یادگیری انجام نصب سقف قطره ای می تواند یک تجربه ارزشمند و یک مهارت صرفه جویی در هزینه باشد. با یادآوری های ایمنی ، نکات مفید ، لیستی از ابزارهای مورد نیاز و دستورالعمل های دقیق ، برای نصب خود آماده شوید.
درباره نحوه نصب سقف سقوط ، از جمله اینکه چه مواد و ابزاری برای تکمیل پروژه شما مورد نیاز است ، بیاموزید. از چیدمان و برنامه ریزی تا اجرا ، این راهنما شما را در مراحل اصلی نصب سقف راهنمایی می کند.
قبل از شروع: آماده سازی مهم است
قبل از شروع نصب ، دستورالعمل های کامل نصب را بخوانید. دستورالعمل ها را می توان در پایان این نمای کلی یافت.

اجازه دهید پانل های سقفی شما با محیط اتاق نصب سازگار شوند.

حداقل 24 ساعت قبل از نصب تمام پانل ها را باز کنید. پانل ها ممکن است در مناطقی با دمای بین 60 تا 80 درجه فارنهایت ذخیره شوند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که رطوبت نسبی زیر 70٪ است. ممکن است برای این امر در نظر داشته باشید که یک رطوبت گیر با دستگاه رطوبت خوان تهیه کنید.

عایق شل یا بات را نصب نکنید تا مستقیماً روی پانل ها قرار بگیرد.
دست ها را تمیز نگه دارید تا از لکه های سقف تمام شده جلوگیری شود.
همیشه پانل های سقفی را با چاقوی تیز ابزار رو به بالا ببرید.
تیرهای اصلی باید عمود بر تیرچه ها نصب شوند.
شبکه نباید بیشتر از 3 "در تیرچه ها / ساختار با سیم آویز سنتی یا 2.5" در تیرچه با قلاب های شبکه QuickHang نصب شود. هنگام نصب در زیر دیوار خشک حداقل 4 "افت لازم است. این امکان دسترسی به بالای پانل ها را فراهم می کند.
نکات PDF برای نصب کنندگان سقف [2.9M]

شرایط سقف و شبکه خود را بدانید.

Border Panel - پانل های سقفی برای ایجاد محیط در اطراف اتاق برش خورده اند
تیر اصلی - تیرهای تحمل کننده سیستم تعلیق که با سیم آویز آویزان شده اند
Cross-Tee - تیرهای فولادی کوتاه تر که به صورت عمود و موازی با تیرهای اصلی حرکت می کنند و دهانه های شبکه را که از کاشی ها پشتیبانی می کنند ، تشکیل می دهند.
قالب گیری دیواری - برای حمایت از کاشی ها به دیوار متصل می شود و بصری سازگار را برای تیرهای اصلی و تیرهای متقاطع برای یک ظاهر کامل ارائه می دهد
سیم آویز - سیم 12 سنجی که برای تعلیق تیرهای اصلی از تیرچه های سقف استفاده می شود
اتصال دهنده ها - سیم آویز را به تیرچه های سقف وصل کنید
سخت افزار QuickHang - جایگزین سیم آویز ؛ روشی سریعتر و آسانتر برای نصب و تسطیح سقف سقوط. سخت افزار شامل قلاب و براکت است.
در مرکز - اصطلاحی برای توصیف فاصله از وسط یک تیر اصلی تا وسط بعدی استفاده می شود
تیرچه های مخفی را علامت گذاری کنید.

برای تیرچه هایی که در پشت دیوار خشک پنهان شده اند ، می خواهید از این نکته برای علامت گذاری مکان آنها استفاده کنید:

روی گچ بری بزنید. وقتی به تیرچه ضربه می زنید باید صدای محکم صدای آن را بشنوید. برای کمک به این کار می توانید از یک گل میخ نیز استفاده کنید.

فراموش نکنید که جهت تیرچه ها را نیز تعیین کنید. نکته مفید: تیرچه ها معمولاً 16 سانتی متر از مرکز فاصله دارند.

مکان هر پانل سقفی را برای چیدمان یکنواخت برنامه ریزی کنید.

اگر نصب سقف قطره ای جدید شما دارای صفحه حاشیه ای است ، اطمینان حاصل کنید که عرض حاشیه طرفین اتاق همان اندازه است. همیشه پانل ها را با چاقوی تیز ابزار رو به بالا ببرید.

تمام مواد سقف و شبکه را در یک مکان قرار دهید. برای کمک به طرح و لیستی از مواد مورد نیاز پروژه خود ، حتماً ابزار محاسبه سقف را بررسی کنید.

ابزارهای لازم را جمع کنید
شما نیاز خواهید داشت:

ابزارهایی که شما نیاز دارید
نصب پانل های سقفی 2 "x 4"
اندازه صفحات حاشیه ای را تعیین کنید - برای بدست آوردن طول صفحات حاشیه ای خود ، عرض اتاق را به طول یک صفحه جدا کنید ، باقیمانده را به طول یک صفحه واحد اضافه کنید و بر 2 تقسیم کنید. عرض صفحات حاشیه ای خود ، طول اتاق را به عرض یک صفحه واحد تقسیم کنید ، باقی مانده را به عرض یک صفحه واحد اضافه کنید و بر 2 تقسیم کنید.
نصب دیوارپوش - ارتفاع سقف جدید مورد نظر را روی دیوار مشخص کنید. برای ایجاد این راهنما ، ابزار خط گچ را ضربه محکم و ناگهانی کنید. این کار را روی همه دیوارها تکرار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام خطوط در سطح اتاق مطابقت داشته و مطابقت دارند. اگر سطح لیزر دستی دارید ، می توانید از این روش برای راهی سریعتر برای مشخص کردن محل قرارگیری قالب استفاده کنید. بعد ، قالب دیواره ناخن را به گل میخ ها بزنید. برای دیوارهای بتونی یا سنگی از بستهای مناسب استفاده کنید یا با آویختن یک تیرآهن اصلی از تیرچه نزدیک به دیوار ، قالب دیوار را جایگزین کنید.
قلاب های شبکه آویز یا QuickHang را نصب کنید - - موقعیت هر تیر اصلی را با یک خط گچ علامت گذاری کنید ، که عمود بر تیرچه های سقف اجرا می شود. تیرهای اصلی باید 4 سانتی متر از مرکز فاصله داشته باشند.
برای سیم آویز: اتصال دهنده های سیم را پیچ کنید و سیم آویز را 3 بار محکم به دور خود بپیچید. برای تعیین محل خم شدن سیم آویز ، یک رشته تسطیح را بین دو میخ معلق کنید. هر میخ باید از پایین قالب دیوار 7/8 "بالا باشد (بیشترین قالب دیوار سقف آرمسترانگ در حال حاضر 7/8" ارتفاع دارد.) هر سیم آویز را 90 درجه در جایی که سیم با رشته قرار دارد خم کنید. برای هر بخش این کار را تکرار کنید و پس از اتمام رشته ها را حذف کنید.
برای قلاب های شبکه QuickHang: براکت ها را با اتصال دهنده ها وصل کنید و قلاب های از قبل خم شده را وارد کنید. همه قلاب ها را به موازات تیرچه ها در یک جهت بچرخانید.