یادداشت سردبیر: این یک پست مهمان از Ethan Hagan از One Project Closer است. برخی دیگر از مشاغل مردانه او مانند ساختن تابلوی Cribbage خود را بررسی کنید.

آیا توالت شما ترک خورده یا آسیب دیده است؟ آیا فرزند شما چیزی را که باعث مسدود شدن خط شده است شستشو داد؟ آیا می خواهید کد خود را به روز کنید؟ دلایل زیادی برای نصب توالت وجود دارد و بسیاری از مالکان خانه برای انجام این کار با یک لوله کش تماس می گیرند. با این حال ، اگر از نظر منطقی مهارت دارید ، خودتان سعی کنید این یکی را امتحان کنید و چند دلار پس انداز کنید. نصب توالت یک پروژه بزرگ DIY است و پس از پایان کار احساس موفقیت (و تسکین) را تصور کنید. این آموزش گام به گام شما را راهنمایی می کند.

توالت فرنگی جدید در حمام نصب شده است.

ابزار و مواد
نصب توالت فرنگی به ابزار زیادی احتیاج ندارد و در واقع شما می توانید این کار را بدون هیچ ابزار برقی انجام دهید. در اینجا آنچه شما قبل از شروع به کار نیاز دارید:

توالت - لوله کشی هایی که با آنها صحبت کرده ام می گویند گربر بهترین توالت را ایجاد می کند ، و آنها چیزی کمتر از 1.6 گالن در هر بار شستشو را توصیه نمی کنند.
جعبه واشر حلقه های پلاگین johani-ring.

حلقه مومی - اگر فلنج به صورت یکنواخت یا کمی زیر زمین قرار دارد ، یک حلقه مومی با طول بلند تهیه کنید.
پیچ و مهره کمد برای نصب توالت فرنگی جدید.

پیچ و مهره های کمد - پیچ و مهره های کمد خود تنظیم شده به این معنی است که شما نیازی به برش یا ضربه زدن به طول اضافی پیچ ندارید. متأسفانه ، مرکز محلی DIY ممکن است این موارد را حمل نکند ، بنابراین یک فروشگاه لوازم لوله کشی را بررسی کنید.
کانکتور توالت برای نصب توالت فرنگی جدید در سرویس بهداشتی.

اتصال توالت - اتصالات فولادی بافته شده انعطاف پذیر ، با استفاده از یک کندر لوله ای متناسب با خط تغذیه بین شیر توقف و اتصالات مخزن ، از بین می روند.
پن یا واشرهای استیل ضد زنگ - برای شستن توالت.
سطح اژدر
آچار قابل تنظیم
پیچ گوشتی
مونتاژ
من دوست دارم توالت را قبل از نصب مونتاژ کنم. مخزن کمی بیشتر می شود اما از نظر من بسیار راحت تر است. اگر ترجیح می دهید ، می توانید مخزن را وصل کنید.

مونتاژ کاسه توالت بدون مخزن.

اکثر تولیدکنندگان از تمام سخت افزارهای لازم استفاده می کنند و غالباً بسته پر کننده را نیز نصب می کنند. همه را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید درست است و مراقب باشید که آجیل ها را بیش از حد سفت نکنید ، که باعث شکستگی چینی می شود.

مونتاژ مخزن به کاسه توالت.

مرحله 1: فلنج را آماده کنید
بعد از اینکه توالت فرنگی قدیمی را جدا کردید ، حلقه مومی قدیمی و زننده را با مقوا یا مقداری که می توانید دور بریزید ، بریزید. فلنج را بررسی کنید و اگر ترک خورده یا آسیب دیده است ، کیت های تعمیر در مرکز DIY محلی شما موجود است. برای افرادی که وظیفه دارند ، می توانید بدون مشکل زیاد فلنج خود را تعویض کنید ، اما این خارج از محدوده این آموزش است.

یک فلنج آماده کننده توالت فرنگی جدید در کف نصب کنید.

مرحله 2: پیچ و مهره های کمد را قرار دهید
استفاده از پیچ و مهره های کمد خودتنظیم راهی است که باید انجام شود زیرا آنها نیازی به ضربه محکم و ناگهانی یا برش طول اضافی پیچ و مهره ندارند. این پیچ و مهره ها دارای یک نخ قفل کننده سفید هستند که وقتی مهره شش گوش به آن می رسد ، گل میخ را بیشتر به داخل مهره لنگر هدایت می کند.

نحوه نصب پیچ و مهره های کمد توالت فرنگی جدید.

پیچ و مهره های کمد را از دو طرف بلغزانید و واشر قفل ها را به راحتی در مقابل فلنج پایین حرکت دهید.

نحوه نصب پیچ و مهره های کمد جدید برای موقعیت یابی توالت.

مرحله 3: حلقه موم قرار دهید
حلقه موم را می توانید مستقیماً روی فلنج یا زیر توالت قرار دهید. من قرار دادن آن بر روی فلنج را انتخاب می کنم زیرا وقتی دستشویی را به اطراف می بندم هیچ فرصتی نخواهد افتاد.

اگر فلنج شما کمی پایین نشسته است ، از یک حلقه مومی با طول بلند استفاده کنید.

 انگشتر موم توالت فرنگی نصب شده است.

مرحله 4: توالت را تنظیم کنید
توالت را از طریق فلنج حرکت داده و با پیچ و مهره های کمد سوراخ ها را در یک ردیف قرار دهید.

صندلی توالت فرنگی جدید روی پیچ و مهره های کمد و حلقه موم.

هنگامی که در موقعیت قرار گرفت ، محکم توالت را روی زمین فشار دهید.

مرد صندلی توالت جدیدی را نصب کرد که کاملاً توالت را روی زمین فشار می دهد.

مرحله 5: واشر و آجیل را اضافه کنید
واشرهای نایلونی و واشرهای معمولی را روی پیچ و مهره ها قرار دهید و مهره های دو طرف را با دست محکم کنید.

نصب توالت جدیدی که مهره های واشر را به پیچ گنجه اضافه می کند.

مرحله 6: توالت را صاف کنید
توالت را از نظر سطح جلو به عقب و کنار هم بررسی کنید.

تسطیح صندلی توالت جدید با سطح.

اگر سطح آن زیاد نیست یا سنگین به عقب و جلو است ، توالت را با سکه ها یا واشرهای فولادی ضد زنگ لمس کنید. می توانید شیشه های توالت پلاستیکی بخرید. با این حال ، من به آنها توصیه می کنم زیرا وقتی سعی می کنم اندازه آنها را بردارم ، آنها اغلب ترک می خورند.

وقتی از هم سطح بودن توالت راضی هستید ، سکه هایی را در زیر لبه و دور از چشم خود جمع کنید. بعد ، مهره های پیچ و مهره کمد را محکم کنید ، اما خیلی محکم نیست. درپوش های پیچ و مهره را وصل کنید تا پیچ های کمد را پنهان کنید.

تسطیح صندلی توالت با استفاده از سکه و آچار هلال.

مرحله 7: خط تأمین را پیوست کنید
بیشتر توالت ها یک رابط 3/8 take دارند و کانکتور من در اینجا نشان می دهم دارای واشرهای لاستیکی است که نیاز به بسته بندی نخ ها را با نوار تفلون از بین می برد.

اتصال خط تأمین صندلی توالت جدید با استفاده از آچار هلال.

مرحله 8: بررسی کنید سطح پر شود
وقتی همه چیز متصل شد ، شیر تغذیه را باز کنید و بگذارید مخزن پر شود. نشتی را بررسی کرده و شیر پر کننده را طوری تنظیم کنید که آب آن را بگیرید