود در گذشته نزدیک باشند.

آیا می توانم از پنجره های سرب دار یا شیشه های رنگی موجود در قاب های شما استفاده کنم؟
بله ، ما می توانیم بیشتر شیشه های رنگی یا سرب شیشه ای سربی را در قاب خود نصب کنیم.

آیا پنجره ها و درهای شما دارای امتیاز بهره وری انرژی هستند؟
تمام محصولات تولیدی ما دارای درجه A و B هستند و با تمام استانداردهای بهره وری انرژی مطابقت دارند.

از چه نوع پیش نویس برای پنجره ها و درهای خود استفاده می کنید؟
ما از برس های تخفیف دار نصب شده در بالا ، پایین ، میله ریل و هر دو طرف همه تاسیسات (همه مخفی هستند).

آیا محصولات شما از نظر معلولیت و ویلچر دوستانه هستند؟
آستانه درب جایگزین ما می تواند برای دسترسی به صندلی چرخدار اصلاح شود. ما همچنین می توانیم درب بازکن پنجره اتوماتیک یا درب بازکن سیم پیچ دستی را در پنجره های شما قرار دهیم و ضمن حفظ بازده و امنیت انرژی

مشخصات شیشه دوجداره شما چیست؟
شیشه محافظ به طور کلی 24 میلی متر (4-16-4) با گاز آرگون ، نوار فاصله سفید به صورت استاندارد ، روکش نرم E ، مقدار U 1.4.

ما پنجره های ارسی uPVC را می خواهیم ، اما ظاهر پلاستیکی آن را دوست نداریم. گزینه های من چیست؟
ما می توانیم قاب های جلوی چوب upvc با محیط چوبی تهیه کنیم ، که بیشتر با مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی موجود شما سازگار خواهد بود.

"شاخ ارسی" چیست؟
شاخ ارسی یک وسیله تزئینی است که به پنجره ها اضافه می شود تا با طراحی زیبا از ظاهر سنتی مطابقت داشته باشد.

تفاوت پنجره های "ارسی" و "پنجره" چیست؟
پنجره های ارسی سنتی تر هستند و به بالا و پایین کشیده می شوند ، در حالی که پنجره های پنجره انعطاف پذیری بیشتری دارند و دارای "بازکن" هایی هستند که می توانند به بیرون رانده شوند و یا کج شوند.

قرقره های پنجره ارسی و سیم های ارسی از چه ساخته شده اند؟
قرقره ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده با کروم یا برنج ساخته شده اند. آکوردهای ارسی از نایلون ساخته شده اند (بسته به اندازه پنجره و وزن ارس 6 میلی متر یا 8 میلی متر است).

آیا از الوارهای تیمار شده استفاده می کنید؟
بله ، تمام چوب های ما با Teknos Aqua 1410-01 برای نرم چوب و ضد لک Teknos Aqua 2901-01 برای بلوط درمان می شوند. تمام محصولات چوبی ، از جمله زیر آستانه ها ، با اشباع ، آغازگر (Teknos 3130) و دو پوشش بالا درمان می شوند.

آیا پنجره های ارسی اثر الوار مانند الوار واقعی به نظر می رسند؟
ما از پنجره های تزئینی ساخته شده و با کیفیت عالی برای پنجره های جلوه های چوبی uPVC خود استفاده می کنیم که به آنها جلوه ای بسیار واقع گرایانه می بخشد. ما می توانیم پنجره های جدید شما را با قاب های پنجره و درب موجود مطابقت دهیم تا از دور غیر قابل تشخیص باشند.

آیا می توانید با هر نوع پایان چوب مطابقت داشته باشید یا دو رنگ تهیه می کنید؟
بله ، اتمام چوب می تواند مطابقت داشته باشد و ما می توانیم رنگ های دوگانه ، از جمله رنگ های RAL را تهیه کنیم.

آستانه و قابهای شما از چه نوع الوار ساخته شده است؟
آستانه های ما از بلوط اروپایی ساخته شده و قابها از چوب سخت یا چوب نرم ساخته شده اند.