یک درمان محیطی حشره کش به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شماست و جلوی ورود آفات را می گیرد. این نوع درمان یکی از بهترین دفاع حشره کش ها را در برابر آفات بیرون از منزل که برای زمستان به داخل کشور مهاجرت می کنند ، ارائه می دهد ، از جمله Boxelder Bugs ، Stink Bugs و Asian Lady Beetles.

تیمارهای محیطی مانعی بر روی سطح خارجی - خانه ، فونداسیون در معرض ، خاک و مواد گیاهی مجاور هستند. به طور معمول یک محیط پیرامونی یک پهنای 3 فوت را در دو جهت پتو می کند: از زمین به طرف دیوار خانه و از دیوار خانه به بیرون.

محصولات مرتبط

زمان بندی کلیدی است

برای درمان های پاییز ، زمان بندی بسیار مهم است. قبل از شروع جمع شدن حشرات ، درمان محیطی را در محل خود انجام دهید. حشرات بر اساس تغییر دما و طول روز به سمت پناهگاه زمستانی مهاجرت می کنند. برای یادگیری زمان تقریبی انتظار شما برای حمله حشرات ، با دفتر توسعه محلی خود تماس بگیرید.

نوع مورد علاقه خود را از حشره کش انتخاب کنید

حشره کش هایی که برای درمان های محیطی مورد استفاده قرار می گیرند به دو شکل هستند: مایع یا گرانول. اینکه از کدام یک استفاده می کنید به اولویت خود شما بستگی دارد ، اگرچه فرم های مایع انعطاف پذیری را برای درمان سطوح عمودی و سخت فراهم می کنند.

حشره کش های مایع

اسپری های آماده استفاده به شلنگ شما متصل می شوند و در حین پاشش با غلظت های مناسب مخلوط می شوند. این اسپری ها ذخیره سازی آسان مواد شیمیایی باقیمانده را ارائه می دهند. به طور متناوب ، می توانید کنسانتره حشره کش را رقیق کرده و با یک سمپاش دستی تحت فشار استفاده کنید. حتما سمپاشی ای را انتخاب کنید که می توانید از نظر جسمی حمل کنید.
اشاره به موفقیت
: برای جلوگیری از مخلوط کردن حشره کش بیش از مقدار مورد نیاز ، ابتدا مقدار کمی را مخلوط و اسپری کنید تا ببینید تا کجا پیش خواهد رفت. چمن را با اسپری درشت درمان کنید تا بین تیغه های چمن نفوذ کند. از حشره کش مایع برای اسپری خانه و سایر سطوح ساختاری استفاده کنید.

حشره کش گرانول

با استفاده از قطره پخش کننده یا پخش کننده دستی استفاده کنید. اگر پخش کننده شما روی برچسب حشره کش درج نشده است ، با شماره 1-800 خدمات مشتری روی برچسب تماس بگیرید.
اشاره به موفقیت
: آب بعد از استفاده در گرانول ، مگر اینکه باران پیش بینی شود.

نکات کاربردی

یک باند مداوم و بدون پرش ایجاد کنید تا یک مانع محیطی موثر ایجاد کند.
خاک ، چمن ، مالچ یا پایه های مجاور پیاده رو یا ایوان ها را درمان کنید.
هنگام پاشش مایع ، با باد اسپری کنید تا از خیس شدن آن جلوگیری کنید.
محل سکونت مواد مصالح ساختمانی غیر مشابه - جایی که سایدینگ به قاب پنجره ها متصل می شود یا جایی که آجر با تزئینات چوب سازگار است ، اسپری کنید. محل هایی را که آب و برق وارد سازه می شوند و اطراف درها و پنجره ها را اسپری کنید.
در مناطقی که فعالیت حشرات را مشاهده می کنید اعمال کنید: سوله ها ، توده های چوبی ، گاراژها ، اتومبیل ها و غیره
پوشش گیاهی را از 12 تا 24 اینچ خانه خود حذف کنید تا حشرات نتوانند از طریق برگ از سد عبور کنند.
اگر فشار حشرات شدید است ، نوار درمان را تا 10 پا گسترش دهید.
چه موقع با یک متخصص تماس بگیرید

از کجا می دانید چه زمانی نمی توانید مشکل را به طور موثر درمان کنید؟ وقتی تعداد شما بیشتر است. هجوم بزرگ آفات مهاجم - مانند زمانی که هزاران Stink Bugs یا Lady Beetles خانه شما را ازدحام می دهند و صدها نفر وارد آن می شوند - بیش از آنکه یک صاحب خانه به راحتی از عهده آن برآید. در این موارد ، کل خانه باید تحت درمان قرار گیرد ، از جمله بام سقف و زیره. یک متخصص تجهیزات لازم برای درمان در مقیاس وسیع را دارد.

وقتی با حشرات از بین برنده چوب مبارزه می کنید

هنگامی که موریانه ها یا مورچه های نجار به طور فعال ساختار چوبی خانه شما را آلوده می کنند ، شما نیاز به کمک دارید. این گروه حشرات شامل موریانه های چوب خشک ، سوسک های پودری ، مورچه های نجار و متولدین خانه قدیمی است.

وقتی صحبت از حشرات می شود ، تصور کنید که آنها دوست دارند به خانه شما بیایند. غذا ، آب و گرما چیزهایی است که بسیاری از حشرات هوس می کنند. لیست زیر چند نکته ساده برای جلوگیری از اینکه این آفات در خانه شما هرگز به مشکلی تبدیل نشوند ارائه می دهد.

محصولات مرتبط
آفات خانگی بعلاوه کشنده حشرات داخلی و خارجی

687073004809
#
قارچ کش حشرات داخلی و خارجی Pest Plus
اپلیکیشن ژل کشنده آفت Roach Killer

687073000467
#
اپلیکیشن ژل کشنده آفت Roach Killer
اسپری تختخواب و آفات خانگی آفات

687073013207
#
اسپری مداوم اشکال تختخواب و آفت کش خانگی
در فضای باز شروع کنید

مشکلات آفت داخلی اغلب از بیرون شروع می شود. مورچه ها ، روچرها و سایر آفات در خانه ها گشت می زنند و به دنبال غذا ، آب یا محیط بهتر هستند. در اینجا نکاتی برای جلوگیری از آنها آورده شده است.

ترک هایی را که در اطراف قالب های داخلی ، پنجره ها و روزنه های خارجی در مناطقی که آب و برق به خانه یا زیرزمین وارد می شود ، ببندید.
به اطراف تخته های قرنیز ، آستانه درب ، ترک و شکاف اسپری کنید.
هیزم ها را دور از خانه ، روی زمین و روی پایه مرتفع ساخته شده از الوار ، آجر ، فلز یا سنگ تحت فشار قرار دهید.
مالچ را در کنار پایه خانه خود انباشته نکنید.
اجازه ندهید آب ایستاده در حمام پرندگان ، اسباب بازی های کودکان ، گلدان ها ، ناودان ها ، لاستیک های قدیمی و غیره جمع شود.
کاسه های حیوانات خانگی را با غذا یا آب در نزدیکی خانه قرار ندهید و آنها را شب نگذارید.
یک سد محافظ ایجاد کنید

بسیاری از حشراتی که وارد خانه شما می شوند درست در بیرون از درب شما زندگی می کنند. می توانید برای کمک به جلوگیری از ورود آفات ، مناطق مجاور خانه را با محصولات BioAd Advanced areas Science-based Solutions درمان کنید. همیشه دستورالعمل های برچسب را بخوانید و دنبال کنید