در مرکز تگزاس ، میزان بارش به طور متوسط ​​می تواند از 14 تا 41 اینچ باران و بارش برف باشد. بعلاوه ، اگر اجازه دهید آن آب در پشت بام خود قرار بگیرد ، یک فوت مکعب از آن آب می تواند تا 62 پوند وزن داشته باشد.

آب زیاد می تواند سقف شما را خراب کند ، که می تواند خانه شما را خراب کند. به همین دلیل استفاده از ایزوگام ضروری است. در اینجا چند روش آسان برای ضد آب کردن سقف و اطمینان از سالم و سالم بودن خانه آورده شده است.

تمام برگها و شاخه های مرده را بردارید
درختان نزدیک سقف را کوتاه کنید
زونا های گمشده ، فر یا آسیب دیده را جایگزین کنید
عایق را به اتاق زیر شیروانی خود اضافه کنید
درزها را با نوار درز بپوشانید
یک لایه دافع آب اضافه کنید
نوار حرارتی را به ناودان ها و موارد دیگر اضافه کنید
1. تمام برگها و شاخه های مرده را بردارید
باران می تواند برگ ها و شاخه های مرده را سد کند و باعث پس زدن آب شود و به سقف شما آسیب برساند. اگر در یک منطقه خشک مانند تگزاس زندگی می کنید ، از بین بردن برگهای خشک و مرده نیز می تواند احتمال ایجاد آتش سوزی در سقف شما را کاهش دهد.

2. درختان نزدیک سقف را کوتاه کنید
اندام و آوار افتاده می تواند سقف شما را در برابر هوای آشفته آسیب پذیر کند. این اندام ها در صورت سقوط در اثر باد ، یخ ، تگرگ یا برف می توانند به خانه شما آسیب برسانند. با کوتاه کردن درختان خود در نزدیکی سقف ، می توانید راحت باشید و بدانید که هر شاخه در حال سقوط به خانه شما آسیب نمی رساند.

3. زونا های گمشده ، فر یا آسیب دیده را جایگزین کنید
یک زونا منحنی تنها می تواند آب به زیر سقف نفوذ کند. سپس این رطوبت می تواند وارد خانه شما شود و باعث ایجاد کپک و کپک شود ، که این امر به بهبود خانه نیاز دارد. همچنین ، زونا که آویزان است ، می تواند توسط یک باد شدید خارج شود.

ممکن است بتوانید 1 یا 2 زونا را جایگزین کنید ، اما یک بام مسکن نیز می تواند زونا های اطراف را ارزیابی کند. به این ترتیب ، در صورت امکان می توانند از تعویض سقف کامل برای شما جلوگیری کنند.

4. عایق را به اتاق زیر شیروانی خود اضافه کنید
عایق بندی اتاق زیر شیروانی خوب گرما را در فضای داخلی خانه نگه می دارد و مانع از نوسانات شدید دما می شود که می تواند به ساختار سقف آسیب برساند یا آن را تاب دهد.

5. درزها را با نوار درز بپوشانید
نوار درز مخصوصاً برای سقف بتونی بسیار مناسب است. برای جلوگیری از نفوذ آب به سقف خارجی ، نوار درز اضافه کنید. پس از استفاده ، از فشار قوی برای اطمینان از مهر و موم محکم استفاده کنید.

6. یک لایه دافع آب اضافه کنید
اگر با یک شرکت بام ارزان قیمت و با اطمینان کمتر کار کرده اید ، ممکن است آنها در این مرحله شما را کوتاه کنند. اگر می خواهید برخورد تهاجمی تری با عایق رطوبتی داشته باشید ، با یک سقف ساز صحبت کنید تا این لایه را ارزیابی کرده و اضافه کنید.

7. نوار حرارتی را به ناودانها و موارد دیگر اضافه کنید
در طول ماه های سرد ، نوار گرمائی ناودان ها و سقف شما را گرم می کند تا یخ را به عنوان آب نگه دارید. این اطمینان می دهد که سقف شما به دلیل بارش بیش از حد برف ، محکم می ماند و کمانش نمی کند. این امر همچنین از کمانش یا تشکیل ناودان به دلیل سدهای یخی یا یخچال های سنگین جلوگیری می کند. اگر بعد از کار در این 7 مرحله همچنان به مشکلی برخوردید ، ممکن است نیاز به تعمیر جدی سقف یا حتی تعویض آن داشته باشید. در این صورت با Ja-Mar Roofing و Sheet Metal کار کنید تا یک راه حل کامل برای مشکل خود پیدا کنید. برای برآورد رایگان ، امروز با 

>> اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم سقف آسیب دیده طوفان در آستین

فهرست

1. تمام برگها و شاخه های مرده را بردارید
2. درختان نزدیک سقف را کوتاه کنید
3. زونا های گمشده ، فر یا آسیب دیده را جایگزین کنید
4. عایق را به اتاق زیر شیروانی خود اضافه کنید
5. درزها را با نوار درز بپوشانید
6. یک لایه دافع آب اضافه کنید
7. نوار حرارتی را به ناودانها و موارد دیگر اضافه کنید
پست های مرتبط:
خدمات سقف تجاری آستین توسط متخصصان
در مورد تعمیرات سقف شک نکنید
چگونه می توان نشتی را در پشت بام پیدا کرد
آیا باید سقف خود را جایگزین کنم؟
پیمایش پست
چگونه می توان نشتی را در پشت بام پیدا کرد
چرا سقف فلزی را انتخاب کنید