شلوغی جانبی عالی مانند آبجو کامل است: یافتن آن دشوار است ، اما وقتی آن را کشف کردید غیر قابل تعویض است. فشارهای جانبی در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. از انجام نظرسنجی های آنلاین بصورت پولی گرفته تا راه اندازی یک وبلاگ تا فروش کتاب های درسی ، گزینه های زیادی در مورد تکمیل درآمد شما وجود دارد. یکی از هوشمندانه ترین و ایده های بسیار خوب ، خرید ، بازسازی و تلنگر مبلمان برای سودآوری است.

از آنجا که مصرف گرایی ما به طور فزاینده ای به سمت استفاده های یکبار مصرف و یکبار مصرف سوق یافته است ، مردم مبلمان با کیفیت را که عمر زیادی باقی مانده است رها می کنند - برخی از آنها ممکن است فقط به TLC نیاز داشته باشند. برای مشاوره عملی در مورد چگونگی تلنگر کردن مبلمان برای سود ، ادامه مطلب را بخوانید!

با متخصصین تعمیر مبل خدمت از ما می توانید مبلمانتان را مانند روز اول کنید.


چگونه مردم می توانند با ورق زدن مبلمان درآمد کسب کنند؟
فرض ساده است. شما به دنبال مبلمان کم ارزش که مردم یا فروشگاه های دست دوم می فروشند یا می دهند ، آن را خریداری می کنید ، آن را با برخی از دانش فنی و چربی آرنج صنوبر می کنید و به بالاترین قیمت پیشنهاد می دهید.

کوهنوردی مبلمان برای سود
همچنین به 8 سرویس مربوط به درآمدزایی در رانندگی (یا اجاره اتومبیل خود) مراجعه کنید.

آیا Flipping مبلمان سودآوری دارد؟
بله ، ورق زدن مبلمان سودآور است. اما یک هشدار وجود دارد. برای همه سودآور نیست. به ویژه علاقمندان ممکن است دریابند که آنها به اصول اساسی کسب و کار توجه کافی نکرده اند و به محض تأیید وقتشان ، سود آنها بسیار ناچیز است.

من به ویژه علاقه مندان را صدا می کنم زیرا به احتمال زیاد از روند ترمیم لذت می برند. آنها ممکن است زمان زیادی را برای تکمیل یک قطعه صرف کنند زیرا کار آنها را مجذوب خود می کند و ترجیح می دهند روی کارایی و تصمیماتی که کار اضافی و درآمد بیشتر را فراهم می کنند تمرکز نکنند.

امکان ساعت های اضافی برای هر قطعه کنار ، ترمیم مبلمان یک تجارت سودآور است ، بیشتر به دلیل نحوه خرید و فروش مبلمان دست دوم است. معمولاً صاحبان اصلی یک مبلمان دست دوم قبل از جابجایی یا به دلیل یک واقعه زندگی دیگر ، آن را با تخفیف قابل توجهی می فروشند.

خریداران غالباً خیریه ها و فروشگاه های دست دوم هستند که اقلام را بسیار کمتر از ارزش بازار قیمت گذاری می کنند (به عنوان مثال می توانید میزهای بسیاری از فروشگاه های Goodwill را با قیمت 10 دلار یا کمتر پیدا کنید). هنگامی که افزایش ارزش مربوط به ترمیم در شما اثبات شد ، شما می توانید یک مبلمان دست دوم را برای چندین برابر آنچه برای آن پرداخت کرده اید ، بفروشید.

آیا مبلمان ورق زدن یک فشار جانبی مقیاس پذیر است؟
ترمیم مبلمان یک کار دشوار برای رشد است. بیشتر سودآوری به توانایی تشخیص چانه زنی ، صنوبر سازی موثر قطعات قدیمی و بازاریابی موثر خریداران بستگی دارد. فقدان اتوماسیون در هنر همچنین می تواند یافتن ساعات بیشتر برای انجام کارهای اضافی فراتر از یک نقطه خاص را دشوار کند. و استخدام کارمندان بدون داشتن حجم مداوم کار در سطح تمام وقت گزینه مناسبی نیست (اگرچه اگر استعداد ویژه ای دارید و می توانید به طور موثر بازاریابی کنید ، ورق زدن مبلمان می تواند کار تمام وقت شود - اما این از حوصله کار نیست این مقاله).

عدم مقیاس پذیری نسبی نقطه ضعفی است که بسیاری از افرادی که از مرمت مبلمان لذت می برند ، مایل به پذیرش آن هستند. واقعیت این است که مقیاس سختی کسب و کار به معنای منطقی بودن رقابت است و بعید است توسط یک سیستم عامل جدید یا رقیب سرسخت از بازار خارج شوید.

فرصت مهارت در معامله گری در معاملات ، ترمیم و بازاریابی محصولات همچنین با مهارت بیشتر به دست آوردن قابل توجهی می پردازید. شما نسبت به کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند برتری خواهید داشت.

چرا زیر و بم زدن مبلمان یک مانع خوب است؟
چند جذابیت دیگر برای این هیاهوی کناری وجود دارد. در حالی که سود شما بیشتر می شود با کسب تخصص در جنبه های مختلف بازسازی و فروش مجدد مبلمان دست دوم ، فرصت کسب درآمد بلافاصله مشخص می شود.

انعطاف پذیری ارائه شده توسط این کنسرت نیز یک امتیاز بزرگ است. هیچ ساعت تعیین شده ، هیچ زمان مورد نیاز وجود ندارد و محصول منقضی نمی شود. می توانید با سرعت و برنامه خود کار کنید.

موانع ورود عملاً صفر است. می توانید با یک قطعه ارزان قیمت و چند ابزار و لوازم شروع کنید. تمام گفته شده ، هزینه های راه اندازی حداکثر باید چند صد دلار باشد. اگر می خواهید در صورت تمایل بیش از این سرمایه گذاری کنید ، به شما توصیه می کنیم که سرمایه گذاری اولیه خود را تا حد ممکن پایین نگه دارید تا در اولین تلاش های خود سودآوری حاصل کنید.

از نظر رشد ، هرگونه ارتباطی که با خریداران و فروشندگان عادی برقرار می کنید می تواند به قراردادهای عادی تبدیل شده و از آنها درآمد کسب شود. در حالی که نمی توانیم بگوییم آسمان با ترمیم مبلمان حداکثر مجاز است ، اما این حد مطمئناً زیاد است.

نکته حرفه ای: اگر می خواهید در مورد چگونگی تبدیل این فشار شغلی به یک تجارت کامل اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما به شما توصیه می کنیم نگاهی به دوره دانشگاه Flipping دانشگاه راب و ملیسا در Flea Market Flipper بیندازید. در سال اول که تمام وقت را ورق می زدند ، توانستند بیش از 133000 دلار فروش داشته باشند.