ما در Expert Electric اغلب از مشتری های ما درخواست نصب لوستر را می گیریم. لوستر گزینه ای عالی برای نورپردازی است. افزودن لوستر جدید می تواند کمک زیادی به تغییر شکل و ظاهر اتاق کند. ضمن روشنایی م lightingثر ، به خانه شما سبک می بخشد. لوستر در اصل قطعه ای زیبا از هنر روشن است. نصب لوستر جدید با توجه به نوع و اندازه ای که انتخاب می کنید و محلی که قرار است در آن نصب شود متفاوت خواهد بود. انتخاب لوستر مناسب یک انتخاب کاملاً شخصی است. اما هر لوستر را انتخاب کنید ، برق تقریباً در همه موارد می تواند آن را برای شما نصب کند.

نصب لوستر در مکان جدید
نصب لوستر جدید خود در مکانی که هرگز برای هر وسیله برق سیم کشی نشده است ، اغلب پرهزینه ترین سناریو نصب است ، زیرا نیاز به نصب سیم کشی جدید است. در این حالت ما باید سیم های جدیدی را از محل اتصال به صفحه برق یا نزدیکترین منبع برق اجرا کنیم. همچنین باید بهترین مسیر برای سیمها و سهولت دسترسی به سقف شما را تعیین کنیم. ارتفاع و وزن لوستر و ساختار ساختمان نیز هزینه نصب لوستر جدید شما را تعیین می کند.

جایگزینی لوستر
جایگزینی لوستر قدیمی با لوستر جدید می تواند اظهارات جدید و زیبایی در خانه شما ایجاد کند. لوستر جدید شما می تواند از سوئیچ دیواری موجود شما استفاده کند ، اما شما می توانید سوئیچ خود را به کم نورتر و یا اضافه کردن یک سوئیچ سه طرفه ارتقا دهید.

جایگزینی چراغ روشنایی موجود با لوستر
اگر لوستر جدید خود را در همان مکان چراغ برق موجود قرار می دهید ، این کار نیز انجام می شود. از آنجا که لوسترها به طور کلی سنگین تر از وسایل روشنایی استاندارد هستند ، برق شما باید اطمینان حاصل کند که جعبه اتصال نصب شده در داخل سقف شما قادر به تحمل وزن اضافی وسیله جدید شما است. اگر لوستر برای تحمل وزن اضافه شده لوستر جدید شما نیاز به مهاربند اضافی در جعبه دارد ، برق شما می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

ارتفاعات سقفی و لوسترها

سقف کم
اطمینان حاصل کنید که سقف شما به قدری بلند است که بتواند طرح لوستر انتخاب شده را در خود جای دهد. شما باید در نظر بگیرید که چرا لوستر از کف پایین آویزان می شود ، لوسترها می توانند بسیار بزرگ باشند و اگر خیلی بزرگ برای فضا باشند ، می توانند بسیار پایین آویزان شوند. اطمینان حاصل کنید که لوستر شما مناسب اتاق شما برای بهترین سبک ممکن است. اگر لوستر بزرگ و کم آویز باشد ، اگر اتاق خیلی کوچک باشد ، می تواند اتاق را دور بیندازد.

سقف بلند
نگران ارتفاع سقف که در آن لوستر خود را قرار می دهید نباشید. برق کاران ما می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. Expert Electric می تواند به هرگونه تغییر سیم کشی یا به روزرسانی که تحت تأثیر ارتفاع ، زاویه و قابلیت دسترسی سقف و همچنین سخت افزار یا لوازم جانبی ویژه مورد نیاز برای نصب لوستر شما باشد ، کمک کند. نگرانی دیگر در مورد لوسترهای نصب شده در مکان های بسیار بلند سهولت تعویض لامپ ها هنگام سوختن است. یک لوستر با نصب بالا ممکن است نیاز داشته باشد که صاحب خانه از نردبان یا روش های دیگر بالابردن برای بلند شدن به لوستر استفاده کند و این می تواند خطرناک باشد و پرداخت هزینه حرفه ای برای هر تعویض لامپ ارزان نیست. ما لامپ های LED را توصیه می کنیم. این لامپ ها در محدوده 50000 تا 70،000 ساعت و در مقابل 1000 ساعت با لامپ رشته ای دوام می آورند ، بنابراین تغییر لامپ های شما یک اتفاق نادر است. لامپ های LED نیز 10 برابر لامپ های رشته ای معمولی دارای انرژی کمتری هستند.

ما در زمینه برق مسکونی متخصص هستیم و می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته روی ما حساب کنید. اگر در نصب لوستر یا هرگونه طراحی روشنایی منزل به کمک نیاز دارید ، با Expert Electric محلی خود تماس بگیرید و خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

ارسال شده در دکوراسیون منزل

آیا چیزی زیبا تر از یک لوستر زیبا و درخشان آویزان در نقطه درست خانه شما وجود دارد؟ ما فکر نمی کنیم اکنون که لوستر با اندازه مناسب را پیدا کرده اید ، وقت آن است که آن را در جایی نصب کنید که همه بتوانند آن را تحسین کنند.

اگر لوستر با اندازه مناسب برای اندازه اتاق ، میز یا محل زندگی خود پیدا نکردید ، پیشنهاد می کنیم قبل از ادامه از راهنمای مفید ما دیدن کنید!

لوستری که انتخاب کرده اید نه تنها باید متناسب با اندازه اتاق باشد ، بلکه باعث افزایش ظاهر و احساس فضا نیز می شود. چه یک لوستر کریستال کلاسیک را انتخاب کرده باشید و چه یک لوستر فلزی مدرن ، مطمئن شوید که یکپارچه مکمل دکوراسیون منزل شما است. اگر هنوز به دنبال لوستر کامل هستید ، ما از شما استقبال می کنیم تا با انتخاب چهار نوع اساسی ، انتخاب گسترده ای از لوسترهای ما را بررسی کنید!

آماده باشید تا لوستر خود را آویزان کنید
هشدار ایمنی
برق را در صفحه اصلی برق خاموش کنید. بررسی کنید سیم های برق با دستگاه تست سیم کار نمی کنند. در صورت نیاز به سیم کشی جدید ، برای برقراری نیاز به کد با یک برقکار مجاز یا مقامات محلی مشورت کنید.

ابزار و مواد نصب
مواد زیر را جمع آوری کنید:

پیچ گوشتی فیلیپس
استریپرهای سیم
نوار اندازه گیری کنید
انبر
تستر سیم برق
نردبان


مراحل نصب لوستر
برای این راهنمای ویدئویی ، ما Barolo FR31245SP را نصب کردیم